עזרה הדדית
מצרך כה חשוב כערך עליון .
מסתבר שבספרי הילדים, הוא בא לידי ביטוי בצורה מעוררת כבוד
אתחיל בספר:"אני יכול לעזור ":http://www.booknet.co.il/prodtxt.asp?id=53612#.V22TDrgrK1s
של דיויד היד קוסטלו .בהוצאת כנרת זמורה ביתן דביר ואיגואנה/2011
השבוע העברתי את הספר,וכפתיחה נתתי לכול ילד שתי דמויות ,וביקשתי שיספרו על בעיה של דמות אחת, כאשר השניה חושבת על פתרון יצירתי לבעיה.
התשובות היו מענינות והילדים שיתפו פעולה בהנאה .
בספר "אני יכול לעזור" מופיעים בעלי חיים כגון :הברווזון שמתחיל את השתלשלות ה אירועים וגם סוגר מעגל.
הקופיף,ג'ירפה,ציפור בעלת מקור חד,גורילה,ופיל. כול אחד מהם עוזר בשעת צרה מיד ברגע שהוא מודע וער לכך.כשאותו פרט נתקל בעצמו בבעיה,מיד מופיע האחר,שמציע עזרה.
את התודה והערכה הרבה מקבלים מהאם המודאגת,שמחפשת את בנה ,או שמגיעם אליה .
ממאפייני הדמויות :רצון לעזור,איכפתיות,רגישות לזולת ,סבלנות ,אדיבות ונועם ,ובעיקר תשומת הלב ונכונות להקדיש זמן .
הספר עצמו מיוחד: בכול עמוד שורה אחת ,העלילה שילוב של מלל תמציתי ואיור . ממליצה מאוד.
אוי ,לא הלכתי לאיבוד {אמר הברווזון שנקלע בסבך הביצה או האגם }
"אני יכול לעזור "עונה הקופיף המקפץ בין הענפים ,ושמע את מילמולו של הברוז .
עזרה - "אחרי הפועל "לאהוב "הפועל היפה ביותר הוא "לעזור "{ברטה וון סוטנר }
מצרך כה חשוב כערך עליון .
מסתבר שבספרי הילדים, הוא בא לידי ביטוי בצורה מעוררת כבוד
אתחיל בספר:"אני יכול לעזור ":http://www.booknet.co.il/prodtxt.asp?id=53612#.V22TDrgrK1s
של דיויד היד קוסטלו .בהוצאת כנרת זמורה ביתן דביר ואיגואנה/2011
השבוע העברתי את הספר,וכפתיחה נתתי לכול ילד שתי דמויות ,וביקשתי שיספרו על בעיה של דמות אחת, כאשר השניה חושבת על פתרון יצירתי לבעיה.
התשובות היו מענינות והילדים שיתפו פעולה בהנאה .
בספר "אני יכול לעזור" מופיעים בעלי חיים כגון :הברווזון שמתחיל את השתלשלות ה אירועים וגם סוגר מעגל.
הקופיף,ג'ירפה,ציפור בעלת מקור חד,גורילה,ופיל. כול אחד מהם עוזר בשעת צרה מיד ברגע שהוא מודע וער לכך.כשאותו פרט נתקל בעצמו בבעיה,מיד מופיע האחר,שמציע עזרה.
את התודה והערכה הרבה מקבלים מהאם המודאגת,שמחפשת את בנה ,או שמגיעם אליה .
ממאפייני הדמויות :רצון לעזור,איכפתיות,רגישות לזולת ,סבלנות ,אדיבות ונועם ,ובעיקר תשומת הלב ונכונות להקדיש זמן .
הספר עצמו מיוחד: בכול עמוד שורה אחת ,העלילה שילוב של מלל תמציתי ואיור . ממליצה מאוד.
אוי ,לא הלכתי לאיבוד {אמר הברווזון שנקלע בסבך הביצה או האגם }
"אני יכול לעזור "עונה הקופיף המקפץ בין הענפים ,ושמע את מילמולו של הברוז .
עזרה - "אחרי הפועל "לאהוב "הפועל היפה ביותר הוא "לעזור "{ברטה וון סוטנר }