מחלקים לכם חבילות ספא רומנטיות

סו ורד

New member
המתנה הרומנטית ביותר שקיבלתי מהאיש שלי

בדייט הראשון שלנו יצאנו לטייל ברחוב קצת כדי לדבר בשקט, התיישבנו על ספסל והתנשקנו נשיקה ראשונה. פתאום עברו מולנו לאור ירח זוג ארנבות (שכנראה ברחו מאיזה כלוב) ושוטטו לנו בין הרגליים בלי פחד. זה הרגע רגע מלא קסם.
&nbsp
אחרי 20 שנה, ליום הולדתי, בעלי תלה על הקיר ציור מקסים של ארנבת שהוא איתר, מיסגר, והשקיע מאמצים בהכנתו.
ככה הוא בחר להגיד לי שהרגע הה, כשהיינו בני 20, לא התפוגג עדיין.
 

helen12004

New member
האימון שהסתיים בהפתעה

בקיץ האחרון, חבר שלי ואני עשינו טרק באלפים בצרפת. אחרי עוד יום הליכה, הגענו לבקתה והחלטתי שאני חייבת לצאת לאימון. בסמוך לבקתה, היה שביל שעולה 400 מ' גובה עד לקרחון ואגם מדהימים ביופיים. אני רצתי למעלה, וחבל שלי החליט לעלות אחריי בהליכה. משום מה סרב להפטר מתיק הגב. הגעתי לקרחון, מתפעמת מהנוף, המקום היפה בעולם נגלה לפניי. במקום הייתה רק רק עוד קבוצה 4 צעירים צרפתים. כשהוא הגיע בעקבותיי, שלף מצלמה וביקש מהצפתיה לצלם סרט - ממתי אנחנו מצלמים סרטים של הנוף?!
את ההמשך תוכלו לראות בסרט הנ"ל...אפשר לומר שהתיק הסתיר בחובו טבעת וספר תמונות שהוא הכין במיוחד להצעת הנישואין, שמסכם את הטיולים שעשינו ב-5 השנים האחרונות. אפשר לראות בסרט כמה שאני בהלם, בהחלט הרגע הרומנטי בחיי :)

 
רגע פשוט ורומנטי

דווקא לא סיפור פומפוזיוני על כינורות ונרות... לצערי אני לא יוצאת עם רומנטיקן כזה (;
לפני שנה עברתי ניתוח ובעקבותיו עברתי משבר רציני והייתי בדיכאון. ערב אחד אמרתי לו שאני מתנצלת נורא על כל התקופה האחרונה ושאני מבינה שזה ממש לא כיף לצאת עם מישהי בדיכאון ואני עובדת על זה ואני אצא מזה, גם בשבילי כמובן, אבל בינתיים אני מאד מעריכה את התמיכה שלו ומרגישה קצת לא בנוח לקבל כל כך הרבה.
הוא, בלי להתבלבל, אמר "תני לעצמך להיות במשבר. אנחנו נהיה ביחד כל החיים, גם אני אהיה במשברים. עכשיו תורך, אני אוהב ואתמוך בך, ויום אחד את תהיי שם בשבילי."
&nbsp
האמת שבכיתי מהתרגשות, והמסכן היה כל כך מבולבל, הוא חשב שהוא אמר משהו טוב ונחמד והנה אני פורצת בבכי... לקח לי זמן להירגע מספיק כדי להסביר לו שבכיתי משמחה.
&nbsp
 
רגע רומנטי נפלא

באחת השבתות התעוררתי ומצאתי לידי מגש ארוחת בוקר מפנק שבעלי הכין. אומלט גבינות, ירקות פרוסים, מיץ סחוט טרי ואגרטל עם פרח. הוא עמד וחייך כשראה כמה הופתעתי וזה היה נהדר שלא לדבר על כמה טעים היה הכל. לא הייתה סיבה מיוחדת להפתעה, פשוט רצה שאהנה ואתפנק.
 
מתנה לבעלי

[URL]http://vimeo.com/39479469[/URL]
היי, אז הרגע הכי יפה ומגניב היה הצעת הנישואין, שהייתה בסגנון המרוץ למיליון.
המשימות היו מאוד מושקעות ומתוכננות היטב ברחבי חיפה והקריות, בכל מיני מקומות הקשורים אלינו.
יש גם סרטון ערוך ומושקע שמראה את ההשקעה, המחשבה והרומנטיות שלנו

