דרושה כתבת שטח לארמניה!

ariadne1

New member
למה אני?

שמי סתיו ובאוקטובר הקרוב אהיה בת 22.
השתחררתי מהצבא בינואר 2013 ומאז רק למדתי לפסיכומטרי ועבדתי ללא הפסקה כאשר הפיד בפייסבוק שלי מזמן התמלא בתמונות של בני גילי שמטיילים להם בדרום אמריקה, במזרח אסיה, באירופה, וכו'.
מאז השחרור לא לקחתי רגע אחד למנוחה ולעשות משהו שמאוד חשוב לי- לראות עולם.
אז לאחרונה התפטרתי מהעבודה שלא היה טוב לי בה, והחלטתי שמהיום עד כניסתי ללימודים באוניברסיטה אהיה יותר הרפתקנית. הייתי גם אמורה לטייל בארץ, אך בכל פעם משהו השתבש, וכך נותר ציוד הטיולים שלי חסר שימוש, לדאבוני.
אני יודעת על עצמי שיש לי רוח הרפתקנית, ושאני לא נותנת לדברים כמו פחד מגבהים לעכב אותי. אני יודעת שאם מישהו יזדקק לחבישה- אהיה הראשונה להגיש לו עזרה ואעשה זאת בצורה הטובה ביותר (כבר קרה במהלך טיול). אני יודעת שאני בנאדם שמסוגל להתחבר לאנשים מאוד בקלות ונוטה להיות מאוד פתוח לחוויות.
אני רוצה חוויה שתנער אותי מהמצב הרדום שבו אני נמצאת ותזרים בי אנרגיות חדשות, כך שבמידה ואתחיל ללמוד השנה, לא ארגיש שבזבזתי את זמני לשווא!
אשמח מאוד אם תבחרו בי! :)
 
הנני :)

אתן לניסיוני לספר לכם קצת עלי...

מתוך התוכנית "יופי של יום", על סדנת מעגל צבעים אינדיאני
https://www.youtube.com/watch?v=wn3_lSshM0g#

מתוך התוכנית "יופי של יום", על סדנת צום מיצים רוחני (8 ימים)
https://www.youtube.com/watch?v=JZBeLxmlXTM#

מתוך התוכנית "יופי של יום", על כדורשת לאמהות
https://www.youtube.com/watch?v=IE9Rg8nWIh8

מתוך אתר לאישה
כתבת טקסט – עזבתי את הילדים לחופשה רומנטית
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4087417,00.html

כתבת וידאו – למה נשים על אופנועים מדליקות גברים?
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4069488,00.html

ולקינוח, סרטון שיצרתי תוך 9 ימים, "הבייבי שלי"
https://www.youtube.com/watch?v=2u7m2JiDo2M


פרטים "יבשים":
בת 40, נשואה ואמא ל-4 בנים
כישורים ועיסוקים: פרסומאית, עיתונאית וכתבת וידאו, מפיקה ובימאית של סרטוני וידאו לאינטרנט
חיובית ואופטימית, מושבניקית לשעבר, בחופשות בסיני לא מתקלחת 7 ימים :)
 

18 תהל

New member
כתבת שטח? Here I am


המממ... אז למה אני?1. למה לא? 2. כי את הכינוי 'כתבת שטח' אימצתי כבר בכיתה ג', כשהגעתי לכל טיול, חופשה ומסיבה חמושה ביומן זיכרונות, שאחר כך התחלף ב'ווקמן מקליט', שאחר כך התחלף במצלמת וידאו, שהפכה להיות החברה הכי טובה שלי מאז ועד היום. 3. כי אני עיתונאית בפוטנציה - ורק מחכה שמישהו יגלה אותי.
3. כי בתור ילדה, כשהתחננתי להורים שלי בכל קיץ שאולי הפעם נטוס לחו"ל ולא לכפר נופש בגבעת אולגה, הם אמרו לי "כשתהיי גדולה תוכלי לטוס לחו"ל כמה שאת רוצה". אז עכשיו אני לא באמת טסה כמה שאני רוצה (בכל זאת, סטודנטית מרוששת
), אבל בהחלט בדרך לכבוש את העולם (רק מחכה לטלפון מאראלה).4. כי יומן המסע שכתבתי בדרום אמריקה כבר הפך לבלוג שקצר לא מעט מחמאות, אז אירופה? קטן עליי. 5. כי אם בכתיבה אני אש - חכו שתראו את התמונות שאני מצלמת.6. כי תמיד מצחיק לראות דרדסית כמוני עם מוצ'ילה בגודל מקרר על הגב. 7. כי עדיין לא הייתי בארמניה - אבל כן הצבעתי להם באירוויזיון. ובתור הישראלית היחידה שמצביעה לארמניה באירוויזיון - אני בהחלט חושבת שמגיע לי על זה פיצוי.8. כי יש לי עוד כל כך הרבה סיבות טובות - אבל אני מתחשבת בזמן היקר שלכם. נסו אותי - לא תתחרטו
 

