שירות לאומי

שירות לאומי

אני בת 20, קיבלתי פטור רפואי מהצבא לאחרונה. אני חילונית,עם רקע ארוך ומשמעותי בהדרכה בטווח גילאים 9-18, והחלטתי עכשיו שאני רוצה לעשות שירות לאומי, כי נמאס לי מהמבטים העקומים של כולם על זה שאני לא בצבא. בלי קשר אני מתנדבת תמיד, אז חשבתי כבר לשלב את זה עם שירות לאומי. מישהו יכול להמליץ על מקום טוב לעשות בו את השירות?שקשור לחינוך, הדרכה, ילדים,חברה וקהילה? בעיקרון אני מעדיפה לעשות משהו שלא דורש מעבר מגורים, כי אני לא רוצה שייכנסו לי לחיים, משום שלפי מה שקראתי ממש יושבים ובודקים כל דבר שאתה עושה,וזה לא מתאים לי. אם יהיה משהו טוב ששווה לעבור מגורים בשבילו- כמו שקראתי על כפר נהר הירדן, או גרעין דבש, שזה גרעין אקולוגי, אז אשקול. מקווה שיהיו רעיונות והצעות. תודה,נעה.
 
תגובה כלשהי? מישהו?

אני לא מצליחה להבין מתי מתחיל השירות הלאומי- האם זה כמו שנת לימודים או שנת שירות שמתחילה בזמן מסוים,או כמו שירות צבאי שאפשר בכל רגע? ובבקשה-שאלתי המון שאלות בהודעה הראשונה שלי,אשמח לתשובה כלשהי. תודה.
 
היי,

שנת שירות מתחילה ב-1.9 בכל שנה ומסתיימת ב- 31.8. בנוגע לרעיונות לתקנים ספציפיים, אני ממליצה לך להיכנס לאתרי האגודות השונות ולנסות לבדוק דרכן. המון בהצלחה :)
 
אני מציעה לך להתקשר ולברר בטלפון.

אם את צריכה עזרה בתחום ספציפי או טלפונים, אשמח לעזור :)
 

מתנות

New member
אז ככה...

בעיקרון, שנת שירות אכן מתחילה ב-1.9 ומסתיימת ב-31.8, אבל אם יש תקנים פנויים- אפשר להתחיל כשהם מתפנים. יש כמה דרכים למצוא מקום שירות: 1. למצוא עמותה ויחד עם הרכזת לחפש משהו שמתאים לך, מהתקנים ששייכים לעמותה. 2. למצוא מקום שירות בעצמך (אינטרנט, לשאול אנשים מהתחום שבו את מעוניינת) ושם לשאול את האחראי לאיזו עמותה התקן שלהם שייך, ואז לגשת לעמותה הזו. בא לך חינוך? תתחילי לחפש באינטרנט... גם באתרים של העמותות יש רשימות של מקומות שירות. אני לא מהאזור שלך, אבל חברה שלי שירתה באחד מבתי הספר הדמוקרטים באזור שלך ומאוד נהנתה.
 
נעה של הים

שלום, את מוזמנה להרים טלפון חינם למוקד האגודה להתנדבות 1-800-233-133 ולברר מתי והיכן יש ראיון הכרות לשירות הלאומי במקום הקרוב לביתך. בינתיים אני ממליץ לך להיכנס לפייסבוק ולאתר שלנו ולראות מה מעניין אותך ואיזה לחום שירות מושך אותך. שיהיה בהצלחה!
 
שירות לאומי בתחום החינוך במקום מעניין ומקסים

שלום נעה.
ראיתי שאת מעוניינת במקום בתחום החינוך. אני מנהל את בית הספר הפתוח "הבית העגול" בפרדס חנה.
אנו מחפשים בן/בת שירות לאומי. אפשרי לשנת הלימודים הבאה או אולי אפילו לפני כן.
פרטים נוספים עלינו תוכלו לראות באתרנו - http://www.bait-agol.com.
אם מוצא חן בעינייך מוזמנים ליצור איתי קשר דרך הטופס באתר.
ניסיתי לשלוח לך גם מייל - לא יודע אם צלח בידי.
תודה,
קולו.
 
למעלה