חזירים עלינו ואיי ואיי

חזירים עלינו ואיי ואיי../images/Emo109.gif

ערב טוב לכווולם אני מניחה שכוווולם בוודאי שמעו את החדשה המרעישה שפורסמה לפני כמה שעות: "התגלה מקרה ראשון של שפעת החזירים בכנסת מנכ"ל הכנסת שלח מכתב לחברי הכנסת ובו עדכן כי אחד מבאי המשכן אובחן כלוקה במחלה. למכתב צורפו כמה הנחיות להגנה אישית למי שבא במגע עם אותו אדם. זהות החולה לא נחשפה"
נה נני ננננה נה
סוף כל סוף זה רשמי אויינק אויינק
יש חזרים בכנסת ועכשיו גם מודים בזה וואללה הודעה שעשתה לי את הערב
המשך ערב נפלא לה לכוווולם
רק טוב!!!
 

עלווה

New member
עכשיו זה חזירים מדופלצים עם תעודות../images/Emo8.gif

הרגת אותי זוהרת...
 

optimi10

New member
מה גם בכנסת רומנים ??

כל התעודות גנובות או מזוייפות
מה שבא קודם
 
../images/Emo6.gif../images/Emo3.gif../images/Emo6.gif

כן אבל עכשיו יש לכך ביסוס מדעי אויינק אויינק נה נני ננננה נה רק טוב!!!
 

ברק 188

New member
אז...

יש עכשיו 121 חברי כנסת צריך להיזהר שלא יבחר לראשות הממשלה זוכר אותם בעורמתם עוד "מחוות החיות" השאלה בין כול חברי הכנסת אייך נבדיל מיהו החזיר עם ההשפע(ת)ה הגדולה ביותר בין כולם היות ו... כי אתה כזה חזיר מאת: אנונימי -------------------------------- (במנגינה של "תנו לשמש לעלות") תנו להורמונים לעלות לתחת להחוויר למרות כל הדמיון בינך לבין חמור אתה עדיין חזיר... פזמון: אז רק תשירו את שיר החזיר אל תלחשו תפילה שהוא יפסיק להיות חזיר ויהפוך לנמלה... אה!! למרות שהפכת לנמלה עדיין נשארת חזיר תגיד לי מה לעשות?! מהסיוט אותי תעיר! פזמון: אז רק תשירו את שיר הנמלה אל תלחשו תפילה שהוא יפסיק להיות נמלה ויהפוך להיות חוגלה... אה!! גם כשהפכת לחוגלה עדיין נשארת נמלה עדיף שמישהו אותך יחזיר ותהפוך להיות חזיר! פזמון: אז רק תשירו את שיר החזיר אל תילחשו תפילה שנסיים סוף כל סוף את השיר שמעליב אותכם נורא!!! בינינו יחסית הכול בסדר .
 
ברקלהההה

איך היה סוף השבוע??? נחתם? עשיתם חיים?? מקווה שכן ואהבתי את 'תשירו שיר לחזיר' חחח מעולה נה נני ננה נה ולדעתי לא צריך לבדוק מי יותר חזיר ממי הם כוווולם יושבים באותו סחי ועושים כל פעם במקצב שונה אויינק אויינק
רק טוב!!!
 
מה זה כאן? שכחתם ללכת לישון ?

ברקי ספר איך היה ..מחר אקרא הכל.
ליל מנוחה לכם
 

עלווה

New member
ברקי איך היה הסופ"ש ../images/Emo35.gif

כל הכבוד לאנונימי....צריך להשמיע בדיר לכל חזירי הבר כי תרבות שם אין....ומכל החיות והמעופפים יפה להם ההתבוססות בחרא....שיט
איזה ריח
 
../images/Emo46.gif../images/Emo109.gif../images/Emo109.gif

הודעת חזירים מס' 2: הודעת היום: שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ברכה אופיר תום, אמרה כי אברהם הירשזון אחראי לשחיתות שהיתה נהוגה בהסתדרות העובדים הלאומית: "אילולא פתח הירשזון את השער בפני הבכירים שהפכו את ההסתדרות לקזינו - אפשר והדבר היה נמנע". הירשזון הורשע בגניבת 2.5 מיליון שקלים מהסתדרות העובדים הלאומית ובקבלת דבר במירמה. ואווווווו ממש הפתעה אני בשוק אני בהלם אני המומה ואוווו טפייי אם זה לא היה כל כך עצוב הייתי מתגלגלת מצחוק רק טוב!!!
 

ברק 188

New member
רעיון החופשה בגעש היה מעולה...