yulishchack

New member
אני יולי.

או שרה. או יולי שרה. לא משנה. אני בת 24 ואני בלונדינית. כאילו לא אמיתית אבל בלונדינית. ממש לפני רגע סיימתי תואר בתקשורת. כמו שכולנו יודעים לצערי, הרבה, אין מה לעשות איתו.
יש הרבה דברים שאני לא יודעת ולא טובה בהם אבל אומרים שלכתוב אני יודעת. רוב הכתיבה שלי מתבצעת בפייסבוק, כולם מוזמנים להציץ yuli sarah lishchack. בעיקר תכנים הומוריסטיים על הדברים הקטנים והמטופשים שקורים לכולנו בחיים אבל אנחנו לא שמים לב אליהם עד מישהו מעלה את זה על הכתב.
אז מי שרואה אותי בדרך כלל חושב שאני ילדה קטנה יפה ובלונדינית, אבל אין להם מושג שמסתתרת מתחת לכל זה בחורה צינית, מצחיקה וחדה שיודעת דבר או שניים.
אז אולי לא קורצתי מחומר של טראקים רגליים כי רק "מחר אני חייבת להתחיל לרוץ, זהו", אבל זו נשמעת חוויה חד פעמית.
וגם אין לי מה לעשות כרגע. יחי ההשכלה האקדמית במדינת ישראל!
אז מעבר לבלונד בארמניה, מבטיחה להוסיף איזה ערך לחוויה הזו ובעיקר צחוקים. יאללה יהיה מגניב, מה יכול להיות?
 

getreal

New member
תפור עליי!

קודם כל אני עונה על כל הקריטריונים:
  • קטן עליי להתקלח פעם ביומיים :)
  • אני "נהגת שודים" מהירה ומנוסה, ועם זאת, אין ברזומה שלי אף תאונה!
  • אמא שלי הפולנייה תמיד נתנה לי מחמאה: "יש לך חוש טכני". ותמיד נתנה לי כל מטלה שהיתה נראית לה "גברית" וקשה.
  • אני מסתדרת בקלות בכל חברה וסביבה
  • אני כותבת רהוטה, עברית היא שפת האם שלי
    ואהיה מצחיקה ובלי אף שגיאה!
  • שגיאה תהייה לא לקבל אותי :)
  • בהצלחה :)
 

maya229

New member
למה מגיע לי?

"אינספור שבילים ויציאה, רושמת בתוך יומן מסע...".
כבר כשנחשפתי להודעה המבשרת על התחרות הרגשתי שזה בא משמיים. אני נמצאת היום בתקופה עמוסה, מלאת תפניות ולמרות גילי הצעיר (26) הספקתי לעבור הרבה אתגרים שחשלו אותי ובנו את מי שאני. המסע הזה הוא עבורי אחד מאותם אתגרים שאני משוכנעת כי אעמוד בו בהצלחה ואחוש סיפוק רב כשאגיע לקו הסיום.
מעבר לכך שאני בחורה כייפית, עם אנרגיות טובות שמצליחה להסתדר עם כולם (והכי חשוב- עם כולן), כתיבה היא מקור הפרנסה שלי כבר מגיל 13.
אני מאמינה באמונה שלמה שאהיה הבחורה המתאימה ביותר לצאת למסע הזה ויודעת כי גולשי תפוז יהנו לקרוא את החוויות שאעבור במסע.
 

