מיקה מתאהבת/זיו ביילין- משתפת

יעלקר

Well-known member
מנהל
מיקה מתאהבת/זיו ביילין- משתפת

מיקה היא דוגמנית-על בינלאומית יפהפייה בלונדינית ותמירה,מלאת הומור וביטחון עצמי, שמצטלמת ברחבי העולם,פריז, רומא, פראג , ניו יורק בכל פוזה אפשרית. היא אינה יודעת שובעה מהמטעמים שמציעה לה עבודתה: מעצבי על,בילויים בחופים אקזוטיים (האיים הקריביים ועוד), חברות עם אמנים ידועי-שם, אוכל מצוין, מסיבות נחשקות וגברים כאוות נפשה. אלא שמשהו משתבש בחיי הזוהר, ובעל כורחה מיקה מוצאת את עצמה נרדפת על ידי אחד מאותם הגברים שהיא פוגשת, ניק.
ניקיטה עשיר ,קשור לפשע המאורגן ברוסיה מתעסק בקניה ומכירה של נשק למדינות ערב ולרשות הפלסטינית. הוא הגבר השרמנטי , הכובש אבל הרע, הזומם, המאיים, ולבסוף גם............
באין מוצא, היא מסתתרת בביתו של איש מוסד מסתורי, שגיא, בעין כרם.
כיאה לדמויות סטריאוטיפיות של רומן רומנטי, שגיא הוא גברי, בוגר יחידה מובחרת בצה''ל, קשוח ורציני ,עוסק בתפקיד מאוד אחראי , בעל עבר מפואר ואינו מתפתה ''בקלות''. (בקיצור 007....)
היומן הסודי שסבתה קתרין בורג'ה( ממוצא איטלקי כמובן....) משאירה לה לאחר מותה,"מחייה" את סיפורה,אישה צעירה בשנות העשרים המוקדמות לחייה שחיה בתל אביב של שנות החמישים. דרך היומן,היא מעבירה את ההוויה התל אביבית של שנות החמישים, על הבוהמה שחיה בה, בתי הקפה של התקופה ''כסית'' הדמויות שישבו בה דרך קבע, אלתרמן גולדברג ועוד, והאירועים ההיסטוריים שעיצבו את אופייה של המדינה הצעירה (פרשת השילומים, העולים, בן גוריון , פרשת לבון ועוד).מוזכרות עוד דמויות מאותה תקופה כמו הצייר נחום גוטמן וראובן רובין ,התייחסות לאסכולות השונות בין הציירים באותה תקופה, הציורים שלהם ועוד. כל אלה נותנים לחלקים אלו שבספר ''אותנטיות'' שמאוד התחברתי אליה.
מה לומדת מיקה מהיומן הסודי של סבתה קתרין האהובה, שבדומה אליה הייתה אשת חברה נחשקת ובעלת טור מכובד וחשוב בעיתון?
מהו הסוד שקתרין לא סיפרה לאף אחד?
מה רוצה הגבר הזר הרודף אותה ומדוע משתמש בה כקלף מיקוח? והאם מיקה תלמד סוף-סוף לאהוב כפי שסבתה אהבה, אהבה של פעם בחיים?
''מיקה מתאהבת'' הוא רומן רומנטי בין-דורי מלא תהפוכות, הלוכד את הקורא בשני זמנים במקביל -הווה ועבר.
רומן-רומנטי שמשב קצת מתח וגם קצת סקס, מצחיק ומרגש עם ושלל תובנות על יופי וגבורה, קריירה ואהבה. כתוב בקלילות ונקרא בנשימה אחת: (לקח לי יום וחצי).
אהבתי.
תודה לחולית ולפורום הנכבד
 
בוקר טוב יעל

תודה על סקירת הספר וההמלצה המעניינת .
מבקשת רק שתוסיפי את פרטי ההוצאה ושנת ההוצאה .
יעל
 

יעלקר

Well-known member
מנהל
כמובן

מיקה מתאהבת
שם הסופרת:זיו ביילין
שפת המקור:עברית
ז'אנר:פרוזה מקור
מספר עמודים: 203
הוצאה לאור:ידיעות ספרים ספרי חמד
שנת הוצאה לאור של המקור:2012
 
למעלה