התייעצות בנוגע למשרה מסוימת

meatball1

New member
התייעצות בנוגע למשרה מסוימת

היי,
רציתי להתייעץ בנוגע למשרה מסוימת שהתמיינתי אליה. סיימתי תואר בביולוגיה ואני נורא אוהבת את תחום המחקר ( הסיפוק שיש ממחקר לא קיים בשום מקום) אבל הלימודים באקדמיה עשו לי רע ולכן החלטתי לא להמשיך לתואר שני. המשרה - עוזרת ל CTA בחברת CRO, המשכורת - קצת מעל המינימום. חשוב לציין שעוד לא עשיתי את הקורס CRA. הדרישות- משרה מלאה , עם דרישה לעיתים להישאר גם אחרי שעות העבודה ולעיתים לקחת את העבודה הביתה. עבודה אדמניסטרטיבית. דבר נוסף - לא שאלו אותי בכלל על התואר שלי בריאיון , האם זה משהו מקובל? בנוסף , לא מוכנים לתת לי ימי חופש על חשבון שעות העבודה כדי לעשות את הקורס באמצע השנה.

מה דעתכם? חשוב לציין שעוד לא בדקתי את שאר התת - תחומים הקיימים בביולוגיה ולא נחשפתי למשרות אחרות בתחום ניטור מחקרים קליניים.
 

deathcaster

New member
תשובה

"לא שאלו אותי בכלל על התואר שלי בריאיון , האם זה משהו מקובל?"- למה שישאלו? דרישת הסף למשרה היא תואר ראשון במדעי החיים... את עומדת בדרישה. נקודה. (כן, זה מקובל לא לשאול... על אחת כמה וכמה כי העבודה שלך, דה-פקטו, לא קשורה למה שלמדת בתואר).

"בנוסף , לא מוכנים לתת לי ימי חופש על חשבון שעות העבודה כדי לעשות את הקורס באמצע השנה"- ולמה שיתנו? הם רוצים שתעבדי. קיבלו אותך לעבודה כבר. האם קורס ה-CTA היה תנאי מחייב לקבלתך לעבודה? לא. האם העסקתך היא על תנאי בהנחה ותשלימי את הכשרתך? אם כן, האם זה כתוב מפורשות בחוזה ההעסקה שלך? אני מניח שלא ולכן, המעביד לא חייב לשלם לך ימי עבודה על הכשרה שהוא לא מחייב שתהיה לך.
[במקום העבודה שלי ע"פ חוק חייב להיות בעל תפקיד שנקרא "אחראי רעלים וחומרים מסוכנים", כשהחליטו שאני אקח את התפקיד הזה (נוסף על מאה התפקידים שיש לי כבר) הבהרתי היטב שהתשלום לקורס הוא ע"י המעביד, אני מקבל שכר מלא בזמן שאני בקורס... ואפילו הסמנכ"ל דאג שאקבל רכב שאגיע איתו לקורס. כי זה היה אינטרס של החברה... לו הייתי רוצה לעשות את הקורס הזה ביוזמתי... המעביד לא היה נותן לי כלום... ובצדק]

"חשוב לציין שעוד לא בדקתי את שאר התת - תחומים הקיימים בביולוגיה ולא נחשפתי למשרות אחרות בתחום ניטור מחקרים קליניים"- למה זה היה חשוב לציין?
 

meatball1

New member
תשובה

דבר ראשון תודה על התגובה המהירה.
אני מבינה שאתה מנהל הפורום ואני גם יודעת שאתה מנהל מחלקה בחברת ביוטק אבל אני חייבת לציין שלמרות כל הניסיון שלך חוץ מלצטט אותי בתשובה שלך לא באמת קיבלתי תובנות/עצות האם המשרה הזו נחשבת טובה והאם, במידה ואני אתקבל, כדאי לי לקחת את המשרה הזו או לא.

