בון - כרכים מעל 12

אוגיטוס

New member
בון - כרכים מעל 12

שלום קוראים,
לראשונה פה בפורום

בני בן התשע אוהב את הסידרה בון.
מישהו יודע האם ניתן להשיג בארץ כרכים מהסידרה של בון מכרך 13 ומעלה?
תודה,
 
לאוגיטוס

תשובה אין בידי ,מציעה שתתקשרי להוצאה
אבל "גילית" אותנו ואת מוזמנת לפורום .
 

הזרה 111

New member
אפשרי להתייעץ גם עם מיכל פז-קלפ, עורכת ספרי הילדים והנוער של

הוצאת כנרת זמורה דביר.
&nbsp
" 'ספרן לילה' מפרגן להרצאה של מיכל פז קלפ על בון:
אירוע נוסף שראוי לציין לטובה, הוא הרצאתה של מיכל פז-קלפ, עורכת ספרי הילדים והנוער של הוצאת כנרת זמורה דביר. לא רבים יודעים זאת, אבל מיכל היא אחת הנפשות הפעילות ביותר בקידום מעמדו של הקומיקס בישראל. החלטותיה האמיצות כעורכת אחראיות, במידה רבה, על הבאתם של כמה מן הכותרים המובילים בעולם הקומיקס אל קוראי העברית. עם כותרים אלה ניתן למנות את "סנדמן", "באטמן", "שאזאם", "סופרמן", "סנופי" וכמובן "בון". לא קשה לראות שמיכל לא מעמידה פנים – היא באמת ובתמים חובבת קומיקס, ואפילו הגיעה להרצאה עם חולצת "באטמן נגד סופרמן" (ונניח לרגע בצד את דעתנו לגבי הסרט).
הרצאתה של מיכל הזמינה את מבקרי הכנס הצעירים והוריהם להצצה מאחורי הקלעים של "בון". כמבקר ותיק בכנסים, למדתי שלא להתייחס לכך בקלות ראש, ולכן אציין שההרצאה עשתה בדיוק מה שהבטיחה וחשפה המון מידע מרתק על הקומיקס בישראל, מראשיתו ועד היום ועל תהליך ההפקה שבסופו של דבר מביא את ספרי "בון" האהובים אל קהלם הנרגש. אם למישהו היה ספק לגבי בחירת האירוע לכנס, כל שהיה עליו לעשות הוא להציץ פנימה אל ההרצאה. הכיתה בה הועבר האירוע הייתה מלאה עד אפס מקום בילדים נרגשים ובהורים ועוד ועוד הוסיפו להיכנס במשך חלק נכבד מן ההרצאה.
פה כנראה טמון גם הסייג היחיד שהיה לי מן ההרצאה. התנועה הבלתי פוסקת והמאחרים הרבים הקשו על המרצה לשמור על חוט המחשבה (למרות שעשתה עבודה מעוררת הערצה) ועל הקהל ליהנות מדבריה. בכל מקרה, פניהם של הילדים, בזמן שמיכל שטחה בפניהם את יסודות השפה והחוקים של הקומיקס, אמרו את הכול! בקול בוטח, חיוך גדול ועיניים בורקות מיכל הקסימה את קהלה ודביקה אותו בהתלהבותה, ומעתה, אני יודע שאם ישאלו אותי הורים על תכנים מומלצים לילדים, אוכל להמליץ על אירוע של מיכל בפה מלא."
 
למעלה