מטורף מטורף מטורף...

דון גל

New member
מטורף מטורף מטורף...

סוף סוף חזרתי והצלחתי להשלים את הפרקים שפספסתי. הגעתי עד פרק 10. פשוט מטורף מה שקורה העונה, הכל מתמוטט...
בהמשך.... . . . . . . . . . . . . . . כל הקטע בין ויק ורוני מול שיין פשוט מטורף, יריבות כל כך חזקה, שנאה כל כך גדולה, כשויק הוא מרכז כל הרוע. אני יודע שאנחנו אמורים לאהוב את ויק וכמו שהמפקח מזכיר "היו לו הרבה מעצרים טובים" אבל כשרואים איך כל פרק ופרק הוא ממשיך לחפור ולהרע לאנשים קשה להמשיך לאהוב אותו. אני מפחד שהוא יסיים את הסדרה חסר כל ומושפל, מצב שרק כלא יותר גרוע ממנו... הדון.
 

ofrasch1

New member
../images/Emo58.gif זה כמו סרט

ספויילר! ממש כבר אין תחושה של סדרת טלויזיה אלא של סרט מותח ביותר. מהפרק ה-9 יש הרגשה שהסוף של ויק יהיה רע יותר משניחשנו קודם אם עד עכשיו היתה תקווה שיהיה לו עתיד כסוכן סמוי הדבר היחיד שנראה לי אפשרי כרגע, מלבד מוות או כלא, זה שיחצה לגמרי את הקווים ויהפוך להיות קודקוד בקרטל
 

דון גל

New member
../images/Emo58.gif אני חושב שהכותבים

כל כך מנסים להפתיע אותנו, שלמרות כל מה שאנחנו מעלים כאופציות, יקרה משהו אחר ויפתיע אותנו. אני ממש מקווה שהם יצליחו ולא יסיימו את זה בדרך שאנחנו בכבר הצלחנו לנחש. ויק הופך לפושע נראה פעם דבר בלתי אפשרי בעליל, והיום ממש לא יפתיע, אה? איזה שינוי אכזרי עברה הדמות שלו... מדהים! הדון.
 

dino_din

New member
לדעתי יהיה סוף מפתיע לגמרי

בסוף ויק יחליט שנמאס לו, יחליף זהות, יוציא דרכון אחר וילך לעבוד כגננת בגן ילדים מקסיקני. רוני יעשה הסבה לשרברב ואסוודה ידגמן בגדים תחתונים. נכון, סיכוי קלוש לזה אבל תודה שזה יהיה סוף מפתיע!
 

ofrasch1

New member
המממ ../images/Emo58.gif

לא מסכימה איתך. ויק תמיד היה פושע, מהפגישה הראשונה שלנו איתו בה ראינו אותו רוצח שוטר. אח"כ היה את רצח מרקוס ואת רצח גווארדו. והמאני טריין. וכו'. ויק תמיד היה פושע, שלפעמים גם היה שוטר. מה שאנחנו שוקלים עכשיו כשאפשרות זה מעבר מלא לצד של הפושעים - אבל בליגה בין-לאומית ובלי "שאריות". מצד שני, נראה שכרגע הטעם לחייו זו הרצון להתקבל לסוכנות הזו, אז מי יודע. אולי זה הסיפור שלו: שעד הרגע האחרון הוא עוד ינסה לבחור בצד של הטובים.
 

Nunatak

New member
../images/Emo45.gif

ויק תמיד היה פושע. אומנם בתחילת הסדרה הוא עוד היה אדם עם כוונות טובות ומוסרי במידה מסויימת, אבל כבר בפרק הראשון ראינו שהוא פושע.
 

ofrasch1

New member
OMG

כמות קריאות התדהמה (והקללות, רובן כלפי Christ) שיצאה לי מהפה בשעה האחרונה - כאילו חטפתי תסמונת טורט. ואו, ואו, ואו, - או כמו שדון כותב "מטורף, מטורף, מטורף". פרק 12 הוא הפרק הכי טוב שראיתי בכל 7 עונות הסדרה. WOW
 
למעלה