שלום לכולם
אשמח לעזרה.

שלום לכולם
אשמח לעזרה.

רציתי להתייעץ, הבית חולים שאני עובדת בו נמצא 2 דקות מהבית שלי. זה מאוד נוח לי כאמא לתינוקת בת חצי שנה.

חזרתי אחרי חופשת לידה ואני מיועדת לעבור למחלקה פנימית מסויימת שאני לא רוצה לעבוד בה (וכל מי שעובד במחלקה הזו משכנע אותי לא ללכת לשם כי האחראית מזעזעת) כל הצוות מתחלף כל הזמן כי אף אחד לא מחזיק שם הרבה זמן בגלל היחס. רופא בכיר שעובד שם שבוע שעבר ניסה לשכנע אותי לא ללכת לשם.
האחות הראשית רוצה אותי רק שם, לא מסכימה להתפשר איתי על מחלקה אחרת (יש חוסר מטורף שם ואני אחות חדשה יחסית).

עכשיו אני בהתלמדות במחלקה אחרת ושבוע הבא אמורה להתחיל שם, אין לי מושג מה לעשות. מצד אחד אני חצי שנה אחרי לידה ואם אסרב היא לא יכולה לפטר אותי ומנגד אני לא רוצה ללכת איתה ראש בראש וליצור עימותים כי היא הייתה בסדר איתי בעבר

ניסיתי לדבר איתה בטוב פעם אחת ולא עזר.

אני די בדיכאון מכל העיניין.. דבר נוסף עבדתי במחלקה ההיא בתור סטודנטית והיה מזעזע .ככה שכולם לא סתם משכנעים אותי לא ללכת.
 

toxic babe

New member
קודם כל מזל טוב

אני מבינה את עניין הנוחות והכל.. אבל לדעתי אם כולם אומרים שלא כדאי וגם את היית וראית בעצמך למה לך להגיע מדי יום למקום שלא כיף לך לעבוד בו?
אני במקומך כן הייתי מדברת עם מנהלת הסיעוד להיות במחלקה אחרת שהיא לא זאת וזאת לא אשמתך שהמחלקה הזאת ריקה (ומעניין באמת למה).
אם יש עוד בתי חולים באזור שלך הייתי בודקת גם שם.
 

evil moon

New member
דעתי

אם המצב הוא כמו שאת מתארת, במיוחד שכן עבדת שם והיה מזעזע, לא להסכים ללכת לעבוד שם...
מבחינת אחות ראשית, לא משנה אם הייתה בסדר איתך בעבר או לא, היא קודם כל דואגת לאינטרסים שלה ושל המערכת, אז לא להרגיש לא נעים לסרב לבקשות שלה, כי אם יהיה צורך בכך, היא תדע גם לא להיות בסדר איתך בלי להניד עפעף...
לדעתי פשוט להגיד לה שבמחלקה הזו את לא מוכנה לעבוד נקודה. (כמובן, שאת צריכה להיות מוכנה לכך שיכול להיות שתצטרכי לעזוב)..אבל אם המחלקה מזעזעת ולא תוכלי לעבוד בה, המצב הזה יגיע ממילא, לא?
בהצלחה
 
המצב הזה לא פשוט

כנראה אצטרך להתפטר. יש לי את זכות להתפטר ולקבל פיצויים כי אני 6.5 חודשים אחרי לידה אבל לא רציתי להגיע לזה.... באיזור שלי אין בית חולים קרוב יותר, יש אחרים במרחק 20-40 דקות נסיעה...
 

toxic babe

New member
טוב זה לא כזה נורא

באזור שאני גרה הבית חולים היחיד הקרוב הוא במרחק חצי שעה באוטו.
אז זה ממש לא נורא. העיקר שכשתלכי לעבודה תעשי את זה מרצון, כי חוץ מהמשכורת לדעתי את צריכה לקבל מעבודה כזאת גם ערך מוסף. אחרת... זה מאבד משמעות.
 
למעלה