תגידו

נטלייי

New member
כרגע לא רואים, לפחות לא אני

אבל יש איזה אתר שבדי שמעלה פרקים כל יום, יש לאתר גם ערוץ ביוטיוב - http://www.youtube.com/user/DaysReplay הם קצת באיחור מהפרק האחרון ששודר אצלנו, אבל לפי החישוב שלי זה צריך להגיע לפרק שהפסקנו בערך עוד חודש.
 

somone141

New member
אני מתעדכן פעם בשבוע ביוטיוב

אבל זה לא אותו דבר... כמה שלפעמים התסריט עיצבן אותי, אין מה לעשות - כשמתרגלים למשו כבר תריסר שנים כמעט, זה חסר. בטח כשזה דבר שראית על בסיס יומי. עבר בשקט העלמות של הסידרה. מחאה? איומי התנתקות? הצחקתם אותם. וואלה, קיצצו הרבה כסף לעצמם, למה שלא יורידו לנו מהסכום כל חודש?
 

hillator

New member
אבל תאמת

ב3 למרץ אני חוזרת לצבא כמהנדסת אווירונאוטיקה ויהיה לי המון עבודה וסביר להניח אני אכנס הביתה כל יום באיזה 7 בערב אז לא יודעת כמה היה יוצא לי לראות ימי חיינו
 

somone141

New member
סחטיין סחטיין

תצליחי בעיסוקייך. בתאריך הזה כבר לא אהיה בארץ (ביזנס אנד פלז'ר
) אז גם אצלי הסיפור דומה, אבל עדיין... ממש חסר לי שון ובל, ואני בקושי טורח לבדוק. הסרטונים ביוטיוב מעצבנים. בכל אופן, היה כיף לי להתדיין איתכם פה בפורום, גם עם abcd80 שקצת נעלמה מסיבותיה שלה, במקרה והוא ייסגר כי אין סידרה, אז תודה על האירוח גם של המנהלת, ושיהיה לכולכם בהצלחה עם עיסוקיכם.
 

hillator

New member
יש שם ימי חיינו בדוק

לא יודעת אבל איזה פרקים.. ואיזה כיף לך לכמה זמן? לאיזה אזור? כך בחשבון שהאיטלקים מבחינת זמנים מתנהלים יותר נורא מאיתנו..
 

somone141

New member
אני גם לא מבין איטלקית שוטף

אם אכן תהיה שם סידרה... קיצר מיצינו את ימי חיינו. לכל דבר טוב יש סוף אשכרה. ולרומא, שם חייתי הרבה שנים בגלל המשפחה...... אני הולך להשתקע לזמן מה.
 
למעלה