כך תבחרו את הספר הנכון לילד שלכם

הזרה 111

New member
ספר מתח חדש (מבוגרים) - קיפאון עמוק / מאת ג'ון סנדפורד

:cafe.themarker
&nbsp
"קיפאון עמוק" מאת ג'ון סנדפורד הוא ספר מתח נפלא, ראשון בסדרה בכיכובו של הבלש וירג'יל פלאוורס. פגישות מחזור הן הזדמנות נפלאה להעלות זיכרונות מכל מיני סוגים – זיכרונות טובים, זיכרונות פחות טובים וגם, כפי שהבלש וירג'יל פלאוורס עומד לגלות, זיכרונות קטלניים.
&nbsp
&nbsp
וירג'יל מכיר היטב את העיירה טריפטון, מינסוטה. לפני שנים אחדות הוא ניהל שם חקירת רצח שבו היו מעורבים אנשי חבר המנהלים המושחת של בית הספר המקומי. כעת חוזרת העיירה לכותרות כאשר מתגלה בה גופת אישה קפואה בתוך בלוק של קרח. וירג'יל חושד שמותה של האישה קשור בפגישת מחזור מתקרבת של כיתת תיכון מלפני עשרים וחמש שנה. אל פני השטח מתחילות לעלות טראומות ישנות, יריבויות בלתי פתורות וכמויות עצומות של דם רע – והבלש פלאוורס מכניס את עצמו למערבולת שעלולה להיגמר בשפיכת דמו שלו.
&nbsp
&nbsp
ג'ון סנדפורד הוא שם העט של העיתונאי החשוב זוכה פרס פוליצר ג'ון קמפ. הוא כתב מותחנים רבים שזכו להצלחה עצומה ולביקורות נלהבות, וספריו תורגמו לעשרות שפות. זהו ספרו הראשון בסדרת הבלש וירג'יל פלאוורס המתורגם לעברית. הוא חי בניו מקסיקו.
&nbsp
&nbsp
"המותחנים של סנדפורד הם תמיד מקוריים, מצחיקים ובעלי עלילה מסחררת." Booklist
&nbsp
&nbsp
"וירג'יל פלאוורס הוא אחד הבלשים המוצלחים ביותר בספרות המתח העכשווית, עם ההומור המחוספס ועם חוש הצדק הגולמי שלו." Publisher's Weekly
&nbsp
&nbsp
"קיפאון עמוק" מאת ג'ון סנדפורד. מאנגלית: דפנה לוי, הוצאת "דני ספרים".
 

הזרה 111

New member
מרגש:הדוד שכח להביא מתנות לאחיינים,ו'פיצה' במיזם תרומות ענק>

>לפורים.
"דורון קסמי הוא ההוכחה לכך שעם קצת אכפתיות ונתינה - אפשר לעשות כמעט הכל עבור ילדים ממשפחות מעוטות יכולת ...
שירה כהן ל'הידברות' : יש אנשים שיודעים להפוך אכזבה להצלחה, ולשמח את הזולת בדרך שהרבה אחרים לא מצליחים לעשות: כך קרה, כשדורון קסמי שכח לקנות מתנה מחו"ל לאחיינים שלו למרות שהבטיח - ואט אט הלך ונרקם לו רעיון שנועד לשמח לא רק את אחייניו שלו, כי אם את כל ילדי ישראל.
&nbsp
כשניגש לחנות הצעצועים כדי לכל הפחות לא לבוא בידיים ריקות ולזכות בתואר "דוד השנה" בדגש על המרכאות הכפולות - היה זה גילוי של ממש. "התחלתי להוריד צעצועים מהמדפים ובסופו של דבר מילאתי שלוש שקיות מלאות, וכשהגעתי לקופה הופתעתי כשיצא לי חשבון של 150 ש"ח בלבד".
&nbsp
ואז הבזיק במוחו הרעיון: "אמרתי לעצמי שאם ב-150 הצלחתי לשמח את האחיינים שלי, ילדים שלא חסר להם כלום - מעניין כמה ילדים מעוטי יכולת אני אוכל לשמח בפורים בצעצועים ב-1500 ש"ח", כתב בפוסט מיוחד בפייסבוק.
&nbsp
אלא שלהבדיל מכל כך הרבה אנשים אחרים שמחשבות כאלה נותרות ממוסגרות במחשבתם - קסמי לא בזבז זמן, והחל לפעול להגשמת המטרה. "מגיע להם" זהו שם הפרויקט שאותו הקים לצורך גיוס הכספים למטרה הנעלה - צעצועים ומתנות לפורים, שיחולקו לילדים ממשפחות מעוטות יכולת על ידי עמותת 'יד ביד'.
&nbsp
במקביל רצה קסמי לזכות תורמי צעצועים לפרויקט, ופנה לאחד מסניפי 'מקס סטוק' בעירו. כששמע בעל הסניף את סיפורו הודיע לו כי הוא מוכן לתרום לו את כל הצעצועים שיבחר במחירי עלות, כדי לא להרוויח עליו 'אפילו שקל'. "יש עשרות שיתופים בפוסט שכתבתי בפייסבוק", הוא אומר כעת בראיון 'למאקו', ומוסיף: "כיף לראות שכולם בעד, מחזקים ונרתמים. אני מאושר מזה כמו שלא הייתי מאושר מהרבה דברים שעשיתי בחיים שלי. אין גבול לתחושה הטובה שזה ממלא אותך. אני לא יכול כבר לחכות לראות את הילדים פותחים את הצעצועים ונהנים מהם, כי מגיע להם".
 
למעלה