וגם הביצוע היה ממש נחמד ונהדר תאמת רציתי מאוד קצת לצאת מהשגרה ולהוציא את הברקית שלי "מסיר הלחץ" שנתונה בו לאחרונה ובכן נסיעה של פחות משעה מארץ השפלה ואתה בשרון בצימר בגעש חדר נחמד קפה מקרר וחשוב מאוד מיטה זוגית עם מזרון טוב לגיבושון חוף יפה בריכה גם בנמצא וכייף והנאה וממש מציאה ש... כבר כולל כניסה חופשית (שולם בצימר) לחמי געש מים תירמונרלים שועלים מבטן האדמה אבל להבדיל... לא מסרחים כמו ביצה סרוחה כפי שניתן להריח בחמי יואב יש גם ג'קוזי וגם סאונות ...תמורת תשלום נוסף ניתן לשלב טיפולים, לגבי ארוחות כולל רק ארוחת בוקר אבל יש מסעדה במקום מי שמגיע לשישי שבת המסעדה נסגרת בשישי שעה 16:00 עקב היות והיא מופעלת ככשרה אבל הקיוסק פועל לא רחוק משם 5 דקות נסיעה שפיים יש שם מסעדה מזרחית בבעלות יונס מהצפון מומלצת אוכל טוב...אפשר גם להתארגן מהבית להביא משהו למקרר...ויש שם מקום על הדשא בחצר לעשות על האש בקיצור חברים נופש קרוב לבית געש
של נופש כפרי What A Wonderful World
 

זהובנית

New member
איזה יופי שנהנית ברק

גם אני אוהבת את המקום וכמו שאמרת נעים ונקי ולא מסריח. לי הספיק פעם אחת להיות בחמי יואב ויותר לא. מסג' טוב גם עשיתי ויש ימים, אם אינני טועה חמישי, המקום נסגר מאוחר משהו כמו 23:00 ובחוץ ליד הבריכה שרים שירה בציבור. אווירה מדהימה.
 

ברק 188

New member
זהובנית...

אכן ביום חמישי עד 12 בלילה וגם שירה ואם אני זוכר נכון בחודשים אלו כנ"ל גם בימי שני החדר (שהיה)ׂ שלנו
ויהי באשמורת אחרונה בעוד אנו נמים ובגדי הים המגבות מתייבשים בחוץ על הכיסא בא כלב שוטה וחשב לעצמו בוא נשתטה... וייקח את הבגד ים של הברקית כתחביב ויקצו הברקים משנתם ותזעק הברקית אויה... הבגד ים נעלם וישמע שכן כול זעקתה ויבוא ויאמר.. נדדה שנתי בעוד אני מעשן לי סגרתי במרפסת רואה ראיתי כלב חום עם האבדה בורח מכאן הברקית מייד נזכרה כלב חום ראתה בסיבוב אחה"צ של יום אתמול כלב בתיאור דומה בחצרו של בן קיבוץ טסה לכוון... ואכן בתוך מלונתו של הכלב נמצאה האבדה שלמה ובריאה לאחר כביסה עדינה שוב הבגד ים נצפה שוחה בבריכה . THE DUNES
 

alondli

New member
לא יאמן כיסופר,..:-|)..מה, ממש זחלה לצימר של.

הכלב? ולא היו אפחילו חורי שיניים אחדים בכסותה הימית של הברקית? אכן שיחק לה המזל, שיש שכן מעשן, ושהכלב לא היה עצבני .. ועל זה נאמר "פעמיים כי טוב..
"
 

ברק 188

New member
אכן ואכן זה יתכן...

יצא הבגד ים ללא פגע וברק נשאר בפלוס כי עוד חור אחד היה מוריד אותו למינוס אכן חומי כלב טוב... ופעמיים היה כי טוב אלא שזה קרה בין ליל שיש לשבת ושיר זה לדעתי מאוד יפה האם גם לדעתכם ?
 
../images/Emo107.gif../images/Emo47.gif

הכלב כידוע הוא ידידו הטוב של האדם וכנראה רצה הכלב חומי לשחק עם ברקית כל הכבוד על התושייה
רק טוב!!!
 

ניקו 45

New member
במילים אחרות זוהרת ../images/Emo8.gif

משכן הכנסת יהפוך אט אט לדיר חזירים . נו טוב ... זאת לא חדשה מחדשת את זאת ידענו כאן כולם וממזמןןןןןןןןןןןןן אבל ... שאלתי היא כיצד יוכלו לשכון במשכן ח"כ חרדים ? ואולי מכך תבוא הישועה וניפטר מהם אחת ולתמיד .
 
למעלה