ציורים של ילדים בפעילויות יום-יום

ציורים של ילדים בפעילויות יום-יום

מישהו יודע היכן ניתן להשיג/להוריד מהאינטרנט ציורים פשוטים וברורים של ילדים המבצעים פעילויות יום-יומיות, כמו "ילד שותה מכוס", "ילדים משחקים בכדור" וכיו"ב? תודה!
 

QuestionMark

New member
תמונות של ילדים

שלום לך, באתר Google יש אופציה לחיפוש תמונות על פי שם http://images.google.com/imghp?hl=iw אם תכתבי, במילות החיפוש boy drink glass תמצאי המון תמונות של ילד שותה מכוס שנאספו מכל אתרי האינטרנט שנסרקים על ידי אתר החיפושים google אם תשתמשי במילות החיפוש kids playing ball תמצאי תמונות של ילדים משחקים בכדור. אני קלינאית תקשורת ומשתמשת בו המון כשאני מכינה חומרים לילדים. מעבר לזה - אם יש לך מצלמה דיגיטלית, בעיני השיטה הטובה ביותר ללימוד היא לצלם את הילדים שאת רוצה לעבוד איתם או אנשים מוכרים להם מבצעים את הפעולות הללו,ואפילו לחבר ספר מהתמונות (למשל - מה אני עושה בבוקר? עם תמונות הילד מתעורר, מתלבש, מצחצח שיניים וכו) ולספר ביחד. כך התמונה תנתן בהקשר גדול יותר לחיי היומיום של הילד והגיוני שגם המוטיבציה שלו ללמוד דרך התמונות תגדל. http://images.google.com/imghp?hl=iw לתמונות משחק בכדור: http://images.google.com/images?q=kids+playing+ball&hl=iw לתמונות שתייה מכוס: http://images.google.com/images?svnum=10&hl=iw&lr=&q=boy+drink+glass
 
איזו שיטה מקסימה!

המון תודה על ההשקעה! התלבטתי רבות האם עדיף תמונות של הילד וקרוביו או ציורים/איורים, ולבסוף חשבתי שאולי עדיפים האיורים, מפני שהם "סמליים" יותר, ורכישת שפה היא בעצם שימוש בסמלים. אני לא אשת מקצוע, אז אולי אני טועה. שוב המון תודה, עזרת לי מאד מאד!
 
למעלה