ספרים ספרים ...ספרים לקריאה

ספרים ספרים ...ספרים לקריאה


שלום
הגיעה רשימת ספרים לקריאה ולסקירה .
הספרים הם מתנת הוצאת צמרת , פעלה מאחורי הקלעים מור מנהלת האשכול, שהשקיעה ומשקיעה מאמצים, לקידום הפורום ולפרסומו באתר תפוז .
ליד כול ספר אכתוב את התקציר כפי שהוא מופיע
ואתן חברותי היקרות יכולות לבחור .

הספר הראשון קְרוֹקְסִי החייזר השכחן .
חייזר צעיר מעולמות רחוקים, מגיע לכדור הארץ כדי למצוא חברים למשחק. האם לִיָּה וְיוּבַל מִגִּבְעתיים יסכימו להיות חבריו וּלשחק עִמּוֹ? האם לא יֵעָלְבוּ מהעובדה שהוא שוכח שֵׁמוֹת וקורא להם בשֵׁמוֹת לא להם? האם יצליחו השניים לשפר את זיכרונו של קְרוֹקְסִי, ואיזה מתנות מופלאות אך מסובכות להפעלה יביא להם בביקוּרו השני? בקריאה כֵּיפִית וּמְשַׁעֲשַׁעַת תגלו את כל התשובות.
 
נמלולה חכמה וציפקונת קטנה

הספר נְמָלוּלָה חֲכָמָה וְצִיפְּקוֹנֶת קְטַנָּה עוסק בהיענות לבקשת עזרה, על ידי גילוי
תושייה וחשיבה מקורית.
מוטי לקסמן, מחבר הספר, עבד שנים רבות במכללות להכשרת אנשי חינוך.
הוא סב לעשרה נכדים ואוהב לעורר אצל נכדיו חיוך לצד הרהור.
שיריו, סיפוריו ודעותיו מפורסמים בבלוגים שונים
 

יעלקר

Well-known member
מנהל
ראשית תודה רבה. אשמח לקבל את הספר נמלולה חכמה

וציפקונת קטנה. המשך ערב נפלא
 
יעל

אני מחכה לתשובות החברות או אז ארכז את הכתובות ואשלח למור .
בכול אופן הספר שבחרת נשמר
 
מירב על הבימבה הקסומה

של שושנה סוזי מלכה

בְּאֶמְצָעוּת הַטֶּקְסְט הַנִּפְלָא וְהַצִּיּוּרִים הַמַּרְהִיבִים מֵרַב הַקְּטַנָּה שׁוֹבַת הַלֵּב תִּסְחַף אֶת הַקּוֹרְאִים הַצְּעִירִים לְמַסָּע מְרַתֵּק בְּרַחֲבֵי הָאָרֶץ.</p>
יְלָדִים, שֶׁמִּטִּבְעָם הֵם מְלֵאֵי סַקְרָנוּת וְיֵצֶר גִּלּוּי, יִשְׂמְחוּ לְהִצְטָרֵף לְמֵירַב הַקְּטַנָּה, בְּסֵפֶר שֶׁיֵּשׁ בּוֹ לִמּוּד, הוּמוֹר וְלֹא מְעַט הַפְתָּעוֹת</p>
 
עינים רואות בגן

אספה לידיה לדו .כתבה דר עומר גלעדי
בספר ייחודי ומיוחד זה אנחנו מקבלים הזדמנות להציץ אל תוך השגרה בגן, דווקא באותם רגעים שבהם קורה משהו מעניין במיוחד. בסיפורים קצרים תמצאו רגעי-גן בישראל, בהם מצחיקים, מפחידים, עצובים ובעיקר – חד-פעמיים ומרגשים.
 
אגדה ישראלית

אביתר אבני
רוב האנשים חושבים בטעות שאגדות לא מתרחשות באמת. פעם הם האמינו באגדות, אבל אז הם התבגרו וטרדות החיים העסיקו אותם עד כדי כך שהדמיון שלהם נשכח ועד היום הוא זרוק בתוך קרטון במחסן או במגירת הגרביים.
האמת היא שאגדות מתרחשות כל הזמן ובכל מקום. הגיבורים שלהן מתהלכים לצדנו ברחוב ומתעופפים בשמיים מעלינו. יכול להיות שאחד מהם קרוב מאוד אליכם ממש עכשיו...
"אגדה ישראלית" היא קובץ סיפורים קצרים שבהם אגדות העם וסיפורי הילדים שעליהם גדלנו קורמים עור וגידים ומשתלבים באמצעות הומור וסאטירה בהוויה הישראלית של ימינו.
אביתר אבני מתגורר במבשרת ציון, זהו ספרו השלישי.
 
