אוטולין הולכת לבית הספר

אוטולין הולכת לבית הספר

כתב ואייר :כריס רידל .
בהוצאת טל מאי- ספרי חמד -ידיעות ספרים /2015 .
יצא לראשונה ב2008
להתבונן באיוריו של כריס רידל ,המאייר הכול כך מוכשר כחגיגה ממש. קו של חינניות עם הומור דק,תנועתיות,דמיון עשיר ופורה,ומלוא הבעה מאפיינים את דמויותיו . בין שאר הפרטים הרבים והמענינים באיורים ,מופיעה כורסא ובה אני אוהבת להתבונן ,לראשונה פגשתי באיור של כורסא ,בספר "משהו אחר",גם בספר זה מופיעה כורסא .בעמוד 137.כורסא מרשימה , בה יושבת במלוא נוכחותה כבודה של המנהלת גברת אליס ב' סמית .
ומה בספר ?
אוטולין ילדה חמודה כמעט נערה "והיא גרה בדירה 243 במגדל פ"ו דינק, שנקרא בנין הפילפליה ".הוריה אספנים ומטילים ברחבי העולם ,אמנם לרוב היא לבד אבל בודדה אינה מרגישה,לה חבר נאמן ומסור מר מונרו. את מר מונרו תוכלו לראות אם תתבונו היטב בתמונת הכריכה. יצור קטן מכוסה כולו שיער ומבעדן מציצות שתי עיניים בעלי הבעה .
אווילין ומר מונרו תמיד יחד .
אוטולין הכירה חברה בשם סיסלי נערה צעירה, חית המחמד שלה הוא ממבלס סוס פוני רגיש מפטגוניה .ססילי יודעת לספר סיפורים כמעט כמו הברון מינכהאוזן וכבשה את ליבה של אוטולין .השתיים התידדו,ואחת לשניה סיפרו על חייהן .באחד המפגשים ביניהן ,אוטלין התפעלה מאוד מהסגנון שבו ססילי לגמה את התה "והחליטה אף היא ,להתחיל ללמוד בבית ספר אליס ב' סמית, לבעלי כישרון יוצא דופן " שעליו סיפרה סיסלי .
על איזה כשרון כול אחד מהלומדים בבית הספר אליס ב' סמית ,מצטיין ,ועל הדינימקה בבית הספר בין התלמידים ,ובין העובדים לתלמידים ולמנהלת אשאיר לקורא לגלות ,ובעיקר אבקש מהקורא ,לעקוב אחר מאמציה של אוטולין ,לגילוי כשרונה יוצא הדופן .
ודבר נוסף לברר מה בדבר רוחות הרפאים שהתגלו בבית הספר. האמנם בית הספר רדוף רוחות ?
ומה היו תוצאות בדק הבית.
"אני אוהבת את ססילי ,"אומרת אוטולין ."היא השניה מבין החברים הכי טובים שלי ."
מר מונרו לא אמר מילה .הוא רק לחץ את ידה של אוטולין"

אוטולין, לא אמרה את הדברים סתם כך, היתה לה סיבה ....
סקרנים ....
כריס רידל
"אוטולין הולכת לבית הספר "


 

אשלינג2

New member
איזה יופי

הספר הראשון היה נהדר וכיף שיש עוד אחד כזה עם ציורים מדהימים
 
למעלה