עבודת סטודנט

הדודתום

New member
עבודת סטודנט

אני מחפשת עבודה ממש בטירוף ...כיוון שאני בשנה ב' ..אין לי אפשרות לקבל משרת סטודנט בבית החולים ..ניסיתי בתי אבות -אבל באלו שהלכתי אמרו לי שמשמרת לילה זה רק 125 אחוז ..האם זה תקין?.....
יש למישהו רעיונות איפו אפשר למצוא עבודה ?
 

rigidid

New member
הייתי במצב שלך בשנה ב'

כמה עצות:
*אל תתייאש מהחיפושים. תפנה לכל בתי החולים שנגישים אליך מבחינת נסיעות. בשנה ב' לא קל למצוא עבודה כסטודנט, כי לא עברת הרבה התנסויות עדיין, אם בכלל. וכל חודש תפנה שוב גם למי שאין מקום באותו רגע, כי לא ידאגו לעדכן אותך אם יתפנה משהו!
*כן תיקח בחשבון שרוב הסיכויים שלא תמצא עבודה עד סוף שנה ב'. כדי למנוע מצב של לחץ ומחסור במזומנים, מבחינתך תעבוד במשרה כלשהי עם שכר מינימום אפילו! קצת כסף עדיף על כלום.
*אל תסכים בשום פנים ואופן לעבוד בבית חולים כלשהו דרך כוח אדם! זאת הייתה הטעות שנפלתי בה בשנה ב', ועוד עזבתי לטובתם אז משרה בחברת ביטוח שהייתה מאוד גמישה עם הלימודים שלי! בסוף התפטרתי מייאוש אחרי 3 חודשים כי קיבלתי עוד פחות מהמינימום והחברה גנבה ממני כספים (ואל תחשוב לרגע שלהנהלת הסיעוד יהיה אכפת, מצידם הם חוסכים כסף עליך). הייתי צריך לקחת הלוואה כדי לסיים את השנה, ורק בתחילת שנה ג' חזרתי לעבוד שוב בבית חולים. הכל היה ממש לחינם, ואם הייתי ממשיך באותה חברת ביטוח ופונה לבית חולים בסוף שנה ב'/תחילת שנה ג', אז הייתי חוסך המון כסף ועצבים!

תשאל בפורום דיני עבודה לגבי רמת האחוזים בלילות מבחינת שכר ומה המינימום מבחינת החוק.
 

meijin007

New member
אזור בארץ?

אני התחלתי לעבוד בתחילת שנה ב' באסה"ר. יש בתי חולים שכן נותנים.
 
למעלה