אם פי 3

New member
מסע

יום שישי בערב. אני עולה על האופנוע שלי, ויוצאת לטיול לילה קצר.
אני מרוכזת כולי ברכיבה, מנסה לצפות כל סכנה. האוויר הלילי מרענן, קריר מעט אחרי חום היום הגדול, והכבישים מתפתלים תחת הגלגלים, גורמים לי לחייך בתוך הקסדה מכל פיתול, כל הטייה של האופנוע. ריחות של פריחת קיץ מתערבבים בריחות הלולים מאחד המושבים בסביבה. הכבישים ריקים, ואני מרגישה איך בתוך הריכוז, המחשבה שלי נודדת לעבר מודעה שראיתי לפני יומיים ב"תפוז", הפורטל שבו אני מבלה כבר שנים רבות, אפילו ניהלתי פורום במשך כמה שנים. במודעה מציעים מסע אתגרי, נשי, לארמניה.
הדמיון שלי מתגרה מהמחשבה, על שילוב תחומי עניין שלי: ארמניה היפה, הפראית, הזדמנות לחוש שוב את הטבע מקרוב, כמו שאני אוהבת, כמו שהיומיום מונע ממני לעשות כבר זמן רב. להתמודד עם פחדים, עם קשיים. ולעשות את זה בסביבה תומכת, נשית.
אני, שהייתי קצת "טום בוי" בילדותי, בשנים האחרונות, גיליתי, כמה סביבה נשית נעימה לי, נותנת מקום לפרגון, וכמה חוכמה למדתי מנשים אחרות, ואם יורשה לי - גם כמה תרמתי (ואיזה כיף זה לשמוע ממישהי ששיניתי את חייה, שעזרתי לה).
אני נזכרת בטיולי התנועה מנעורי: הכיף הגדול של עבודה בשיתוף פעולה, להכין ארוחת ערב בתנאי שדה, או להתמודד עם אתגרים שונים ומשונים. תחושת ההתעלות המתלווה להגעה לפסגה, אחרי טיפוס מפרך, כשכל הנוף נפרש לפנייך באחת. את השיחות הארוכות אל תוך הלילה, ליד המדורה.
גם התזמון מצוין: הילדים כבר לא קטנים, הם יסתדרו בקלות כמה ימים בלי אמא (בטח כשהם עם אבא), אני בת 40, כבר לא ילדה, אבל עדיין צעירה - בגוף ובנפש. אחרי תקופה עמוסה רגשית ופיזית של טיפול באמא ועוד אתגרים, אני ממש זקוקה לחופש - אבל לא ממש יכולה להרשות לעצמי את ההוצאה הכספית.
רק מכשול אחד בדרך: בשביל לזכות, אני צריכה לפאר את עצמי. להשוויץ בתכונותי המופלאות, שבזכותן יבחרו בי, ורק בי, לצאת למסע הזה. לא אוהבת את המקום הזה. אני אדם שקט, ומעדיפה שמעלותי יתגלו במעשים, לא ביחצ"נות עצמית.
לרגע אני חושבת לוותר. ואז עולה בי קול שמזכיר לי שזו המהות של אתגר: להיות במקום שקשה לי, ולא לברוח, אלא להתמודד.
אני מחליטה לנסות. האופנוע נוסע הביתה כמעט מאליו, כמו מבין, שהתרומה שלו לשקט שלי הסתיימה, עכשיו צריך למהר אל המחשב, אל האתגר הבא.
 

אם פי 3

New member
והנה אני

חנונית על אופנוע - מצד אחד "ילדה טובה" - לא שותה, לא מעשנת, מכשפת מחשבים - ומצד שני, יודעת לבחור את הנתיב שלי, גם אם הוא לא שגרתי, מוכנה להתנסות ובורחת לחיות את חיי, לא מתוך ה-worst case scenario.

 

pashmin

New member
יש טובות ממני אך אין מתאימה כמוני!

