שאלה לגבי עבודה בקופת חולים

שאלה לגבי עבודה בקופת חולים

אז עברתי את המבחן הממשלתי האחרון!!! ייייישששש....

וקיבלתי הצעת עבודה בקופת חולים..... צריכה להחזיר את מלגת משרד הבריאות, כך שאני אמורה להגיד כן בכל מקרה....

המלצות בהתנהלות מול הבוסים יתקבלו בברכה....
אני אמא ל-4 כך שאני לא בטוחה שאוכל לעמוד בעומס של משרה מלאה.....

בקיצור כל הצעה... מחשבה.... מילה טובה... יתקבלו בברכה....

תודה
 
זה בדיוק העניין... אין לי מושג

האם טוב לעבוד בקופת חולים? האם זה שווה את המשכורת?
האם עדיף בית חולים?
&nbsp
מה עיקר העבודה? מה תפקיד האחות? האם יש לאן להתפתח?
&nbsp
וכו....
 
אנסה לענות על כל שאלותייך...

האם טוב לעבוד בקופת חולים? טוב מבחינת מה? מבחינת אופי העבודה? מבחינת שעות העבודה? סבתא שלי הייתה אומרת "על טעם וריח אין מה להתווכח" זה כמו לשאול מה טעים יותר סטייק או פרגית. כל אחד ומה שהוא אוהב יותר.... כנ"ל לגבי השאלה שלך האם עדיף בית חולים. בבית חולים עובדים משמרות. האם מתאים לך עבודת משמרות? האם מתאים לך להתעסק בADL? בבית חולים העבודה נתפסת לרוב כתובענית ואינטנסיבית יותר. האם זה מתאים לך אופי עבודה כזה?
לי אישית טוב בקופת חולים.
המשכורת בעיניי כגבר שהוא מפרנס עיקרי במשפחה , לא מספקת .לאשה שמביאה משכורת שנייה במשפחה,המשכורת סבירה ביותר.
עיקר העבודה בקופת חולים היא טיפולים שוטפים בחדר אחיות כגון: טיפולי אינהלציה,אק"ג,חבישות פצעים,הוצאת תפרים,זריקות,חיסונים,מדידות לחץ דם,סוכר. מעקב סוכרת ועוד. עבודה מאוד מגוונת ,מול קשת אוכלוסייה רחבה. כמו כן יש תתי תחומים בקופות חולים כגון: אחות סוכרת,אחות בריאות האשה,אחות פצע,אחות סטומה ועוד. ישנן גם קופות חולים בהם יש מרכזי אשפוז יום -כלומר ימים מסוימים בהם מגיעים מבוטחים לטיפולים מיוחדים תוך ורידיים כגון: טיפולי פוסיד,אנטיביוטיקות למיניהם,מתן ברזל תוך ורידי,הקזות דם ועוד.
התפתחות אישית ומקצועית: ניתן להיות אחות אחראית מרפאה קטנה,אחות אחראית על מספר מרפאות עם מספר כפיפים,אחות מרחבית,אחות מחוזית ועוד.
אני חושב אבל שלפני הכל עלייך לשאול את עצמך לאיזה נישה את מתאימה ומכוונת. תשאלי את עצמך שאלות,תעשי סיור במרפאות,במחלקות,בבתי אבות תתצפתי על עבודת האחיות,תשאלי אותן שאלות ותביני לאט לאט מה מתאים לך. מה שכן היופי שבמקצוע הזה,שתמיד גם אפשר לשנות נישות בתוך המקצוע,כי האפשרויות כל כך גדולות וכל כך מגוונות.
בהצלחה וחג שמח.
&nbsp
 
תודה! נראה שהמיון מאד מושך אותי, ואני לא יודעת מה לעשות...

מתלבטת מאד במה לבחור.. והאם לשנות כיוון.... גם מבחינת השכר... וגם מבחינת השעות...
 
אפשר גם לשלב

אני מכיר לא מעט אחיות שמשלבות בין חצי משרה בית חולים או עבודה בחדר מיון לצורך העניין ,לבין חצי משרה קופת חולים או משהו אחר הוסטל/פנימיית נוער/בית ספר וכו'...
יש המון המון אפשרויות גיוון רק צריך לבחור.
 
למעלה