שווה צפייה
 
הרגע הרומנטי של חיי

השנה ,לאחר 45 שנות נישואים מאושרים ,הופתענו לקבל משלושת ילדינו מתנה מדהימה- שייט תענוגות בים התיכון, על פני אוניית פאר איטלקית, בתנאי לוקסוס מירביים...ילדינו עשו את זה בחשאיות רבה, לא חשדנו כלל בכוונתם,פשוט התאספנו סביב שולחן חגיגי על מנת לחגוג את האירוע ואז...פשוט ביקשו מאיתנו שנחזור על טכס השבועה, הקימו אותנו להתנשק ולחזור על מילות השבועה אחד לשני ואז....שילחו אותנו לירח דבש אמיתי באמצעות שובר ההפלגה...באותו רגע נאלמנו דום, לא הבנו את המשמעות ורק לאחר דקה שתיים התחלנו לעכל את ההפתעה...הכי ריגשה אותנו העובדה שאלה ילדינו שחשבו לשמח את ההורים בשמחת נישואיהם ולהשקיע את מירב כספם במתנה חרף האילוצים הכספיים של עצמם...."אוהבים אותכם!"-אלה המילים שהורידו דמעה מעיניינו וגרמו לנו רגעי אושר והתרגשות אמיתית..
 

dora me

New member
הרגע הכי רומנטי בחיי היה

שהבחור שלי נתן לי ליום הולדת מתנה ספר שהוא כתב במיוחד בשבילי!
עם עלילה והכל בדיוק בסגנון הספרים שאני אוהבת והתחומים שאני מתעניינת בהם.
הוא עבד על זה כמעט שנה בסתר. מיותר לציין שזה הספר האהוב עלי
 

דפנוניק

New member
מחווה רומנטי

המחווה הרומנטי שקיבלתי מבעלי ליום הנישואין שלנו שחל בדצמבר הוא הזמין אותי למסעדה לאור נרות האוכל היה משגע ולקינוח רקדנו ריקודים שאנחנו אוהבים
 

ismeralda100

New member
הרגע הרומנטי ביותר שלנו

זה היה בערך שבוע לאחר שאיבדתי את אניטה, חתולתי האהובה בעשור האחרון, לאחר שנכנעה למחלת כליות קשה ביותר שממנה סבלה בשבועות האחרונים.
יום לאחר שהיא הלכ לבלי שוב לא הפסקתי לבכות.
הוא התקשר אליי מהדרך ואמר לי לחכות בחוץ, ולא לעלות במעלית או במדרגות."מה קרה?" שאלתי אותו. "כלום, תיכף תראי". הוא ענה לי. "אתה צריך שאביא לך משהו מלמטה?" שאלתי אותו בקול חנוק מעל דמעה שקופה.
אני אחרי נסיעה ארוכה בלילה חשוך ברכב, ובימים האחרונים כל נסיעה כזו הביאה אותי למחשבות על חתולתי המסכנה ודמעות ענק שקופות ועגולות מייד עלו בעיניי.
"אני לא צריך שתביאי לי משהו. חכי לי כמה דקות למטה".
חיכיתי בעודי מתבוננת בתמונות החתולה בטלפון שלי. כעת זה כל מה שנשאר ממנה. אנשים גיחכו ולא האמינו שיכולתי להיות כך קשורה לחתול אך זה אכן קרה.
היא הייתה חתולת רחוב שהצלתי לפני כעשור ומאז הייתה חיית המחמד המושלמת והחכמה ביותר שהכרתי.
לאחר שהיא הלכה לבלי שוב התלבטתי אם בכלל אוכל להכניס שוב חיית מחמד לביתי.
הגבר המקסים והרגיש שלי ראה את דמעותיי ועשה מעשה.
בעודי מחכה לו למטה הוא פתח את דלת המכונית ונכנס בעדינות למושב האחורי כשהוא מחזיק בידיו משהו עטוף בשמיכה.
לא היה גבול להתרגשותי!! גורה שחורת פרווה, בדיוק כמו אניטה שלי, רק צעירה יותר.
אני אוהבת אותו כל כך, הוא החזיר את החיוך לחיי. תודה לך אהוב יקר.

 

רומי58

New member
ההצעה הכי יפה ורומנטית - ברגע הנכון..

סיפור אהבה וחוויה מדהימה - כשטסתי עם בן זוגי (היום בעלי) לתאילנד אל "האי פוקט". שם הפלגנו ל"חיים הטובים" והחיים שבטבע.
זוכרת שהגענו למקום שנראה "גן עדן" עלי אדמות. התעוררתי בין כפרי דייגים קטנים מדהימים וגיליתי חופים זהובים. לארוחת הבוקר הכנו ביצים ודגים על המחבת.
אחר כך יצאנו לשייט בים עשיר בצבעים, בבעלי חיים. בתוך שלל מערות ימיות ראינו שולי פנינים טבעיים מבריקים. (אני מאוד אוהבת פנינים אמתיות!) בין הנקרות מתגלים ציורי קיר עתיקים של ימאים.
הייתה זו שעת ערביים שאהובי אמר לי "תראי איזה אנרגיה וירח יש מעלינו" מרחוק מראה מרהיב של עטלפי פירות נוטשים את המקום.
בערב התחממנו ליד המדורה עם כוס מרק חם. פתאום הוא קם והביא לי קופסה קטנה ,זר פרחים טבעי ופרח נוסף מזויף! וכך אמר: "ברגע שהפרח הזה ייבול אולי אפסיק לאהוב אותך, התנשאי לי ?"
היה זה רגע רומנטי מושלם של חיי. מאוד התרגשתי שמחה ומופתעת, פתחתי את הקופסה וגיליתי טבעת עם פנינה בגוון שנהב ואבן חן סגולה. כמובן שאמרתי כן כן...! ונישקתי אותו באהבה גדולה.
אחר כך יצאנו לטיול רגלי בחוף. מאז כבר 15 שנה "סורגים" יחד עוד ועוד רגעי אושר ושמחה.
 

haych

New member
בעלי לא בקטע של מחוות גרנדיוזיות

אבל יש לו מדי פעם מחוות קטנות ומשמעותיות.

