לוח מערכת שעות שבועי בWinforms

saar85

New member
לוח מערכת שעות שבועי בWinforms

שלום חברים. במסגרת קורס בתואר, אני עושה פרויקט של מערכת לניהול מערכת שעות. דרוש לי מערכת שעות שתוצג בצורה שבועית ושעתית. כלומר עמודות של ימים ושורות של שעות כמו מערכת שעות סטדנרטית, שתשלוף נתונים מאוחר יותר מתוך מסד נתונים.

יש למישהו רעיון איך לבנות דבר כזה? באיזה פקדים להשתמש?
מצאתי כל מיני דברים מוכנים בגוגל. אבל מאוד ישנים ויש לומר גם מכוערים. הייתי שמח לבנות משהו כזה בעצמי, רק צריך הכוונה.

הפרויקט נכתב בשפת c# בעיצוב של Windows forms.
 

marvin2

New member
מה אתה רוצה להשיג?

1. אם המטרה היא לימודית ואתה מעוניין לצבור ידע ב UI - לבנות משהו ב WINFORMS זה טעות. זו שפה מתה, ללא כל שימוש בפרדיגמות שנפוצות היום בשפות UI חדשות (אנגולר\WPF\מובייל) והידע שתצבור לא יואיל לך בהמשך.
&nbsp
2. במידה וזה המצב ואתה נדרש לבנות את זה רק ב WINFORMS - הכל שאלה של כמה מודולרי אתה צריך שהפקד שלך יהיה. יש כמות קבועה של שעות ? (כל שיעור הוא חצי שעה ? הפסקה תמיד במקום הקבוע, וכו') או שהכל דינמי ?
בסופו של דבר אתה יכול להשתמש באיזה פקד גריד כלשהו, אבל שידרוש הרבה התאמות למה שאתה מנסה להשיג, או לחילופין ליצור בצורה דינמית (או סטטית) פקדי טקסט שירכיבו את המערכת שעות...
&nbsp
&nbsp
 

saar85

New member
הקורס נלמד במסגרת התואר

זה קורס במסגרת התואר שלי שנקרא "ניהול פרויקט תוכנה", אנחנו בונים ביחד תוכנה בקבוצה. הדרישות הן בWinforms אפילו שזו כבר טכנולוגיה ישנה ומתה. כי הרעיון בקורס הזה הוא פחות ללמוד תכנות ויותר ללמוד איך לנהל פרויקט.

בסופו של דבר החלק העיקרי זה להציג מערכת שעות שבועית (timetable) שמסודרת בשורות של שעות ובעמודות של ימים בשבוע. אין דרישה אם זה יהיה כל חצי שעה או כל שעה, וזה גם לא כל כך משנה.
 
למעלה