שאלה על ה- Capsule Hotel

Tenguy

New member
בעיקרון - אין. בזמנו אני זוכר יש שעון מעורר, רדיו, שלט ל-tv

וכמובן מפסק או דימר לתאורה
אבל יש כל מיני סוגי מלון קפסולה, בטוח שיש כיום גם חיבור usb. אין חיבור חשמל, וזה מסיבות ברורות. אולי במלון קפסולה יותר מודרני או יוקרתי יש עוד עזרים וחיבורים.
אם אתה מזמין מראש קפסולה - תשאל כבר במייל ישירות את המלון עצמו ?
 

Colfax

New member
יש צורך להזמין מראש?

ואם באמת אין שקעים, אז איפה מטעינים את המצלמה והסמארטפון?
 

Tenguy

New member
יש usb .... לשני מכשירים רצוי שיהיה לך תמיד כבל usb מפוצל

אף פעם אל תסמוך שיש לך יותר משקע usb אחד, כמו שיש רק שקע usb אחד ברוב מכוניות להשכרה. כמו שאמרתי בפוסט הקודם - תמיד אפשר לברר מראש מול המלון מה האיבזור שיש בקפסולה, לא אמרתי שאפשר להזמין מקום מראש

&nbsp
מצרף 2 סרטונים למלונות כאלה שים לב בסרטון הראשון בדקה 0:53 - רואים שיש בתא חיבור usb.
בסרטון הראשון מראה מלון עם שני אגפים לשני המינים, בעוד שהסרטון השני מראה מלון לנשים בלבד. למרות שהשני הוא פרסומת, המקום ניראה כל כך כיפיי שלא יכולתי להתאפק שלא להביא אותו גם לפורום. אגב, נאדשיקו זה פרח הציפורן הורוד שצומח בר ביפן




 

anigodin

New member
תלוי בעונה...

בעונות העמוסות ביפן, כלומר, עונת האביב (שמסתיימת עכשיו) ועונת הסתיו (מאמצע ספטמבר עד אמצע נובמבר בערך), במקומות מסוימים חייבים להזמין מקום גם במלונות קפסולה.
רוב התיירים ישנים שם בשביל הקוריוז. זה לא נוח לשהייה ארוכה ולרוב גם היפנים ישנים שם לילה או שניים.
לגבי השאלה ששאלת על מה יש בתוך קפסולה, ראה את הלינק המצורף לחיפוש לדוגמא שעשיתי על קפסולה בטוקיו בתחילת ספטמבר. בכל מלון רשום בתיאור החדר מה יש בפנים.
בחלק מהם יש שקעי חשמל (למשל במלון זה:http://www.booking.com/hotel/jp/gre...30e1be5624d39e3f2ee6596X5;type=total;ucfs=1&)
&nbsp
לינק לחיפוש: http://www.booking.com/searchresult...st_filter_suggestion_clicked=&nflt=ht_id=225;
 

Tenguy

New member
תודה! הייתי לפני כ-12 שנה ורק לילה אחד בשביל החווייה


נחמד לראות דברים שהיו חדשניים בעיניי ביפן לפני 15 שנה כמו מערכת כריזה באוטובוסים, מערכות התראה וכריזה בתחנות אוטובוסים סוף סוף גם מגיעות בשנה שנתיים האחרונות גם לפה בישראל. גם כרטיסים מגנטיים לכל סוגי התחבורה הציבוריים כמו "רב-קו" בארץ, הם סיפור ישן ביפן זה יותר מ-12 שנים....
דיי מעניין מתי יגיעו גם מלונות הקפסולות לפה ?
 

anigodin

New member
אולי אם יהיו קפסולות הכל כלול


וברצינות, אני חושב ששם זה קיים כי הרבה אנשים שגרים בעיר, גם אם מחזיקים מכונית, לא נוסעים איתה לעבודה אלא בתחבורה ציבורית (שאחרי 2-3 נסיעות בה מתחילים להבין עד כמה אנחנו בימי הביניים לעומת יפן).
הבעיה העיקרית עם התחבורה הציבורית שם היא שהשירות מפסיק לעבוד סביב חצות. מי שנשאר מאוחר בעבודה או בילה מאוחר וגר רחוק יחסית (ויש כאלו שנוסעים מרחקים לא קטנים כל בוקר לעבודה), מעדיף לא לקחת מונית שנתפסת בעיני היפני הממוצע כמשהו יקר מאוד, אלא פשוט להישאר בעיר עד הבוקר. לטובת אותם מאחרים לעבוד/שיכורים/בליינים/וכו', המציאו את הקפסולות האלו. מקום לישון בזול בלי יותר מדי קישוטים מסביב.
&nbsp
אצלנו התפיסה הבסיסית היא אחרת. הכל מבוסס רכב פרטי, לא תחבורה ציבורית. עד שנגיע למצב שאפילו מתקרב למה שיש ביפן, יעברו שנים רבות.
קראתי באיזה מקום פיסקה נכונה על התחבורה בארץ:
באירופה הדלק יקר אבל יש תחבורה ציבורית יעילה.
בארה"ב (פרט לניו יורק) אין תחבורה ציבורית יעילה אבל הדלק זול.
בישראל אין תחבורה ציבורית יעילה והדלק יקר... ופה מתחילה הבעיה.
 
למעלה