שון הגיע זמן לישון

בניי הָיָה בֶּן 4, וּבְעֶצֶם מֵאָז שֶׁנּוֹלַד, הוּא נִסָּה בְּכָל דֶּרֶךְ אֶפְשָׁרִית לִדְחוֹת אֶת שְׁעַת הַשֵּׁינָה. הַתֵּרוּצִים הָיוּ מְגֻוָּנִים וִיצִירָתִיִּים. הֵם תָּמִיד הֶעֱלוּ בִּי לְבָטִים... אוּלַי אֵלֶּה אֵינָם סְתָם תֵּרוּצִים וְהוּא בֶּאֱמֶת רָעֵב אוֹ צָמֵא?
קטע ראשון מתוך דף ההסבר
כתבה מירי יעקוב.
 
אוראל האתר - אפוס העם הבשקירי

אוראל הבָּאתֵר הגיבור רוצה לנצח את המוות. כדי לעשות כך הוא עוזב את ביתו ויוצא לדרך קשה ומסוכנת, המאלצת אותו להילחם בכוחות הרשע. אבל למרות הסכנות אוראל לא נסוג.
זו אגדה המלמדת את הקורא להיות אמיץ, הגון ולא לסגת מפני הסכנה והרשע. במשך מאות שנים סיפרו הבשקירים את האגדה בעל-פה, העבירו אותה מאב לבן בצורת "קוּבָּאִים" (שירי עלילה) ורק בתחילת המאה העשרים הועלתה על הכתב. האגדה מאפשרת לקורא להסתכל על עולמנו דרך עיני הבשקירים, ולהבין את תפיסתם בנוגע לטוב ולרע.
ר' צדיקוב
 
קטורה

יהודית כרמי
קטורה, אשתו השלישית של אברהם אבינו - מי הייתה אותה אישה שילדה שישה בנים לאברהם אבל נשארה אלמונית?
בניגוד לשרה – אשתו הראשונה של אברהם, שילדה לו את יצחק וזכתה לסקירה נרחבת, ובניגוד להגר, שפחתו, שילדה לו בן אחד וזכתה לאזכורים מרובים – קטורה לא זכתה לשום תשומת לב מיוחדת.
בספר זה מקבלת קטורה את הבמה. חייה מתוארים בו מיום היוולדה ועד סופה המר, ביריעה נרחבת של סאגה משפחתית מרתקת במיוחד, המלווה בתיאור עשיר ונאמן של חיי היום-יום בתקופה שבה חיה.
 
פגיעה קטלנית

דוב גונן
רומן מתח היסטורי
לפני מיליוני שנים חיסלה פגיעה של מטאוריט גדול את עידן החיות הגדולות, והובילה לעליית האנושות כגורם השולט בכדור הארץ. שנים חלפו, ובשנת 1001 התנגש באסטרואיד סיריס, שמרחף בחגורת האסטרואידים שבין צדק לבין מאדים, גרם שמימי אחר. מעצמת ההתנגשות ניתזו חלקים ממנו לכל עבר, והגיעו כמטאוריטים גם לכדור הארץ. אחד מהם פגע בנובה סקוטיה, במקום שבו שהתה משלחת של לוחמים ויקינגים אמיצים בפיקודו של לייף אריקסון. לייף נטל את המטאוריט, ויצק ממנו צמיד בעל כוחות מגנטיים מופלאים. במרוצת השנים הועבר הצמיד ממלך ויקינגי אחד למשנהו, והפך למחוללם של קרבות רבים, כולל מסעי הצלב בארץ ישראל. לבסוף הגיע לידיו של היטלר ונעלם.
האם פגיעה זו תשפיע על גורל האנושות? אור ויעל, צמד חוקרים מישראל, מתלווים אל נציג הכנסייה ואל לוחמת נורווגית במסע חיפושים אחר הצמיד. בדרך הם נתקלים בארגון ניאו-נאצי שמתכנן להשתמש בכוחותיו של הצמיד כדי לתפוס את השלטון בנורווגיה, ולהשיב לה את תהילת העבר. גיבורי הסיפור נאבקים על נפשם נגד אנשי הארגון הרצחניים עד הסוף המפתיע.
 
הנרי הקטן

הוא סיפור הישרדות, סיפור של נדודים, כאב וצער, סיפור של אהבה גדולה בין אנשים קרובים וזרים. זהו סיפור אחד מתוך סיפוריהם של 3000 ילדים יהודים שניצלו בבלגיה בעת השואה, וסיפור גבורתם של אנשים פשוטים שפעלו להצלתם.
בעולם קשה של מלחמות, סכסוכים, רעב, סבל וגזענות, פרח פרח קטן של אופטימיות.

סיפורו של תינוק במלחמה ,ילד מוסתר
צבי שלומוביץ
 
את הכריכות

הספרים ,עטיפות קדמיות לבטח תוכלו למצוא דרך חיפוש במנוע גוגול .
מחכה לבחירתכן .
 
למעלה