ילדת פרא מאמצת כלב

ילדת פרא מאמצת כלב

אחותה של קייט יוצאת מכלל שליטה

כתבה:אמה בארנס .
איורים:ג'יימי ליטלר
בהוצאת כנפיים כתר/2018
"מועדון קוראים לילדים ונוער "
יצא לראשונה ב/2014
קייט מספרת על אחותה בת החמש ג'וזפין.ג'וזפין ילדה פרועה עקשנית ושובבה העושה כול העולה על דעתה.בהחלט ילדה ללוא גבולות שקשה מאד להרגיעה,אין פלא שכינוייה במשפחה 'פרא'.יחד עם זאת הקטנה בעלת דמיון.
קייט ואחותה הצעירה ג'וזפין מתגוררים עם האב טום.המשפחה איבדה את האם:"אבא מגדל אותנו לבד,והוא מתיחס לתפקיד שלו ברצינות רבה".סבתא תמיד ברקע .
באחד הימים ביקש וס,חברו של האב מהלהקת 'קוף הקסם' ,לצאת יחד עם הלהקה לסיבוב הופעות בחוץ לארץ.האב המטופל בבנות סירב.מכיוון שכך וס התענין אם זה אפשרי להעביר את אלביס כלב הציד הגדול והידידותי למשמורת עד לחזרתו.
ההסכמה הגיעה ועמה השמחה.השמחה היתה כה רבה עד שג'וזפין הפגינה הזדהות יתר,הפכה את עצמה לכלב,נהגה ככלב לאורך זמן,גרמה לבושות בהתנהגותה המוזרה והחריגה.
אבא גער וכעס,ובהמשך... גם סבתא ,אבל סבתא שאליה הבנות הגיעו לאחר שאבא השתכנע,להצטרף ולצאת לסיבוב הופעות,מאוחר יותר וברגע של חלון הזדמנויות גילתה קשיחות רבה,ולפרא לא ויתרה "התרשמתי מאוד מהקשיחות של סבתא אבא כבר היה נכנע מזמן" ...... באחד הימים קרה שינוי,ג'וזפין ילדת הפרא השתנתה.
.מה קרה בבית הסבתא,אלו אירועים עברו על קייט עם ג'וזפיין ,אשאיר לקורא .
לקרוא ולבלות עם
* קייטי האחות המספרת,עם *ג'וזפין הפרועה ,*כלב הציד אלביס, החברה הטובה של קייט *בוני,ואחיה זאק והאריס
ועם אירוע אחד מיוחד:'אירוע תרומה להצלת כלבים'
ילדת הפרא מאמצת כלב .

 

הזרה 111

New member
בנושא כלבים-הטרגדיה שנמנעה באוויר


"חלק מהאנשים ימעיטו בערך החיים של דרסי בגלל שהיא כלבה – אבל אני לא": דרמה התחוללה בשמי ארה"ב, כאשר שני דיילים חרגו מנהלי הבטיחות של הטיסה על מנת לספק חמצן לכלבה שהייתה במצוקה נשימתית: https://www.mako.co.il/hix-special/...utm_campaign=OngoingActivity&partner=facebook
&nbsp

 

הזרה 111

New member
גורים של אף אחד מאת רותי שקד


"לילה אחד, בחורף גשום וקר, התעוררה אימא לקול יללות של גור כלבים במצוקה"-כך מתחיל סיפורם של שלושה גורים עזובים שמצאה אימא של יואב וגילי. זה סיפור אמיתי על 3 גורי כלבים קטנים שננטשו לבדם בתעלה בימי החורף והמאמצים שעושה המשפחה שמצאה אותם, למצוא להם בית חם.
&nbsp
רותי שקד מספרת על מציאת הגורים, על הבתים המאמצים שנמצאו להם ועל כלבת המשפחה הצריכה להתרגל לנוכחות הגורים החדשים. כל מי שאוהב בעלי חיים יתחבר לסיפור הגורים המתוקים וכמובן שהילדים ילמדו על האופן שבו יש להתייחס לחיות ועל חמלה ועזרה ואיכפתיות.
&nbsp
רותי שקד, בוגרת היחידה לעיתונאות ותקשורת של הפקולטה למדעי החברה באוניברסיטת בר אילן, שואבת את ההשראה לספריה מעולמה ועולם נכדיה. היא הוציאה כבר ארבעה ספרי ילדים ואת הספר הנוכחי כתבה כיוון שהיה לה חשוב להביא את סיפור הצלת הגורים. היום, כשבכל מקום שומעים על נטישת כלבים ועל התעללות בבעלי חיים, חשוב להביא סיפור שיש בו רגישות וחמלה ואהבה. הספר זכה להמלצת האגודה לצער בעלי חיים.
&nbsp
רוצים שילדיכם יהיו רגישים לבעלי חיים, אכפתיים וחומלים? זה הספר שיעזור בכך. והמלצה נוספת שלי- להביא הביתה גור כלבים ולגדלו יחד עם ילדיכם. זו הדרך הטובה ביותר ללמדם.
&nbsp
האיורים בספר הם של נורית יובל והם מלאי חיים, צבעוניים ומוסיפים לסיפור.
&nbsp

 

הזרה 111

New member
כוכב ניצל פעמיים / אירית שושני

"סיפור הנושא מסר של חמלה ואהבה לחיות – לאוהבי בעלי חיים ולאוהבי בני אדם.
אל ביתו של יואב מזדמן אורח העוסק בהצלת בעלי חיים. אסי שמו. יואב ואוהד, בנו של אסי, מצטרפים אליו למבצע הצלה של כלבים חטופים. בסופו של המבצע נשאר כלב רועים גדול שהבעלים שלו ויתרו עליו. האם הכלב הנטוש ימצא בית וידיד אמת?
"הכלב התכרבל על הרצפה וטמן את ראשו בין כפותיו הגדולות, כאילו רצה להסתתר או לברוח מהגורל שלו... כשנגעתי בו בקצות אצבעותי, הוא הניע את הזנב. כשהנחתי את היד שלי על עורפו, הוא הרים את ראשו ועיניו היו עצובות. הרגשתי שאני נמשך אל העיניים העמוקות שלו כמו למגנט."
"כוכב ניצל פעמיים" הוא סיפור הצלה של כלבים מקרבות אכזריים בו שני הגיבורים יואב וכוכב נקשרים זה לזה בחוט נסתר ונרקם ביניהם סיפור אהבה. "
&nbsp

 
למעלה