הודעת פרישה מניהול

נטלייי

New member
הודעת פרישה מניהול ../images/Emo88.gif

התלבטתי המון אבל לבסוף החלטתי לפרוש מניהול הפורום. ההתלבטות הזאת היתה עוד לפני הורדת ימ"ח מהמסכים בארץ, פשוט שמתי לב שאין לי יותר מידי זמן להשקיע בפורום כמו שצריך להשקיע בו. לצערי הרב תפוז שוקלים לסגור את הפורום עקב אי פעילות. ניסיתי להסביר שזה קורה בגלל ירידת הסדרה, ושבערך עוד שבועיים תהיה לנו אפשרות לראות את הפרקים שהפסיקו אצלנו דרך האתר השבדי. כולי תקווה שזה יעזור להישארות הפורום. אם יש מישהו מכם שמוכן לקחת את הפורום לידיו ויש לו זמן להחיות אותו, אז אתם יכולים לפנות לפורום משוב ושם נדמה לי יש טופס לפתיחת פורום / הצטרפות לניהול פורום. אני אשתדל לא להיעלם מפה לגמרי, וכן לכתוב פה. ונקווה שמתישהו בעתיד הקרוב הוט כן יחזירו את הסידרה למסכים.
 

hillator

New member
אם אין מתנדבים

אני מוכנה לקחתלמרות שיש לי לזה זמן רק בערבים
 

2DH

New member
../images/Emo10.gif../images/Emo24.gif

הלוואי והיה לי את הזמן להשקיע ולקחת את זה על עצמי ... אבל אין לי. הייתי מאד רוצה שהפורום הזה יחזור לחיים (רק עוד קצת והאתר השוודי מדביק אותנו....) נטלייי - תודה על הכל !:)
 

somone141

New member
חבל, אבל אין מה לבוא בטענות

תקני אותי אם אני טועה, נטלי, אבל את עוזבת יותר בגלל חוסר פעילות של אנשים פה, יותר מקוצר זמן.. זה משפיע, אין מה לעשות.... כשהפורום חי, קשה יותר לעזוב, אבל אלו השיקולים שלך. בכל אופן, היית אחלה, באמת. אני יודע מזה להיות מנהל (אמנם של משו קצת יותר גדול, אתר שלם ליתר דיוק), צריך זמן והשקעה גדולה.. כשאין סידרה, אין על מה לדבר, וחבל. מקווה שתפוז לא יסגרו את הפורום.. יש לו עוד מה לתרום!
 
סגירת הפורום ופרישת מנהלת הפורום

עקב סיום שידורי הסדרה ונוכח הפעילות הנמוכה הוחלט לסגור את הפורום בשלב הזה. אנו מודים לנטלייי על המסירות וההשקעה בניהול הפורום, ומאחלים לה הצלחה בהמשך דרכה. המשך גלישה נעימה ב
אנשים
 
למעלה