מטורף?????????.

זיו זיו1

New member
מטורף?????????.

חברים אני אמנם לא נכנסתי לשיחות כאן אך תקשיבו .... פרק 12 עונה 7 מוטטטטט אותי!!!! זיו נחמה
 
ספויילר ../images/Emo58.gif לפרק 12, האחד לפני אחרון.

הפרק הטוב בסדרה עד כה. פרק מדהים, מדהים, מדהים. אני הייתי כל כך המום לאחר הצפייה בו. רק לחשוב שצריך לחכות לרביעי הבא כדי לראות את הפרק האחרון, אי אפשר. העונה הזאתי היא מדהימה, הכותבים ושואן ריאן פשוט גאונים, בנו עונה שאי אפשר לנחש בה כלום, אי אפשר לצפות לכלום ואי אפשר לדעת שום דבר. גאונות לשמה.
 

dan the man

New member
הפרק הזה מוכיח

שללא ספק המגן היא אחת הסדרות הטובות ביותר ששודרו
 

BarmaLena

New member
אחת ה?

האחת והיחידה! עוד לא יצא לי לראות בחיי משהו שמתעלה על הגאוניות של המגן.
 

Nunatak

New member
../images/Emo58.gif חתיכת פרק...

אם ויק הולך חופשי אחרי כל החרא שהוא אחראי לו זה יהיה סוף גרוע, אז אני משוכנע שאו שבלטרן/שיין יהרגו אותו בפרק הבא או שהוא יהרוג את שיין ויכנס לכלא. אבל הדבר שאני הכי רוצה שיקרה זה שדאץ' יהיה זה שבסופו של דבר יעצור את ויק. אחרי כל הכמעט הצלחות שהיו לו בעונות הקודמות זה הדבר שאני הכי מייחל לו, למרות שאני מאמין שהוא הולך למות בפרק הבא. אין שום הפתעות מצד אף אחת מהדמויות: בסופו של דבר ויק נשאר הזבל האנוכי והמושחת שהוא היה כל הסדרה, שיין נשאר הבעל האוהב אבל עם מוח עקום, רוני תמיד היה החכם והשכול יותר בחבורה, דאץ' עדיין רגוע כמו תמיד ומנסה ללכוד את ויק, קלודט מתעצבנת בכל פעם שויק מצליח להימלט, מארה מטומטמת, ג'וליאן מתנהג כמו סרגל, דני מנסה להיות בסדר עם כולם, טינה שברירית ולא יכולה לעשות כלום... רק קורין סוף סוף קיבלה אומץ להוריד את ויק. למרות שזה הפרק הטוב ביותר בעונות האחרונות, זה לא הפרק הטוב בסדרה. לדעתי הפרק עם האונס של אסוודה בעונה השלישית והפרק עם הרצח של לם בעונה החמישית היו יותר טובים.
 

דון גל

New member
אלוהים אדירים. אלוהים אדירים. ג'יזז פאקינג

קרייסט! מה זה היה הפרק הזה?!? עונה 7 פרק 12. אלוהים אדירים. אין לי מילים. אין לי מילים. אחר שפרק קודם היה הפרק הראשון שהתחברתי קצת לשיין, לראות את ההבדל בין שיין עושה ברביקיו לאשתו והילד, לשוכב ליד אשתו הפצועה אחרי שירתה בשני אנשים... וואו. וויק? איזה בן זונה, בזמן שהוא מתוודה על הכל אני נזכר בכל הדברים שהוא עשה, שלאורך השנים נראה כל פעם קצת, אבל הכל ביחד באמת הופך אותו לאדם חולה. אם זה היה פרק 12, מה יהיה שבוע הבא?!?!?! הפרק הזה פשוט חיסל אותי... הבגידה ברוני, הסוף המסתמן של משפחת וונדרל... די, התוכנית פשוט שוברת שיאים בכל פרק העונה. הדון.
 

ofrasch1

New member
my words exactly ../images/Emo58.gif

אתמול כתבתי למטה: "כמות קריאות התדהמה (והקללות, רובן כלפי Christ) שיצאה לי מהפה בשעה האחרונה - כאילו חטפתי תסמונת טורט. ואז נכנסתי לפורום האמריקאי וכאילו הם שמעו אותי: כל ההודעות שם הם holy crap, fuckin' Christ, holy mdf Jesus וכו'. 40 השניות בהן ויק שתק - היו הארוכות בחיי! סצינה בה הגיבור שותק במשך 40 שניות, עם קלוזאפ על פניו, כשהוא יודע שתיכף יתחיל לדבר בוידוי הכי משמעותי בחיים שלו - היתה גאונית ומצמררת.
 
למעלה