שלום
אשמח להמלצות עבור הבנים שלי, בני 5, 7. לאחרונה

שלום
אשמח להמלצות עבור הבנים שלי, בני 5, 7. לאחרונה

סיימנו את סידרת "השרביט והחרב" שהם מאוד אהבו ואני מחפשת עוד המלצות בסגנון, שאוכל להקריא להם.
תודה רבה !
 

הזרה 111

New member
אולי סידרת סדרת "פרסי ג'קסון" תתאים?


"פֶּרְסִי ג'קסון והאולימפיים (באנגלית: Percy Jackson & the Olympians) היא סדרת ספרים מאת הסופר האמריקאי ריק ריירדן. עלילת חמשת הספרים בסדרה מבוססת על המיתולוגיה היוונית ומתרחשת בימינו. ב-2005 ראה אור הספר הראשון בסדרה. ב-2008 ו-2009 תורגמו לעברית חמשת הספרים על ידי יעל אכמון, בהוצאת גרף צעיר (הסדרה של גילי בר הלל).
&nbsp
בסדרת פרסי ג'קסון והאולימפיים
פרסי ג'קסון וגנב הברק
פרסי ג'קסון וים המפלצות
פרסי ג'קסון וקללת הטיטאן
פרסי ג'קסון והקרב על המבוך
פרסי ג'קסון ותקוות האולימפוס
ריק ריירדן כתב סדרת המשך שנקראת גיבורי האולימפוס."
&nbsp
&nbsp
 

הזרה 111

New member
הכלב נו-נו-נו - דבורה עומר


"סדרה בת שני חלקים: הכלב נו-נו-נו, הכלב נו-נו-נו יוצא למלחמה, המיועדת לילדים בכיתות היסוד הנמוכות. שמו הראשון של הכלב נו-נו-נו היה טובי, בשל עיניו אשר הקרינו טוב לב ותמימות. אך מאחר והוא שובב גדול, וכל הזמן בני משפחת מעוז אמרו לו נו-נו-נו על כל מעשה רע ו/או שובב שעשה בבית ובחוץ דבק לו הכינוי נו-נו-נו ואף הוא עצמו החל להגיב כאשר שמע שם זה.. בבוקר יום שני, פרוץ מלחמת ששת-הימים, אב המשפחה נקרא להתייצב למילואים. נו-נו-נו, יצא בעקבותיו והצטרף לשורות צה"ל, ללא ידיעת שאר בני המשפחה. וכך, בספר השני בסדרה מובאים כל תעלוליו של הכלב נו-נו-נו במלחמת ששת-הימים. קריאת הספר מעבירה לקוראים הצעירים את האווירה באותם ימים ואת האתגר מולו עמדה אז מדינת ישראל."
&nbsp
&nbsp
 

