הצעות ל"ספר החודש"

sagiberg

New member
../images/Emo124.gif הצעות ל"ספר החודש"../images/Emo132.gif

חלף זמן מאז הספר האחרון ונדמה לי שהגיע השעה- וכרגיל- ככל שתהינה יותר הצעות כך הבחירה תהיה נעימה יותר: ילדי המסילה/אדית נסביט חמישה ילדים והזהו/אדית נסביט הטירה הנעה/דיאנה ויין גו'נס מפלצות ששינו את ההיסטוריה השד מכתה ז'/מקושינסקי
 

maore

New member
לקחתי לקריאה את חמישה ילדים והזהו

אז זו נשמעת לי בחירה מצוינת. לא יודעת אם יש את הטירה הנעה בספריה כאן, אבדוק. רציתי לקרוא גם את מסע בסימן כלב של מקושינסקי, אבל איןלי התנגדות לשד.
 

Britush

New member
כשרציתי לקרוא את ../images/Emo42.gif

'חמישה ילדים והזהו', לא מצאתי אותו בשום מקום (בסוף הוא נמצא בספרייה העירונית, אבל - עותק ישן וחבוט). אז או שזה המזל הרע שלי, או שבאמת קשה להשיג אותו - ואז לא יהיה הגיוני לקבוע אותו כספר החודש.
'השד מכיתה ז'' הוא רעיון טוב לדעתי.
 

Athaclena

New member
אני לא מאוד מקורית

אני אמשיך לפמפם את the phantom tolbooth בכל הזדמנות, ולא אזכור איך זה נקרא בעברית. המגדל המעופף באוויר אולי? חוץ מזה אני אציע: רואלד דאהל (באשר הוא) חומריו האפלים הקמע מסמארקנד יכול להיות נחמד מומו אולי? מתוך ההצעות ההתחלתיות אני אשמח לדון בחמישה ילדים והזהו. ועוד לא אמרתי פה, אבל הולכים לתרגם את סבריאל! איזה יופי!
 
../images/Emo27.gif

אני קראתי מיתוך חמשת הספרים ל"ספר החודש" את: -השד מהשביעית/ קורנל מקושינסקי. -הטירה הנעה/ דיאנה ווין ג'ונס. -ילדי המסילה/אדיט נסביט. הכי אהבתי מהספרים הללו זה את "הטירה הנעה". גם "השד מהשביעית" היה מאוד יפה. "ילדי המסילה" היה טיפה חסר עלילה- אבל עדיין היה נחמד לקריאה.
 
אשמח לטירה הנעה

המפלצות ששינו ת ההסטוריה זה ספר נהדר, כאמור אבל הוא לא עלילתי כך שלא נראה לי רלבנטי לקבעו כספר החודש.
 
זכור לי שקראתי את ספריה של

אדית נסביט, אבל אני לא זוכרת מהם כלום. אפילו לא את הכריכה. את השד מכתה ז' קראתי ואהבתי, ואת הטירה הנעה ראיתי אתמול בסטימצקי. אני רוצה לבדוק קודם בספריה, לפני שאני מתחייבת, מה גם שיש לי המון ספרים שמחכים (שאריות משבוע הספר, כל מיני מהספריה ומועדון הספר של ספרות לגדולים).
 

sagiberg

New member
הטירה הנעה- קראתי אתמול בנשימה

עצורה. אומנם יש כמה נקודות שהיה ניתן לשפר באופן הגשת העלילה, אבל הרעיון יפה ומרתק- כך שאני בעד
 
למי שקורא באנגלית, ספריה של נסביט

הם חלק מפרויקט גוטנברג וזמינים באינטרנט בחינם.
 

Athaclena

New member
הנה, בפרויקט גוטנברג

כאן יש את כל הספרים שלה, והנה חמישה ילדים והזהו וילדי המסילה (תחילת הסיפור ואחרי כל ההסברים שיש בהתחלה) אפשר להוריד את הספרים ובכלל יש שם מבחר אדיר של חומר קריאה, כולל ספרי ילדים: סוד הגן הנעלם, נשים קטנות, אן מאבונלי, הקוסם מארץ עוץ ועוד הרבה, כולל המשכים וספרים נוספים ומוכרים פחות של אותם הסופרים (תמיד אהבתי את Eight Cousins של Louisa May Alcott, אף פעם לא חשבתי לחפש את ההמשך שלו בגוטנברג. נוסף לרשימת הקריאה שלי)
 

Britush

New member
תודה רבה! ../images/Emo13.gif ../images/Emo42.gif

(אני חושבת שאשמור את האתגר הזה לאוגוסט. תהיה לי מספיק קריאה באנגלית החודש, עם הארי פוטר (
).
)
 

yiffah

New member
השד מכיתה ז'

ספר מאוד יפה בעיני, ממליצה בחום (למרות שהוא פחות טוב משאר הספרים של מקושינסקי)
 
למעלה