עזרה ממזיק לא ידוע

neteniel4

New member
עזרה ממזיק לא ידוע

היי, אני סובל מפריחה בכל הגוף שמלווה בגירוד עז אחרי שאני ישן במיטה, לא משנה אם מדובר בלילה או שינה ביום, אני מתעורר בגירודים עזים ואיכות השינה נפגעת מאוד, איך ניתן לגלות מה גורם לכך?


חשוב לציין לפני כשבוע חברה שלי ריססה k300 נגד עכביש קטן על המצעים ומתחת למיטה(לטענתה ריססה כמות גדולה ולא ידעה שזה עלול לגרום לבעיה) מאז המצעים הוחלפו.
אני היחיד מבין שנינו שסובל מהבעיה, היא ישנה מצויין ואני מתגרד כל הלילה ומצליח לישון אולי שעה.

תעזרו לי בבקשה!
 
גירודים,פריחה לאחר שינה במיטה-על איזה מזיק מדובר ומה הפיתרון

בוקר טוב!
ישנם מזיקים שנמצאים בעיקר בחדרי שינה, בתוך מזרונים, על קירות חדר השינה ובארונות. המזיקים הללו הקרויים פשפשי מיטה, פסוקאים או קרדית האבק, לא נעימים ואף עלולים לגרום לגירודים, עקיצות והרגשה לא נעימה. לא כולם מרגישים את המזיקים הללו. אנשים עם סוג דם מסוים ירגישו את המזיקים ואחרים לא.
על מנת להיפטר מפשפש מיטה,או פסוקאים או קרדית האבק, יש צורך לעשות הדברה. את ההדברה יכול לבצע מדביר. לחילופין תוכל להיפטר מהמזיקים לבד באמצעות תרסיסים להדברה עצמית. התרסיסים הם ללא ריח ואין להם השפעה על אנשים. התרסיסים מאושרים לשימוש לקהל הרחב על ידי משרד לאיכות הסביבה. בנוסף לתרסיסים להדברה עצמית כל לקוח מקבל הדרכה מקצועית ומכוונת מה עליו לעשות כדי להיפטר מהמזיקים. פרטים נוספים לגבי ההדברה לבד תוכל למצוא על ידי חיפוש בגוגל בשם "הדברה עצמית".
בברכה ציון שירי
 

neteniel4

New member
תודה על התגובה

האם יש דרך לוודא שמדובר בפשפשי מיטה לפני הזמנה של מדביר? לפי הבנתי הדברה של חדר של פשפשי מיטה היא מאוד יקרה, ולפני שאזמין אותה אשמח לוודא שבהם באמת הבעיה?
 
כיצד ניתן לזהות האם מדובר בפשפש מיטה?

שלום רב!
על מנת לוודא שמדובר בפשפש מיטה עליך לחפש בגוגל תמונות של אנשים שנעקצו מפשפש מיטה ולערוך השוואה בין העקיצות שלהם לבין העקיצות שלך. הטיפול בפשפש מיטה ובפסוקאים או בקרדית האבק הוא טיפול דומה. במידה והנך מעוניין לחסוך בעלויות עלייך לבצע הדברה לבד לפשפש מיטה/פסוקאים/קרדית האבק באמצעות תרסיסים להדברה העצמית והדרכה טלפונית. פרטים נוספים לגבי הדברה לבד ניתן למצוא על ידי חיפוש בגוגל בשם "הדברה עצמית".
בברכה ציון שירי
 
למעלה