איך לכתוב לקהל הרחב?

  • פותח הנושא sl8s
  • פורסם בתאריך

sl8s

New member
איך לכתוב לקהל הרחב?

אני סובל מבעיות ריכוז, ראייה ובעיות קריאה שאני סובל מאוד ביזמן קריאה כי כדי להמשיך לקרא אני חייב שמישהו ישוחח איתי שיחה אינטראקטיבית על הטקסט. מאוד מוצא חן בעיני שיטת הלימוד של הדתיים שלומדים דף גמרא על ידי כך שכל אחד קורא 3 שורות וביחד תוך חצי שעה מסיימים דף לעומקו כשהם משוחחים על הסוגיות בו. אני לא דתי והנושא שאני רוצה לקרוא בו הוא רחוק מלהיות קשור לדת. גם כשאני כותב כעת, אני עוצר והעיניים שלי הורגות אותי. אני פשוט לא יכול להמשיך. הכתיבה מאלצת אותי לקרוא וזה קשה לי נורא. יש לי 6 מאמרים (שעוסקים בחוק ומשפט) בני 50 עמודים בממוצע כל אחד מהם שאני מאוד מאוד רוצה לקרוא. הבעיות המרובות מקשות עלי ואני רוצה לחפש "חברותה", אבל לא מצליח כי קשור למשפטים ולא לדת. השאלה היא באיזה צורה אני פונה לציבור באמצעות כדי לשכנע אנשים שירצו לשבת איתי ולקרוא איתי ולשוחח איתי על מאמר שנקרא ביחד (עם כל אחד מהם) זאת אומרת מה כדאי לכתוב בהצעה ?
 
שתי אפשרויות

אחת : נסה למצוא משהו שבו אתה יכול לתרום לחברותה. וע"י כך נסה לשכנע שגם הם מקבלים על ידי הנתינה שלהם. שתיים : יש תוכנה שיודעת להקריא בעברית. אולי זה יכול לעזור באופן חלקי. השאלה - האם במוסד האקדמי שאתה לומד קיימת התוכנה הזו, תוכל לברר במערכת התומכת במוסד.
 

sl8s

New member
אני לא לומד

אבל אני חייב לכתוב מודעת חיפוש חונך כי אני לא לומד בשום מקום. אני לומד לבד מפני שיש לי מוגבלות ולכן אני לא לומד במסגרת של מכללה/אוניברסיטה.
 
למעלה