יציאת חירום

יציאת חירום

יומנו של חנון .
ג'ף קיני .
מאנגלית :ארז אשרוב
בהוצאת כנרת זמורה ביתן דביר 2017
יומניו של חנון התחבבו על בני הנוער הצעירים,והביקוש לספרים של ג'ף קיני בהתאם.
סיימתי זה עתה לקרוא את הספר "יציאת חירום "ואי אפשר שלו לחייך,ההזדהות רבה.
חג המולד אמנם בפתח,אבל אבי המשפחה עודד את המשפחה לצאת לנופש באחד מאיים הטרופים במקום חם ונוח."אני חשבתי שזה רעיון נורא "מפי גרג פלי.
ובכן משפחת הפלי :אבא אימא ושלושת הבנים,רודריק, גרג הבן האמצעי ,{המספר} מני הקטן,על מזודותיהם יצאו לדרכם לחופשה חלומית,והקורא בעקבותיהם.
חלום היה ובזה הוא נגמר,תקלות שונות החלו לצוץ כבר ביציאה,ההתרגזיות בפקקים,המאמץ המתיש לעלות למטוס ברגע האחרון,הישיבה בדוחק של גרג במטוס,המזודה שאבדה וגילו את אובדנה רק בחדר, וזה עוד כלום.
במחנה הנופש,נדהמה המשפחה מצפיפות האורחים הרבה מהדוחק,הדבקות,היו גם אכזבות כדוגמת אותה מסעדה שביקשו להכנס אליה "פתאום הבנתי שכבר יומים לא אכלנו ארוחה נורמלית ", אך נדחו בגלל קוד לבוש לא הולם.
בדירה עצמה לא היה רגע שקט מאמץ הויתורים ,חרדה שתוקפת בהימצאותו של חרק כזה או אחר,בעית רחצה בתא גלוי,
ובחוץ בפעילויות השונות ההנאה לא היתה שלמה ורחוק מזה,כדוגמא השיט על הבננה שנהרסה,חיפוש אחר רודריגו שנעלם עם עלמת חן לא פעם ולא פעמים,מני התינוק שגורם למהומה בעת שמצא מדוזה קובייתית ,האוכל שקלקל לאבא את הבריאות ועוד.
באותה מסגרת נופש לומדים להכיר את הדינמיות המובילה את המשפחה,היחסים בינהם ותכונות מאפיינות.
לסכום מקום הנופש באי הטרופי מאפשר לכול אחד מבני המשפחה,פעילויות מגוונות,מקום בילוי,התרגשויות ושחרור,דוקא כאן נוצרות סיטואציות מצחיקות ומוכרות.האם בכול זאת חזרו עם אי אלו חוויות נעימות? מזמינה להכיר
הספר על ציוריו,והגזמת האירועים מהנה אין אחד שלא מכיר סיטאציה כזאת או אחרת .
לא רק ילדים יזרמו עם הספר גם מבוגרים,מבטיחה לכם .


 
למעלה