קצת על מסחר נגזרי המעוף...

lastbroker

New member
קצת על מסחר נגזרי המעוף...

רוב הסוחרים הקטנים, וכל הסוחרים החדשים נמחקים.

ישנו פתגם ידוע, שמשום מה, כאשר נופל לידכם סכום כסף גדול, שוכחים אותו, והוא הולך ככה : חזיר קטן אוכל הרבה, חזיר גדול, אוכלים אותו.

מישהו מוכשר שרוכש ניסיון רב במעוף, של שנים, וזה עולה הרבה כסף, מאות אלפי שקלים, יכול להרוויח כאשר הוא סוחר בקטן, כלומר באופציה אחת או שתיים (שלוש כבר מתחיל להיות מוגזם) בו זמנית. ואז אפשר להרוויח בקלות 1000 ש"ח ליום.

אבל ברגע שהפסדתם 1000 ש"ח ביום, חייבים להפסיק לסחור באותו יום, כי אתם נכנסים למוד של להרוויח חזרה את הכסף, ואז השודדים חוגגים עליכם.
אם הפסדתם סה"כ 10,000 ש"ח זה סימן שאתם לא מוכנים, וכדאי לכם לעשות הפסקה ארוכה.

לידיעתכם המסחר במעוף ממכר, בדיוק כמו סמים קשים, הימורים וכל התמכרות אחרת שאתם מכירים.

אי אפשר ללמוד על דמו, מאחר שכל פעולה שלכם במעוף משפיעה על השוק.
ולכן צריך לשלם בדם כדי ללמוד.

המסחר מנוהל על ידי כרישים ומכונות, בעלי ניסיון של עשרות שנים, שהמטרה שלהם היא אחת, וזה לקחת לכם את הכסף, כך שצריך להיות ממש מקצוען כדי למנוע את זה מהם.
המטרה שלהם לגרור אתכם להקמת פוזיציות גדולות, ואז הם מוחקים אתכם, לכן השיטה שלהם היא : בדרך כלל לתת לכם להרוויח בהתחלה, כדי שתצברו ביטחון ואחר כך לחסל אתכם. בדרך כלל מגיעים לפשיטת רגל אחרי שלווים כספים כדי להרביץ את המכה, ולנסות להחזיר את הכספים שאבדו.

לכן ברגע שראיתם מישהו שמרוויח או מנסה להרוויח 5,000 או 10,000 ש"ח ליום, אתם יכולים לסמן אותו בוודאות של 100% כאחד שימחק תוך זמן קצר.

התנודות שאתם רואים במחירי האופציות שזזות כל הזמן, ברוב הזמן הן תנודות פיקטיביות, שאם תבדקו ביומן המסחר, תראו שברוב הזמן לא מבוצעות שם פעולות שגורמות לתנודות.
זה בדיוק כמו הדייג, שמנענע את הקרס כדי ללכוד את הדגים.

שיתפתי כאן מעט מההגיגים שלי, ומקווה שיתרום לכאלה שחושבים שמצאו, באר של כסף קל.
 

לבלב

New member
המלצה נוספת

מסחר בנגזרי מעוף עדיף בתקופה של מגמת שוק רצופה, אם למעלה ואם למטה,
כאשר ישנה מגמה ברורה, סביר שהרווחים ידברו,
&nbsp
מה שאתה מציין, רלוונטי בעיקר לשוק מדשדש.
 
למעלה