18.7.2016

benishay251

New member
18.7.2016

לפני 16 שעות · ·
אצלנו אתמול הסתיים לו יום מייגע עם רנג' קטן ,כנראה שהמשקיעים ממתינים לחוזים של הבוקר: נפט / נחושת וגם כן מדד הבנקים והשקל שלנו .
ציר חודשי עבור אוגוסט בחול הנו 2162 מאליו חיובי וההפך .
השקל שלנו נע בתחם של 3.885/3.835 ציר 3.860,פריצת 3.80 ונקבל התנגדות ב-3.885 תחום המעוף דומה לתחום של מלפני שבוע 1470/1455 ציר 1462.5 מתחתיו שלילי וההפך .
פריצת 1462.5 במיידי יוביל אל היעד הרצוי אבל לא מחייב של 1470 עם תחנה ב-1466.25.
תחום של מדד הבנקים הנו 1338/1320 ציר 1329 מתחתיו שלילי וההפך .
תזכורת אצלנו השבוע פקיעה חודשים ,כאשר אנו אחרי פקיעה חודשית בחול .
 

benishay251

New member
חושב

שהיום זה היום !
שימו לב -הסחורות בנסיגה וגם השקל שלנו -רק החוזים אופטימיים (נכון לכעת)- לדעתי זה פיזור סחורה במחירים נוחים לבעל הבית
מבט על המעוף גרף '30

 

benishay251

New member
1,460.51 +0.86 +0.06%

העליות נגמרו לפחות להיום .
יוסי לא נכנס לדיון פילוסופי,רק רציתי לציין שאם אינך מסכים עם הגדרה זו או אחרת -זה אינו אומר שאתה זה שצודק .
 

benishay251

New member
גרף שעה

מבהיר במדויק איפה המדד=מתחת לממוצע20 ומטה מתחת ל-BB

 

1yosse

New member
לפני 16שעות וגם עשרות "עיניים" ואף אחד/ת

לא אומר לו שהוא חי בחודש לא נכון(אוגוסט?), פקיעה לא נכונה(חודשית בעוד שבוע?) וגם "ציר" זה משהו שמסתובבים סביבו, אבל נראה לי שקונים/מוכרים יותר חכמים מאשר לקחת סרגל ולחלק תחום בשניים בדיוק.
את השאר הנתונים לא בדקתי יכול להיות שגם הם לא נכונים? לאאא!
סתם ניחוש וכנראה גם חום הקיץ השפיע עליי ולא רק עליי...תראו את הטורקים,את פאול שמשווה אותנו לדעאש, את אבי שמשפץ את תעמולה של גבלס(אצל גבלס יהודי מסלוניקי, סופיה,בודפשט או פראג הם אותו עכברוש), אצל הרבה אנשים תנועה של 90 נק' זה עדיין במקום דרוך, את שטוית של ארז ביטון שמעתיק רק עם דילאיי של 70שנה(שילמד מאלי אמיר - שאמר: "באנו ארצה לבנות שבט 1, יהודי ישראלי ולא 100שבטים חדשים)....כו'.
 
אחי נו יוסי באמת סליחה שלא שמתי לב אבל אם היית קורא קצת

כאן ולא ספרי הסטוריה מכובסים היית מבין שאני עסוקה בלהציל את הכבוד האבוד של המוסקטריות לאחר שנושלו כלאחר יד ע"י גלות נערות בבל ויש לי רכבת אווירית של משאיות זהב לנהל לבנק בשווייץ שם מחכה לי כאמור הכלבה של מקסים ושם כבר יהיה הקרב האמיתי.

נרקיס - עובדת בבורסה (ואתם?)
 

benishay251

New member
יוסי-אוגוסט מתייחס לגבי פקיעת חול


לגבי יתר הארותיך-כל אחד וההגדרות שלו , אצלי ציר הנו יומי על בסיס תמיכה/התנגדות .
קונים/מוכרים יותר חכמים מאשר לקחת סרגל ולחלק תחום בשניים בדיוק- רק להשכלה כללית שלך : מתמטיקה זה מדע מדיוק , המתמטיקה מוגדרת לעתים קרובות כלמידת הדפוסים והתבניות של מבנה, שינוי ומרחב, ואפיונם. מנקודת מבט מודרנית, מתמטיקה היא השימוש בלוגיקה פורמלית לחקירת מערכות ומבנים מופשטים שהוגדרו אקסיומטית.
מוצאם של רוב המבנים הנחקרים במתמטיקה הוא ממדעי הטבע, לרוב מפיזיקה, אך מתמטיקאים מרבים להגדיר ולחקור מבנים מסיבות פנימיות לחלוטין למתמטיקה עצמה, למשל לשם ביצוע הכללה מאחדת של תחומים מתמטיים אחדים או ככלי שימושי לביצוע חישובים. יש אפוא מתמטיקאים רבים שחוקרים תחומים מסוימים מסיבות אסתטיות לחלוטין, בראיית המתמטיקה כאמנות במידת מה יותר מכמדע שימושי.
סר אייזק ניוטון (Isaac Newton)‏ 4 בינואר 1643 - 31 במרץ 1727 היה פיזיקאי, מתמטיקאי, אסטרונום, פילוסוף ואלכימאי אנגלי, הנחשב לאחד מגדולי המוחות המדעיים בכל הזמנים.
&nbsp
 

1yosse

New member
ברגע שאתה כותב-הוגדרו אקסיומטית-אמרת הכל ולא כלום.

שהיינו קטנים לימדו אותנו מתמטקיים אקסיומה ששניי הקווים לעולם לא נפגשים, עכשיו אותם חכמים אומרים לנו שהם נפגשים אבל לא כאן ועכשיו. בזמנו של ניוטון כולם חשבו שאנו במרכז העולם. וגם הצמדת לניוטון אלכימאי-זה באמת מדע מדויק. ובעזרת ניוטון אתה מנסה לשכנע אותי שבפוסט שפותח את השירשור איינשטיין מעוות את הזמן בשורה אחרונה...."תזכורת אצלינו.......".
סתם ניחוש.
 

לבלב

New member
מימושון כמו שאמרתי

לא תמיד אני מספיק להגיע לכאן על הבוקר...
 
למעלה