הזרה 111

New member
המפתח הסודי של ג'ורג' ליקום לוסי הוקינג & סטיבן הוקינג

""ברוך הבא ליקום!" אמר קוסמוס.
כשחזיר המחמד של ג'ורג' בורח דרך הגדר לחצר השכנה, ג'ורג' פוגש את השכנים החדשים שלו — אנני ואביה המדען אריק — ומגלה מפתח סודי שפותח בפניו דרך חדשה לגמרי לראות את העולם: מהחלל החיצון!
&nbsp
בבית של אריק נמצא המחשב הכי משוכלל בעולם, קוסמוס החכם והמתקדם, שיכול להטיס את ג'ורג' ואת חבריו לכל מקום ביקום בן רגע. פתאום ג'ורג' מוצא את עצמו במסע מסחרר במרחבי החלל — חולף על פני כוכבי לכת, עובר בתוך סופת אסטרואידים ומגיע עד קצה מערכת השמש שלנו ואף מעבר לה. אבל מישהו אחר רוקם תוכניות בנוגע לקוסמוס — תוכניות שיובילו את אריק ואת ג'ורג' לסכנה איומה.
&nbsp
ואין בחלל דבר מסוכן יותר
מחור שחור...
&nbsp
הספר המסעיר הזה, שנקרא בנשימה עצורה, משלב הרפתקה סוחפת ומשעשעת עם שפע של עובדות מדעיות מרתקות על היקום שלנו ועל כוכבי הלכת שבו, כולל הרעיונות העדכניים ביותר של סטיבן הוקינג על טבעם של חורים שחורים. מצורפים גם צילומים צבעוניים מקסימים של תמונות אמיתיות מהחלל!"
&nbsp
ג´ורג´ והמפץ הגדול - "אחד הניסויים המדעיים הגדולים ביותר של כל הזמנים עומד להתבצע... ולג´ורג´ ולאנני יש מושבים בשורה הראשונה! אֵריק, אביה המדען של אנני, נמצא בדרכו למאיץ החלקיקים הגדול כדי לחקור את הרגעים המוקדמים ביותר של היקום — את המפץ הגדול. הוא חמוש במחשב־העל הנאמן שלו, קוסמוס, ונראה שדבר אינו יכול להשתבש...
...עד אשר ג´ורג´ ואנני חושפים מזימה זדונית לחבל בניסוי! ג´ורג´ נסחף להרפתקה מבעיתה — הוא יוצא אל גלקסיה מרוחקת, אי שם בחלל, ומושלך לתוך העולם הקוואנטי, שם נאלצים הוא ואנני להילחם בארגון הרשע הנחוש בדעתו להחריב את המדע ואת הישגיו...
מסע ההרפתקאות המדהים הזה מגולל את סיפורן של כמה מהתיאוריות המדעיות העדכניות ביותר של המפץ הגדול והמסע בזמן, וכולל גם מאמרים מיוחדים פרי עטם של כמה מהמדענים המובילים בעולם."
&nbsp
חיפוש המטמון הקוסמי
&nbsp
&nbsp
האם יצליח ג'ורג' לפתור את הרמזים הקוסמיים שמובילים לחלל החיצון, במין משחק מופלא של מחפשים את המטמון ברחבי הגלקסיה?
 

הזרה 111

New member
2ספרונים חמודים נוספים שמתאימים לעכשיו,של ג'יימס הריוט:

סיפורי כלבים: http://simania.co.il/bookimages/covers8/85091.jpg
&nbsp
סיפורי חתולים: http://simania.co.il/bookimages/covers0/3363.jpg
&nbsp
וביקורת "yaelhar" : "חתולים הם יצורים מהחלל. הם לא חושבים כמונו, לא מתנהגים כמונו ובכל מקרה שאוהבי החתולים מנסים לתאר את התנהגותם, הם מחמיצים ובגדול. אנשים שאוהבים חתולים, מצד שני, הם מכדור הארץ. אפשר לתאר את התנהגותם במונחים אנושיים רגילים, וקל להציגם בגיחוכם ובחוסר הגיונם.
&nbsp
&nbsp
ג'יימס הריוט שהוא וטרינר וסופר מצליח, אסף בספר הזה סיפורים על חתולים ובעיקר על נתיניהם האנושיים: כמי שמעיד על עצמו שהוא אוהב חתולים מושבע, הוא נהנה להציל את חייהם, לטפל בהם, לאמץ אותם ולגדל אותם. נראה כאילו הספר עוסק בחתולים, אך למעשה הוא עוסק לגמרי באנשים: הסיפורים על החתולים נראים כמו סיפורי פנטזיה למתחילים: חתול שמחפש ארועים להשתתף בהם? חתול מאפיונר ששומר טינה ונקמתו עוד תגיע? חתלתול שאימץ לו חזירה לאם? נו, באמת!
&nbsp
&nbsp
האנשים עליהם כותב הריוט בסיפוריו הם אנשים פשוטים החיים בחלקים הכפריים של יורקשייר, חיים כפי שחיו אבותיהם הכפריים, באורח חיים פשוט ועם חתולים וכלבים לרוב: לאנשים אלה אין סיכוי מול החתולים, שהם בעלי חיים מתוחכמים בערך פי מאה מבעליהם, ומסוגלים לגרום להם לעשות בדיוק את מה שהם רוצים, וגם לחשוב שזה היה רעיון שלהם...
&nbsp
&nbsp
כל מי שאוהב חתולים ומרותק להתנהגותם הבלתי ניתנת להסבר, ייהנה לקרוא את הספרון הזה שמאפשר לאוהבי החתולים לצאת מהארון. ומי שלא אוהב חתולים, ייהנה לקרוא על משוגותיהם של האנשים המוזרים שאוהבים אותם."
&nbsp
&nbsp
 

אשלינג2

New member
ממליצה על סדרת מסעות קסומים דגמר ה מילר

שני ילדים ואומנת יוצאים למסעות בזמן
יש על הדולפינים שודדי הים דינזאורים שודדי הפרעונים
 
למעלה