אני מטורפת על פומלות, אבל באופן כללי לא אוהבת לקלף פירות הדר, ופומלות בפרט. להוריד את הקליפה העבה ואז לפתוח פלח-פלח ולהוציא את הבקבוקים ולהפריד את הגרעינים, כשהכל נכנס מתחת לציפורניים ומשפריץ... אז אני פשוט לא אוכלת פומלות.

יום אחד חזרתי לקראת 9 בערב אחרי יום מתיש של 14 שעות עבודה. בעלי היה בעבודה, כך שחזרתי לבית ריק. הייתי כ"כ נרגשת למצוא על השולחן שלי צלחת עם פומלה מפורקת ומוכנה לאכילה, כשלצידה פתק קטן! זה היה בדיוק מה שהייתי צריכה באותו רגע-לחזור אחרי יום כ"כ קשה-ולמצוא מחווה אמנם קטנה, אבל מאוד משמעותית ומרשת עבורי ומיותר לציין שבין רגע המצב רוח השתפר
 
רומנטי ואוהב לאחר לידה


אני ובעלי 20 שנה ביחד.
שחגגנו 11 שנה ,החלטנו שזה הזמן להרחיב את המשפחה ולהיות בהריון שלישי.
ההריון היה בסיכון, והייתי חייבת לעשות דיאטה חמורה ולהתנזר ממתוקים.
לאורך כל ההריון ראיתי מולי ממתקים ועוגות קצפת, ושוקולדיםםםםם (רק כי היה אסור לי
).
בסוף ההריון לאחר התפתחות לא צפייה לקחו אותי לחדר לידה ויילדו אותי בקיסרי, זה היה בעשר בלילה.
מבולבלת התעוררתי מכאבים באמצע הלילה לבד בבית החולים, ורציתי ללחוץ על הכפתור ולקרוא לאחות לתת לי משהו נגד כאבים.
לידי על כסא ישן בעלי עם יד אחת על המיטה כדי להרגיש אותי ועליו סלסלת שוקולדים ומתוקים.
ישר התחלתי לבכות, מאהבה והורמונים ולרגע עברו לי כל הכאבים. זה היה רגע רומנטי מאוד ובלב שלי ידעתי שבעלי הוא אהוב ליבי.
הוא התעורר מהבכי שלי וחיבק אותי וזה היה רגע קסום

בעלי ישן על כסא ליד המיטה שלי במשך שבוע ולא זז ממני, ביום היה עם הילדים בבית ובלילה היה צמוד אליי, ודאג לי ופינק אותי בכל המתוקים שהיה אסור לי בהריון.
אני אוהבת את בעלי ויותר רומנטי מזה אני לא יכולה לדמיין.
חג חנוכה שמח :)
 
ממש ריגשת אותי...

נראה לי שגם אם לא תזכי פה בתחרות, זכית במה חשוב: בעל שהוא בן זוג, אוהב ותומך.
מאחלת לכם עוד שנים ארוכות של אושר.
 

aviramh25

New member
חוויה רומנטית רטובה

היינו בחופשה בצימר בסלובניה. היה יום שמשי בהיר וחמים בצהרי חודש יוני והחלטנו לצאת לטיול קצר ביער הסמוך. לאחר כשעה במעמקי השביל אשר ביער לפתע השמים השחירו, רעמים ברקים וגשם זלעפות ואנחנו בלי מטריה, עם בגדים קצרים רחוקים מהצימר. ניסינו למצוא מחבוא מתחת לעצים אך לאחר כמה דקות גם מהם נטפו מים ואז החלטנו פשוט לרוץ חזרה. השבילים של היער היו רטובים וזורמים ומסוכנים כמעט החלקנו. ואז כמו בסרטים אחרי מספר דקות של ריצה ראינו בקתה מעץ באמצע היער. רצנו לשם כבר רטובים לגמריי. הבקתה הייתה נטושה וסגורה אז ישבנו במרפסת כשמעלינו רעמים מאיימים. התחיל להיות קר, אז הורדנו את הבגדים הרטובים והתחבקנו כדי להתחמם. נהיינו גם רעבים ואז פתאום שמנו לב שממש לידנו גדלים תותי יער אדומים. קטפנו כמובן ואכלנו. לאחר שעה ארוכה פסק המבול וצעדנו חזרה אל הצימר. למרות כל הלחץ והאי נעימות זו היתה חוויה רומנטית שלעולם לא אשכח
 
למעלה