שלום לכן!!
היום אני מבינה שכל עשור גורר עימו משבר או לפחות משברון...
עם הגיעי לעשור השלישי לחיי אחרי שנים של עבודה בתחומים שונים, הבנתי שעכשיו הזמן לעסוק במה שאני אוהבת באמת >> כתיבה וטיולים! וכך זכיתי לעבוד מספר שנים בפורטל טיולים ובאתר תוכן מוביל ששלח אותי לחרוש את הארץ המדהימה שלנו כדי לגלות , להכיר, ולכתוב על מקומות ששווה לבקר בהם.
עם הגיעי לעשור הרביעי עברתי התפכחות נוספת - איך זלגתי מהעבודה המדהימה הזו חזרה למשרה של שעות תחת פלורוסנטים ומול המחשב??
אז עכשיו לקחתי פסק זמן. התפטרתי ושמתי מאחורי פרק נוסף, ולוקחת נשימה עמוקה לנסות ולהמשיך את התשוקה שלי.
כתיבה - צ'ק
ניסיון בטיולים - צ'ק
ג'יפ - צ'ק
אהבה אמיתית לטבע ולשטח - צ'ק צ'ק צ'ק!
מתרגשת בכלל מהמחשבה על המסע הזה....

פשמין.
 

pnina1101

New member
כתבת שטח לארמניה

אשמח להיות כתבת שטח והאמת זו תהייה הפעם הראשונה שלי בחול מעולם לא הייתי אז זו תהייה החוויה העולמית שלי אשמח להשתתף 0537171783 בעלי לא רוצה לנסוע לחול אז אולי זו תהיה סיבה אמיתית לעזוב הכל ולנסוע ועוד עם כמה נשים זה יהיה פשוט מטורף אני בת 48 לקראת 50 זה יהיה טיול ל50 שנה אחלה יום הולדת
 

pnina1101

New member
כתבת שטח

אני בלוגרית לייף סטייל ולהיות כתבת שטח זה ממש לייף סטייל וטיול מסע עם רק נשים זו חוייה מאתגרת ורק שתדעו אני קרובה לגיל 50 ואף פעם לא הייתי בחו"ל אז לא היגיע הזמן שאראה עולם לפני שאני מזדקנת כי יש לי בעל שלא רוצה לבוא לחו"ל כל הזמן אומר לי לנסוע עם חברות אז אישור לנסיעה ממנו כבר יש לכם עכשיו אני צריכה אשור מכם שזכיתי לנסוע יחד איתכם ולהנות ממסע פרטי שישאר בזכרוני להמון שנים .
 
למה אני?

Magma Challenge - למה אני????

כמתנת יום הולדת החלטתי לעבוד קשה על מנת שתמצאו אותי מתאימה להשתתף באתגר חדש, שונה מהאתגרים אותם זימנו לי החיים עצמם.

את המסע אני בוחרת לרצות, אני בוחרת להתמודד עם אתגרים.

שמי הילה, אוטוטו בת 40, מאותגרת פיזית ונפשית כבר יותר מעשרים שנה......

ניצחתי פעמיים את הסרטן (כולל תרומת מח עצם כשהסרטן הופיע בפעם השנייה).
ניצחתי כשיצאתי ממערכת נישואין בה חוויתי התעללות רגשית.
כנגד כל הסיכויים – ילדתי תאומים.
נמצאת במעקב קבוע בתל השומר במחלקת לב בשל "אי ספיקת לב" – ועדיין מלאה חיות ושימחה.
ניצחתי עשר שנים כמחנכת כיתה – ועדיין קמה כל בוקר ומאמינה בערך הנתינה לתת לכל ילד את היכולת להתפתח ולגדול בקצב שלו ולהעשיר את עולמו וסביבתו.
10 שנים לא הייתי בחו"ל...


ועדיין אחרי כל מה שעברתי עדיין מאמינה שכל יום הוא התחלה חדשה והאופטימיות חזקה ממני.
עדיין מאמינה שכל יום הוא התחלה של מחזור חיים קטן משל עצמו, עדיין משתדלת להתעורר עם חיוך ולסיים את היום עם חיוך ועדיין מאמינה שכל יום הוא הזדמנות לגדול, סיכוי ללמוד משהו חדש ושיש דברים בחיים המזדמנים רק פעם אחת, והבחירה בידנו אם לאחוז בהם או לא.

