יש לנו אשת בשוע חדשה
|4U

ola האחד

New member
../images/Emo124.gifיש לנו אשת בשוע חדשה../images/Emo47.gif|4U

קודם כול אני רוצה להגיד תודה על השבוע הנפלה ועל כול השאלות שלכם ובתור האשת השבוע היוצאת אני מאכלת לכולם שבוע טוב ומוצלח!
לכולם ועכשו כולם לשים לב ובמחיאות כפים קבלו אשת שבוע חדשה
הפיה הטובה
אז קדימה בנות את שאלות שלכם!
 
היי פייה טובה אני מתחילה להפציץ../images/Emo6.gif

למה בחרת דווקא בניק הזה? בת כמה את? מאיזה אזור בארץ? איזה מזל את? מהם תחביביך? מה את הכי אוהבת לאכול? ומה לא? איזה יום בשבוע הכי אהוב עליך? היכן היית בצבא? נשואה? ילדים? צבע אהוב? מה יש לך בתיק? איזה תוכניות טלויזיה את אוהבת לראות? שיר אהוב? שיר מעצבן? חיית מחמד אהובה? יש בבית? באיזה פורומים את גולשת? זהו מספיק בנתים ניתן לשאר גם הזדמנות לשאול
 
עונה לשרי של עדן ../images/Emo140.gif

למה בחרת דווקא בניק הזה? בגלל שאני אוהבת פיות. בת כמה את? 27 וחצי מאיזה אזור בארץ? בקעת הירדן איזה מזל את? קשת מהם תחביביך? לגלוש באינטרנט מה את הכי אוהבת לאכול? ומה לא? ספגטי, פיצה והכי לא אוהבת: פטריות חצילים. איזה יום בשבוע הכי אהוב עליך? שבת היכן היית בצבא? לא עשיתי צבא נשואה? ילדים? נשואה +3 צבע אהוב? ורוד מה יש לך בתיק? כל הדברים של מתן שלי + ארנק שלי. איזה תוכניות טלויזיה את אוהבת לראות? וויל וגרייס, מלך השכונה, שנות ה70ועוד הרבה קומדיות. שיר אהוב? "תתנו לו צ'אנס". שיר מעצבן? אין שיר מסויים אבל בעיקרון אני לא כ"כ אוהבת מזרחי. חיית מחמד אהובה? יש בבית? חתולה אבל אין לי בבית חיות. באיזה פורומים את גולשת? שיחת נשים.
 

ola האחד

New member
הנה מתחילים

מי את ב3 מילים
מי את קיץ, חורף, סתב, אביב
מה את חושבת על הורוסקופ ואיזה מזלות יש לך בבית
ש את לבד בבית אך את אוהבת לפנק את אצמך
אך את מפנקת את בני משפחה
זה רק התחלה בהמשך אני השאל עוד
 
../images/Emo140.gif עונה לola

מי את ב-3 מילים - חמודה, אוהבת, נאהבת. מי את קיץ, חורף, סתיו, אביב - קיץ מה את חושבת על הורוסקופ ואיזה מזלות יש לך בבית - אני מאוד מתעניינת במזלות ובבית יש לי 2 עקרביות, סרטן, תאומים ואני קשת. שאת לבד בבית איך את אוהבת לפנק את עצמך - לשבת בכיף ולראות תוכניות טלוויזיה אהובות. איך את מפנקת את בני המשפחה - אני מעניקה להם המון אהבה ומתנות כשאפשר.
 

סמאדי

New member
שאלות לפיה הטובה...

מי את ומה שמך? מה את אוהבת לעשות? מה את לא אוהבת? כמה חברות טובות יש לך? מה כל אחת מהן מביאה אל חייך? מי האיש שלך? איך אתם ביחד? מה החלום שלך? מה רצית להיות כשהיית קטנה? מה את עושה בתקופה הנוכחית בחייך? הרבה שאלות, אבל ממש לא מכירה אותך ומאוד רוצה. שיהיה לך שבוע נהדר איתנו כאשת השבוע!
 
עונה לסמאדי ../images/Emo140.gif

מי את ומה שמך? קוראים לי תהילה מה את אוהבת לעשות? לגלוש ולישון מה את לא אוהבת? כמה חברות טובות יש לך? 2 מה כל אחת מהן מביאה אל חייך? המון אושר מי האיש שלך? איש מאוד תומך ואוהב איך אתם ביחד? מאושרים מאוד מה החלום שלך? שתמיד אהיה מאושרת בביתי עם משפחתי מה רצית להיות כשהיית קטנה? רקדנית מה את עושה בתקופה הנוכחית בחייך? עקרת בית
 
תורי לשאול../images/Emo13.gif

במה את עוסקת?
היכן את מתגוררת?
בית פרטי או משותף?
איזו עבודת בית את הכי שונאת לעשות?
אם היו מעניקים לך 3 משאלות, מה היית מבקשת?
 
עונה לטלטלי האחת ../images/Emo140.gif

במה את עוסקת? - כרגע אני עקרת בית היכן את מתגוררת? באזור בקעת הירגן בית פרטי או משותף? בית דו משפחתי איזו עבודת בית את הכי שונאת לעשות? לנקות את הגז והמקרר. אם היו מעניקים לך 3 משאלות, מה היית מבקשת? אושר, פרנסה ובריאות.
 
עונה לסינדרלה ../images/Emo140.gif

האמת אין משהו אחר שהיית רוצה לבחור הכול כמו שהוא צריך להיות.
 
תודה לך אשת הדייג ../images/Emo140.gif

והגעתי לפורום עוד אז בשמו עקרות בית ונשארתי גם ששינית לשיחת נשים החברה איתכן עושה לי ממש טוב אתן נפלאות.
 
למעלה