מי שחרר את האלים

מי שחרר את האלים

מאז אוואנס
תרגום מאנגלית
עופרה אביגד
ספר ראשון
בהוצאת אגם /2018
יצא לראשונה ב2017

אלים וילד חברו יחדיו,
אלים בני אלמוות,ירדו לאדמה: זאוס,אפרודיטה,אתנה,הרמס ואחרים ניחנים בכוחות,ביכולות ומוטיבציה.
הם נפגשים עם הילד אליוט בן ה12 גיבור הסיפור.אליוט חי עם אימו הסובלת מדימנציה.חייו אינם פשוטים.החווה בהם גרים בליטל מוטברי זקוקה לשיפוץ וטיפול. האם זקוקה להשגחה צמודה, במיוחד בשעות הלימוד של הבן ,בהן היא נשארת לבד או ביציאה של אליוט לקניות.
הבן מתקשה להתמודד עם המצב,למרות חיוניותו ומאמציו להטיב את חייה,ציוניו יורדים,ללימודים אינו פנוי.
הכול התחיל בסביבות המגורים בו הילד חי בלונדון ליד מעגל אבני הסטונהג' המפעימים. שם פגש במזל בתולה מזל מקבוצת הכוכבים של גלגל המזלות ,בת אלמוות ,שירדה לאדמה במטרה מסויימת. "היא פרצה אל שמי הלילה של כדור הארץ והרגישה חופשיה ומאושרת להפליא", תחנתה הראשונה אמצע הרפת בחווה של אליוט.הפגישה שלה עם אליוט מוביל לסיפור שמתחיל להסתבך :עם שדים, אבן אדמה בעלת כוחות, ואבנים נוספות ,גם שכנה שמשתלטת על הבית ומשאירה את אליוט ואימם בחוסר כול.ובינתים נכנסים האלים לעזרה,ויש להם מה לומר,ויש להם אפשרות לעזור,האם יעזרו, איך וכיצד ?.
ממשתפים בעלי תפקידים נוספים :כדוגמת :תנטוס והיפנוס בניו של ארבוס מלךהשדים, מר בויל סגן המנהל,שסלד במיוחד מאליוט,מנהל בית הספר,תקראו לי גראהם, השכנה פטרישה פורשלי פלאם,פגסוס הסוס האצילי.
בספר שמציאות ופנטזיה מסתחררים ביחד .ובו מתח, מאבק בין כוחות שונים,נקמה,אכזריות,איום,חמדנות, ומצד שני משאלה כמוסה,ידידות, עזרה,יד תומכת ,איכפתיות ועשיה,הכול למען אליוט ואימו .

 
למעלה