שימו לב למאמרים

sagiberg

New member
../images/Emo124.gif שימו לב למאמרים../images/Emo124.gif

תהליך עדכון המאמרים בשיאו- כעת יש 95 מאמרים, כולם נרשמים לזכות החברים בפורום (ובמיוחד חולית10 ו maore ) אשר כתבו המלצות נפלאות. מבטיחה להמשיך ולעדכן תהנו
 

Batido

New member
כל הכבוד../images/Emo70.gif

איזו זריזות. מערכת הניהול מתפקדת טוב יותר? יש לך יותר זמן? שניהם?!
 

Athaclena

New member
רק עניין אחד -

שמתי לב שחלק מהמאמרים הם בעצם קישורים לשירשור או הודעה בפורום. במקרים כאלה לא עדיף לשים אותם בקישורים? במאמרים זה יותר מסורבל כי צריך להכנס למאמר ואז עוד להכנס לקישור... חוץ מזה, אם כתבתי משהו מפורט על ספר הא תכניסי אותו למאמרים? ואיפה יש המלצות על ספרים כללים, כאלה שלא עם מסר מסוים או משהו?
 

Athaclena

New member
וגם עכשיו ראיתי

שהמאמרים בקטגוריה "כללי" מתאימים יותר לקטגוריות אחרות, ואולי כבר נמצאים שם. אם כבר יש קטגוריות כל כך מפורטות אז אני לא בטוחה שצריך "כללי" בכלל. בכל מקרה יישר כח על העבודה!
 

Batido

New member
קטגוריות - את צודקת.

לא צריך קטגוריה כללית כאשר יש סיווג רב. בנוסף יש כרגע סיווג רב מדי - בתוך נושאים התפתחותיים של הילד לא צריך עוד סיווגים. זה סתם גורם לעוד ועוד לחיצות עד שאתה מגיע לבדוק בכלל אם יש משהו מתאים עבורך באותו הסיווג. מעט קטגוריות (מקסימום 10), ואז עדיף שתהיה קטגוריית שונות או עוד 2-3 תתי קטגוריות בתוך הקטגוריות הקיימות ולא שיהיו 20.
 

sagiberg

New member
תודה על התגובות../images/Emo9.gif מה דעתכם

להושיט יד ולעזור לי להחליט אילו קטגוריות (ותת קטגוריות)תהיינה נוחות- אשמח להצעות. לגבי שרשורים- אכן הגיוני- אעביר אותם דירה ותודה על ההערה
 
למעלה