אני רק שאלה קטנה

Shiri Fe

New member
אני רק שאלה קטנה


שלום,
אני סטודנטית לסיעוד, מתחילה שנה שניה.
בשנה הבאה אני מתחילה את ההתנסויות הקליניות, אני וחברה מאוד רוצות להיות יחד בקליניקה, מעבר לקטע החברי ויותר בגלל הקטע הלימודי. אנחנו משלימות בצורה כזו שדברים שהיא יודעת אני לא ולהיפך.
מה לדעתכם תהינה סיבות טובות שבזכותן ישבצו אותנו יחד?

תודה לכל העונים!
 

polar snowflake

New member
היי:)

לא מסכימה עם LENTIK ...
אולי זה בתלות בבית הספר -
והייתי במצב דומה לשלך- גם, עם חברה הכי טובה, ושתינו היינו מאלה שיושבות בשורה הראשונה, עונות למרצים, וסך הכל עם ציונים לא רעים בכלל, וזה נראה שמתוך עיקרון- לא היו שמים אותנו יחד באותה התנסות. (חוץ מפסיכיאטריה וקהילה, ששם זה באמת לא כזה חשוב) כאילו הקטע הזה:

":אנחנו משלימות בצורה כזו שדברים שהיא יודעת אני לא ולהיפך" - זה מה שהמדריכות של בית הספר לא היו רוצות , הן רוצות שכל אחת מכן תצליח בזכות עצמה, ולא כי אתן ":משלימות אחת את השניה"

דוגרי- אני במקומך גם לא הייתי מתעקשת כל כך להיות עם אותה חברה באותה התנסות. זה מקור לבעיות. הרי ידוע שבכל קבוצת התנסות, למדריכה יש פייבוריטים יותר או פחות- ובני אדם הם יצורים תחרותיים. יש מדריכות שהן קורקטיות, ופחות מראות את ההעדפה שלהן, ויש כאלה שמאד בוטות בעניין.
אני בטוחה שאת מפרגנת לחברה שלך ורוצה בהצלחתה. גם היא, אבל איך תרגישי אם המדריכה תעדיף אותה על פנייך? או להיפך? זה יכול ליצור מתחים ואי נעימויות. ואף אדם הוא לא מעל לזה. תהיי כנה עם עצמך.
זה פשוט להכניס ראש בריא למיטה חולה. החברות שלכן חשובה יותר מאשר לעזור אחת לשניה בהתנסות, ויהיה לכן הרבה יותר קל לעזור אחת לשניה ולפרגן, כשכל אחת תקבל את ה 95 שלה אצל מדריכה אחרת- בזכות עצמה.
מה גם, שכשישימו אותך בהתנסויות עם סטודנטים אחרים, תזכי להכיר מקרוב ולהתיידד עם אנשים , שלא בטוח שהיית מתיידדת, אם היית כל הזמן צמודה ל"חברה הכי טובה"
בקיצור, עדיף שתשמרו את הקשר בינכן לשעות שמעבר להתנסויות הקליניות. ככה אני עשיתי עם אותה חברה שלי , וטוב שכך, כי אנחנו חברות הכי טובות גם היום, ועובדות במחלקות שונות, ומפרגנות אחת לשניה הכי בעולם.
בהצלחה!
 
למעלה