סתם מקטרת..

פגית

New member
../images/Emo10.gif../images/Emo7.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gifסתם מקטרת..

אני חיילת,בתיכון כתבתי ביוטופ מאוד מאוד מושקע על חייה שכמעט ואין עליה חומר,העבודה כללה תירגום של חומר באנגלית וכו.. היום אני מגלה שאחד משותפיי לעבודה פירסם את הסיכום שכתבנו עליה בעבודה בוויקיפדיה
מבלי לשאול אותנו ומבלי לציין שהוא לא כתב את זה בעצמו. נניח הוא היה מסכם עליה ואז מעלה אז סבבה,אבל להעתיק את הסיכום שלי?? אולי לא בא לי שהוא יהיה בוויקיפדיה?? אוף..מזל שהוא לא העלה את כל העבודה.. חוצפה כזאת.. דעתכם?? מצרפת קישור לערך ותמונה
 

Machu Picchu

New member
אם אני לא טועה, לפחות בויקיפדיה

האנגלית אפשר לצרף מקורות בסוף הערך. את יכולה גם לבקש שימקו את הערך. בכל מקרה דוקא נחמד שעוד אנשים יוכלו לצפות במידע הזה, לא ?
 

פגית

New member
יש מקורות בסוף..

את המקורות שאנחנו השתמשנו בהם..כן במידה והייתי מחליטה לפרסם את זה מאוד יכול להיות שהייתי עושה סיכום אחר,בעבודה עצמה,(הסיכום,שזה הערך בוויקי,הוא בנספחים) יש עוד הרבה פרטים עליה כי הרי היא הנחקרת,זה היה ביוטופ מאוד מיוחד שכל השאלות 4 במספר עסקו בתולעת,ואפשר היה לסכם סיכום אחר הכולל לפרטים אלו.. או באותה מידה מעלה את רוב העבודה.. אך לא שאלו אותי וזה מה שמעצבן אותי, כי זה משהו שאני עמלתי קשה בשביל לכתוב(אני,מי שכתב את הערך בוויקי ועוד מישהי),חבל שהוא לא שאל, זה הכל.. כמעט ואין מידע על האורגניזם הזה בעולם ובטח לא בארץ,בעברית, אני שתרגמתי את רוב החומר באנגלית, עבדתי קשה בשביל זה,וקצת עצוב לי שככה הוא מתיחס לזה. יכול להיות שאחרי שאבלע את גאוותי על זה שהוא השתמש בחומר ללא ידעתי,שזו חוצפה בעייני,אוסיף עוד פרטים לערך..
 

Ploper X

New member
הייתי ממליץ לך לעיין שוב בערך

והפעם להתמקד בשתי השורות האחרונות.
 

פגית

New member
אנחנו נמשיך ככה עוד הרבה?

כן, אני יודעת ששתי השורות האחרונות מתיחסות לפגית התולעת, בהחלט יש דבר כזה..באנגלית :lavae אני לא גדלתי בים אלא באיקובאור..
 

yonien

New member
לא מבין אותך

כל עוד תקבלי קרדיט על הערך מה הבעיה שלך שזה יהיה בויקיפדיה. ויקפדיה היא מפעל מבורך שנועד לשתף ידע בין אנשים. אני בטוח שאפילו כבודה נעזרה בויקיפדיה לצורך אי אלו מטרות. עם כל הכבוד לביוטופ שלך, מה היית עושה איתו? מפרסמת אותו בעיתונות המדעית? אז במקום שרק שלושתכם תראו את הסיכום הזה הוא "ראה אור", בויקיפדיה.במקום לרטון, תשמחי שיכלת לעזור לאנשים אחרים שצריכים את המידע הזה.
 

פגית

New member
מפריע לי רק שלא שאלו אותי..

זה הכל.. הערך נשאר בווקיפדיה ואולי אני אשדרג אותו קצת..ברור שלא היתי מפרסמת את הביוטופ שלי, ונחמד שהחומר כמעט היחיד בעברית באינטרנט על התולעת הוא שלי,רק ציפתי מאותו בן אדם שיתעיץ,ישאל.. אני מקווה שהוא יעזור לרבים אחרים, אני בהחלט עבדתי קשה כדי למצוא חומר עליה..
 

arianna

New member
מסכימה איתך

לדעתי, את צודקת...גם כשעושים מחקר במעבדה ויש אנשים שתרמו ולו במעט למחקר הזה נותנים להם כבוד ורושמים אותם כחלק מהמחברים של המאמר, גם אם תרומתם היתה זניחה...זה כלל לא כתוב וכל מוסד/חוקר שמכבד את עצמו פועל לפיו! אז נכון שפה העניין קצת שונה, אך עדיין, צודקת באומרך שחברך לעבודה היה צריך לפחות להיועץ בך או לספר לך על כוונותיו..זה עניין של כללי אתיקה/נימוס בסיסיים...
 
למעלה