בנוגע לקורס CRA, השאלה שלי למראיינים הייתה - האם אוכל לצאת ל-8 מפגשים על חשבוני - כלומר מצידי לקחת אפילו יום חופש. לא התכוונתי שישלמו לי על זה. ונעניתי בשלילה. למה זה מפתיע אותי? בכל זאת, השכר לא כזה גבוה, המשרה זמנית וחשבתי שהאינטרס שלהם הוא שאני אקח את הקורס במידה והם רוצים - "לקצור את הפירות" ושאמשיך לתפקידים מתקדמים בחברה.

למה חשוב לציין שלא בדקתי עוד תחומים אחרים? כי אין לי ניסיון בתעשייה "הביולוגית" אין לי מושג האם נפלתי על משרה טובה שכדאי שאקח בשתי ידיים או שהמשרה לא כזאת אטרקטיבית.

למה מפתיע אותי שלא שאלו אותי על התואר? התכוונתי ניסיון במהלך התואר - שיטות מעבדה , פרויקטים שעשיתי - חשבתי לעצמי שזה יותר רלוונטי לשאול מאשר לשאול על עבודות זמניות שעבדתי בהם לפני התואר.
 

deathcaster

New member
תשובה

א. אינני מנהל הפורום, כבר לא.
ב. "חוץ מלצטט אותי בתשובה שלך לא באמת קיבלתי תובנות/עצות האם המשרה הזו נחשבת טובה"- את צודקת, אבל הסיבה לכך היא שלא שאלת האם המשרה הזו נחשבת לטובה.
אותי חינכו לענות בדיוק על השאלות ששואלים אותי

שאלת על סוגיית התואר בראיון הקבלה, קיבלת תשובה.
שאלת על סוגיית ימי החופשה לצורך הכשרה מקצועית- קיבלת תשובה.
אם יש לך שאלות נוספות, כדאי לנסחן בתור (אשכרה) שאלות... את יודעת... עם סימן שאלה בסוף המשפט


"בנוגע לקורס CRA, השאלה שלי למראיינים הייתה - האם אוכל לצאת ל-8 מפגשים על חשבוני - כלומר מצידי לקחת אפילו יום חופש. לא התכוונתי שישלמו לי על זה. ונעניתי בשלילה. למה זה מפתיע אותי? בכל זאת, השכר לא כזה גבוה, המשרה זמנית וחשבתי שהאינטרס שלהם הוא שאני אקח את הקורס במידה והם רוצים - "לקצור את הפירות" ושאמשיך לתפקידים מתקדמים בחברה."- ומבחינתם הם רוצים עובד זמני שיעבוד במשרה מלאה נטו, לא ברוטו. עוד לא התקבלת ויש לך דרישות? ככה הם רואים את זה, מבחינתם קודם כל תיכנסי לרוטינת עבודה, אח"כ שתוכיחי את עצמך, תבקשי. ולמה שיהיה להם אינטרס שתמשיכי לתפקידים מתקדמים בחברה? אולי התפקידים הללו מאויישים והם רוצים רק "פועלת פשוטה"?
"למה חשוב לציין שלא בדקתי עוד תחומים אחרים? כי אין לי ניסיון בתעשייה "הביולוגית" אין לי מושג האם נפלתי על משרה טובה שכדאי שאקח בשתי ידיים או שהמשרה לא כזאת אטרקטיבית"- תראי, אני לא עובד בתחום ה-CRA, אבל אני יודע מקולגות שהתחום הוא מאוד ורסטילי בין חברה לחברה, בין מרכז הארץ לפריפריה. הן מבחינת דרישות העבודה והן מבחינת התנאים. כך שלהגיד לך עם העבודה הזו נחשבת טובה או לא, זה למעשה יהיה לשקר לך.. כי התשובה הכי נכונה לשאלה הזו היא, כמו ששמעון פרס היה נוהג להגיד: "כן.... ולא".


"למה מפתיע אותי שלא שאלו אותי על התואר? התכוונתי ניסיון במהלך התואר - שיטות מעבדה , פרויקטים שעשיתי - חשבתי לעצמי שזה יותר רלוונטי לשאול מאשר לשאול על עבודות זמניות שעבדתי בהם לפני התואר"- אבל בתור CTAQCRA כל הדברים שציינת הם חסרי משמעות כמעט לחלוטין.. אז שוב.. למה שישאלו על זה?
 
למעלה