עיבוד חדש לספר "המומינים" מאת טובה ינסן

הזרה 111

New member
מה זה מוזה? - דורית רבינאן

דרך 'קורא בספרים' - " מי שלא מכיר, בטלוויזיה החינוכית יש תוכנית בשם "מה זה מוזה" שמיועדת לילדים אבל גם מבוגרים יכולים להינות ממנה. בכל יום מתארח בה אמן אחר שמעביר מעין סדנה לילדים בתחום עיסוקו. השבוע התארחה בתוכנית הסופרת דורית רביניאן "
קישור: https://www.youtube.com/watch?v=NSIl7w_up4c
 

הזרה 111

New member
מ'הארץ'-ספרים חדשים:

ילדים ונוער |

חנות המלים של נעם - רוביק רוזנטל. איורים: שחר קובר. בכל לילה חולם הילד נעם על מלה חדשה, ובבוקר מספר אותה לחבריו, ששמחים מאוד, אך יום אחד הם פתאום מבקשים ממנו שיביא להם מלים שיתאימו לכל אחד ואחד מהם במיוחד. הוצאת כתר, 31 עמ', 48 שקלים.

המורה דרורה לא מפלצת - ינץ לוי. איורים: יניב שמעוני. שנת הלימודים של מיכאל התחילה ברגל שמאל, אבל חייו משתנים כשלבית הספר מגיעה ילדה חדשה ומסתורית, שייתכן שלא רק גורלו שלו אלא גם גורל כל בית הספר תלוי בה. הוצאת כנרת, זמורה־ביתן, 231 עמ', 74 שקלים.

ג'ינקס - סייג' בלקווד. מאנגלית: מאירה פירון. אביו החורג של ג'ינקס נטש אותו ביער אורוואלד המכושף והמסוכן במטרה להיפטר ממנו, אבל ג'ינקס מצליח, בעזרת כוחות קסם, תעצומות נפש וחברים שהוא פוגש, להתמודד עם הצרות הנקרות על דרכו. הוצאת טל מאי/ ידיעות ספרים. 349 עמ', 78 שקלים.

בקצה הרחוב - איריס ארגמן. איורים: שחר קובר. אסופת שירים לילדים, שרובם על חוויות ועל הפתעות, נופים, חיות ושלוליות שמזמנים החיים בעיר. הוצאת מטר, 39 עמ', 48 שקלים.

צמרמורת: הרוח חסרת הראש - ר"ל סטיין. מאנגלית: בועז וייס. ספר נוסף בסדרת האימה לנוער, שרואה אור מחדש. החברים סטפני ודוויין מחליטים לחפש את רוח הרפאים שהשמועות טוענות שמסתובבת בבית על ראש הגבעה. הוצאת כתר, 112 עמ', 74 שקלים.

תמונה:http://www.haaretz.co.il/polopoly_fs/1.2283598.1396198662!/image/10803336.jpg
 

ג רפאל

New member
יפים.

יש לי אוספים של ספרים מאויירים של רקהם דולק פוגני. ואחרים וכן ספרי צלליות.
 

ג רפאל

New member
נחמד להסתכל בתמונות. חלקן נראות סינטטיות

וחלקן לא פרקטיות.
אבל נחמד
 
למעלה