הסבת אקדמאים לסיעוד

villain

New member
תודה רבה


 

villain

New member
הסבת אקדמאים לסיעוד

שלום רב
רציתי לדעת איכן מתקיימות תכניות להסבת אקדמאים לסיעוד באזור המרכז? חוץ מהנ"ל?
מצאתי שני מקומות: באוניברסיטת ת"א ובשיבא.
רק לת"א הצלחתי להתקשר ואמרו לי שההרשמה היא בינואר-מרץ. לשיבא לא הצלחתי להתקשר, לא ענו לי לא לטלפון ולא לטופס המכוון ששלחתי.
עוד רעיונות? המלצות על מסלולים? אני שואל על כמה מסלולים כיוון שאם אני לא אתקבל בת"א או במקום מסוים שתהייה לי האלטרנטיבה במקום שני וכו'

ת"א:
[URL]https://go.tau.ac.il/b.a_medicine/nursing/nursing-academic[/URL]
שיבא:
[URL]https://sns.sheba.co.il/%D7%94%D7%A1%D7%91%D7%AA_%D7%90%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%90%D7%99%D7%9D_%D7%9C%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%93[/URL]
 

villain

New member
משיבא חזרו אלי במייל אוטומטי

שהפרטים שלי נכנסו למערכת.
בת"א ההרשמה מינואר
&nbsp
והשאלה: באילו עוד מקומות יש הסבה לסיעוד? והמלצות עליהם?
תודה.
&nbsp
 

villain

New member
מצאתי עוד מקומות

מישהו יכול לתת לי המלצות על איזה מסלול עדיף? המלצות גם ממישהן שעשה את המסלול?

  • בית הספר לסיעוד פט מתיוס (חדרה): בית הספר פועל בבית החולים הלל יפה ומציע תכנית הסבת אקדמאים לסיעוד שאורכה כשנתיים וחצי. במסלול מתקיימים בין שלושה לארבעה מפגשים במהלך השבוע.
<p> </p>
  • בית הספר האקדמי לאחיות שיינברון (תל אביב): התכנית מתקיימת במרכז הרפואי סוראסקי ומשלבת לימודים עם התנסות קלינית. זוהי תכנת לימודי בוקר בה מתקיימים בין שלושה לארבעה שיעורים שבועיים.
<p> </p>
  • בית הספר לסיעוד במרכז הרפואי ברזילי (אשקלון): בית הספר מצעי מסלול הסבת אקדמאים לסיעוד, למעוניינים בתעודת אח מוסמך. מוסד הלימוד מעניק מלגות לימוד לזכאים.
<p> </p>
  • בית הספר האקדמי לסיעוד אסף הרופא (באר יעקב): תכנית הסבת האקדמאים לסיעוד באסף הרופא נמשכת כשנתיים, מתקיימים שיעורים בחמישה ימים במהלך השבוע בבית החולים.
<p> </p>
  • בית הספר דינה לסיעוד (פתח תקווה): בית הספר מסונף לחוג ללימודי סיעוד של אוניברסיטת תל-אביב ופועל בבית החולים בילינסון. מסלול הסבת אקדמאים לסיעוד נמשך כשנתיים וחצי ומקנה לבוגריו תעודת אח או אחות מוסמכים. הלימודים מתפרשים על שלושה ימים שבועיים ובתקופת ההתנסות הקלינית ארבעה ימים בשבוע.
  • בית ספר לסיעוד מאיר (כפר סבא): בית הספר פועל כחלק מקבוצת הכללית. נלמדת בו תכנית הסבת אקדמאים לסיעוד וכן מסוללי סיעוד לתואר ראשון וקורסים לקידום מקצועי לעובדים בענף הבריאות.
<p> </p>

[URL]http://www.universities-colleges.org.il/%D7%94%D7%A1%D7%91%D7%94-%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%93/[/URL]
 

firsttimer2

New member
בעקרון כל המסלולים מציעים את אותו הדבר

מנהל הסיעוד מכתיב את החומר שצריך להעביר ואת היקף השעות לכל נושא. הגמישות של המקומות השונים מתבטאת באיך פורסים את זה (נע בין שנתיים לארבע ממה שאני זוכרת) ומי מעביר את החומר.
לכל מקום יש את היתרונות והחסרונות שלו, ממליצה לבחור לפי קרבה לבית כי זה לא רק תקופת הלימודים העיונית, זה גם החלק המעשי שיקרה בבתי החולים שקרובים לבית ויאפשרו הצצה למחלקות השונות והזדמנות לעשות רושם טוב במקומות שרוצים לעבוד בהם בהמשך. בהצלחה.
 

villain

New member
ועוד שאלה:

הבנתי שהמסלול של אוניברסיטת ת"א מעניק תואר ראשון בסיעוד בניגוד למסלולים אחרים שלא מעניקים תואר אלא רק הסמכה.
האם נכון הדבר ומה ההבדל בין מסלול עם תואר ומסלול ללא תואר.
 
למעלה