המגן בכבלים, ומחליפתה ?

tsuck

New member
המגן בכבלים, ומחליפתה ?

שלום. 1. מישהו יודע מתי (יום ושעה) משודרת האענה החדשה ? 2. בעיתון הופיע שמי שאהב את "המגן" יאהב את הסדרה "sons of anarchy". מישהו מכיר ? האם יופיע בכבלים ? תודה.
 

Carpet Crawler

New member
העונה החדשה (השביעית) עדיין לא משודרת בארץ

נרכשה לשידור ע"י ערוץ 3 אבל עוד לא פורסם מתי היא תשודר. Sons of Anarchy אני מודה שלא שמעתי עליה אבל עכשיו קצת קראתי עליה והיוצר שלה היה אחד התסריטאים והמפיקים של "המגן" והסדרה משודרת באותה רשת (FX) וגם היא עוסקת בפעילויות לא חוקיות של גיבורים ראשיים. בהחלט יש מצב שזו סדרה דומה מבחינת אווירה אבל צריך לבדוק. ולגבי שידור בארץ נראה לי שעוד מוקדם מדי לדעת, הסדרה הזו עלתה בארה"ב רק בתחילת החודש שעבר ואני בספק אם גוף שידור ישראלי כלשהו כבר הספיק לרכוש אותה. אבל מי יודע.
 

MASHPUB

New member
ראיתי את כל הפרקים של SOA עד עכשיו

סדרה מצוינת והיא אכן המחליפה של המגן ומצולמת באותו אזור בLA. הסדרה נוצרה ע"י קורט סוטר שהיה תסריטאי ראשי ב"המגן" וגם שיחק שם את מרגוס הארמני שדומה לישו למי שזוכר. גם דאץ'(גיי קריינס) משחק שם וגם קטי סיגל(שהייתה אישתו של גילרוי) ועוד שחקנים שעברו ב"המגן" במהלך השנים. העונה הראשונה משודרת במקביל לעונה האחרונה של "המגן" בימי רביעי ב 10 שעון ארה"ב שזה בערך 03:00 לפנות בוקר אצלנו. למי שרוצה לדעת עוד http://www.fxnetworks.com/shows/originals/soa/#Nav/Homepage
 
למעלה