אז החלטתי להיאחז במסע...

לנהוג בג'יפ, לישון באוהל, להתקלח פעם ביומיים ואפילו פעם בשבוע...ולכתוב ולשתף בכייף גדול על זה ועל עוד המון חוויות אותן אספוג במהלך המסע – את זה אני רוצה.

זו תהיה מתנת יום הולדת 40 שלי מעצמי (ומהבוחרים/ות) בי כמובן...


ועם כל זה אני באה ומוכנה לתרום להצלחה של המסע. אני רוצה להיות חלק מקבוצה שעוברת יחד מסע מופלא.

מאוד מקווה ששכנעתי,

בברכה, הילה
 

revavonet

New member
נתחיל בהזדהות שלנו עם שואת הארמנים

דווקא מול הטורקים.הארמנים כמונו חוו חוויות מזוויעות ומזעזעות לא פחות מיהודי אירופה והעולם לא ממש יודע ולא ממש מדבר על זה, והטורקים שמחים להחריש ולהכחיש.הארמנים בירושלים הם קהילה מקסימה ומדהימה עם הרבה מסורת והרבה גאווה.ארמניה היא אחד המקומות היותר יפים שיש לבקר בהם ואנשים לא ממש מעיזים לנסוע לשם וחבל.וחוץ מזה, אני לא יודעת למה מגיע לי יותר מלאחרות פה, אבל אשמח להיות בין הנוסעות.אני מאמינה שלכל אחת שכותבת פה יש סיבה טובה שבגללה היא חושבת שהכי מגיע לה, ומי יתן ובאמת יבחרו נשים ראויות ומוצלחות למשימה.אני מאמינה שמי שכתוב בגורלה לנסוע תיסע- ואולי כתוב לי?
 

sigal904

New member
טיול לארמניה

אני חושבת שאני מתאימה לטיול הזה מפני שאני מאוד אוהבת נופים וטבע,ולפני כמה שנים הייתי בטיול ג'יפים בבולגריה והיה מאוד כיף.חוץ מזה אני מאוד אוהבת לצלם נופים וגם לכתוב על זה,אני גם מאמנת נשים להעצמה וחזון,אני אשמח אם תבחרו בי.
 

sigal904

New member
טיול לארמניה

אני חושבת שאני מתאימה לטיול מפני שאני מאוד אוהבת לטייל בעולם,ולפני כמה שנים הייתי בטיול ג'יפים בבולגריה והיה מאוד כיף,חוץ מזה אני מאוד אוהבת לצלם נופים וטבע אשמח אם תבחרו בי.
 

קפלנית13

New member
כי מילים, טיולים ונשים - זאת אני!

שלושה דברים שאני אוהבת, יודעת ועושה, מטיילת ונפגשת, קוראת המון וכותבת גם, הכל בהמון כיף והנאה, כי מה עוד יש לנו בחיים האלה? בת חמישים השנה ומרגישה כמו יין טוב - עם עפיצות נפלאה, קצת מבעבעת וקצת שקטה, רגועה ומנוסה מחד, ולא מפחדת משינויים, חידושים ואתגרים מאידך.החלום המקורי היה לקחת את כל הגברים שלי (בן זוגי אהוב ליבי ושלושת הבנים שהם כבר גברברים) לטרק בנפאל, אבל אז התברר שאין שום דרך בעולם שנוכל לממן את זה :(אז ירדתי מהעץ והתחלתי לרקום חלום חדש - טיול נשים בסגנון המדובר - ופתאום בני הגדול - סטודנט לכלכלה ותקשורת - שולח לי קישור למודעה - כתבת שטח לארמניה !בקיצור - תפור עלי! אוהבת את השטחים הפתוחים, את המהמורות שבדרך, אויר הרים ודרכים נסתרות, מרחבים ונקיקים, אנשים חדשים, רוח טובה והרבה אהבה!רוצה, רוצה, רוצה!
 
למעלה