מכת התרבות חתולים עצומה בכל העיר

izik51

New member
מכת התרבות חתולים עצומה בכל העיר

אנשים "טובים" ומשועממים מאכילים חתולים בכל פינת רחוב וגורמים למטרד בלתי רגיל. אין שום תגובה או פעולת עיריה למנוע זאת. החתולים מתרוצצים מלכלכים מפזרים תכולת פחים מחרבנים ומתמקמים בכל פינה ומקום. העיריה צריכה לקנוס את כל המאכילים שגורמים להתרבות הבלתי מבוקרת כמו שעושים לבעלי כלבים שמחרבנים או מתרוצצים ללא רצועה ומסכנים את הציבור. מנהלת הפיקוח--לטיפולכם הדחוף.
 

SupeRonit

New member
../images/Emo4.gif כמה שטויות ורוע בהודעה אחת

1. אותם אנשים הם אכן טובים. 2.משועממים הם בטוח לא.ומקדישים מזמנם וממונם להקל על מסכנים חסרי ישע נטולי מזל 3.החתולים.הם לא אלו שגורמים למטרד 4.החתולים לא צריכים את אלה שמאכילים אותם כדי להתרבות. זה לא שהוא לוקח אותה לארוחה (וסרט) לפני ש...הם צריכים אחד את השני. 5.להפך-ידוע לי על כאלה "משועממים" שמעקרים ומסרסים חתולים. ובאיזורם כמות החתולים נשארת קבועה. דווקא שמתרחקים מפינות ההאכלה אז מתגלים גורים. אז העירייה צריכה להוקיר להם תודה (כן,כן,אותם אנשים רעים ממנים את זה ולא העייריה) 6.תגיד אותה שבין הרגליים מתרוצצים לך חתולים ולא עכברושים/חולדות/נחשים- או שאתה מעדיף אותם כי הם קטנים? 7. משפט אחד לפני הסוף-מסכימה איתך.
 

enbalush

New member
בד"כ מי שנטפל לחתולים הוא המשועמם וחסר חיים

אנשים הדואגים לחלשים מהם הם מלאי חיים, נהנים לראות מישהו רעב שמקבל אוכל, אבל אתה ילד שמנת, חי בעולם של שפע, לא היית רעב ולו יום אחד, אין לך מושג, דע לך שמרבית המאכילים בגילאים המבוגרים הם ניצולי שואה וכנראה שיש סיבה. מה שהעירייה החדשה עושה (לעומת הקודמות שלא עשתה כלום) על מנת להטיב עם החתולים ועם התושבים, בשיתוף עם עמותת "ראשון אוהבת חיות" ועם מאכילים הגיעו להחלטה להקצות תקציב רחב עבור עיקור וסירוס חתולים על מנת שלא יתרבו בעיר, אתה יכול לנצל זאת ולהזמין עיקורים במוקד 106, ותשים לב לבד איך הכמות פוחתת. ולשאר הקוראים, אתמול היתה הפגנה מול משטרת ראשון לציון נגד אוזלת היד של המשטרה בטיפול נגד עבריינים שמתאכזרים לחתולים (וכלבים) בעקבות 3 מיקרי התעללות בחודשיים האחרונים רק בראשל"צ. להפגנה הגיעו 200 איש :) הריקושטים (כמו ההודעה שמעליי) שמאכילי חתולים מקבלים בעקבות: ריבוי מיקרי ההתעללות בעירנו, אוזלת היד של המשטרה ובית המשפט והצעות חוקים מהוטרינר העירוני האידיוט של ראשל"צ נגד חתולים (שלא התקבלו בעיר הזאת למזלינו). כל האידיוטים והעבריינים של ראשל"צ מתחילים להטפל למאכילים ולחתולי רחוב, ידוע שמי שאלים כלפי חתולים - אלים כלפי בני אדם, מסוכן. התנגדו לאלימות. למאכילי חתולים, אתם מבורכים ורבים תומכים בכם, בבקשה האכילו במזון יבש וקערות מים חבויות, אל תשאירו סביבה מלוכלכת, קערות וצלחות זירקו לפח, אם יש שכן עבריין ומציק, נסו להאכיל בשעות הלילה המאוחרות או שעות הבוקר המוקדמות, עדיף לא להתעסק עם שכנים עבריינים, ואם יש צורך דווחו עליהם במשטרה מבעוד מועד. תודה, ענבל.
 
כמה שטויות ורוע בשרשור אחד

מאכילי חתולים הם אנשים טובי לב, אוהבי חתולים, שמשתפים בדרך כלל פעולה עם הרשויות במבצעי עיקור וסירוס, וחשוב בהרבה: מבצעי חיסון. ככל שתחנת ההאכלה מסודרת יותר, כך האזור נקי יותר. יחד עם זאת, לתומכת הנלהבת בהאכלה, שגס לבה בכלבים ובבעליהם, אין לי אלא לומר: אין כל הבדל בין שנאת חינם אחת לאחרת. כשאת שונאת אותנו, מכלילה לגבינו, אינך שונה במהותך מזה שהכליל לגבי כל המאכילים וכל החתולים. ההבדל היחיד הוא באוכלוסיה שאת מכלילה לגביה.
 

SupeRonit

New member
איפה בדיוק עשיתי הכללה?איפה בדיוק הבעתי

שנאה? אפילו קודם ההודעה המקורית סייג. רשם כל המאכילים (שברור שאני לא מסכימה איתו) ומאידך בעלי כלבי ש...ובהמשך פירט התנהגות שבעיניו היא לא נאותה. גם בעיני התנהגות כזאת היא לא תקנית. אף אחד מאיתנו לא כתב על כל בעלי הכלבים. הסכמתי שזה לא בסדר שיש (מילת הבדלה.יוצא מן הכלל) בעלי כלבים שמתירים לכלבים שלהם להתרוצץ או יותר חמור מכך בעלי כלבים שלא אוספים אחריהם. אם פשעתי בכך שאני רוצה מדרכה נקייה ללכת עליה או שהילדים לא יבהלו מכלב שרץ לעברם. אבל אני לא מבינה למה את חייבת להשתמש במילים כל כך קשות. במיוחד שלא רק שהן לא מדויקות הם אפילו מטעות. והפוכות. איפה בדיוק גס לבי? האם אסור לי להוקיע התנהגות כזאת או אחרת? איפה בדיוק הבעתי שנאה? איפה הכללתי? ואם עד עכשיו לא ברור שאני מזועזעת מאופן הניסוח שלך וצורת הביטוי שלך. אז זה שהשוות אותי והעמדת אותי בקנה אחד עם פותח השרשור, בכלל מבחינתי עובר כל גבול!
 

FLATRON2

New member
השכנה הזקנה שמאכילה חתולים היא ממש לא אשה

טובה, היא אשה רעה שמדברת רק עם החתולים ולא משתפת פעולה עם אף אחד. והחתולים הם כן מטרד נוראי והאוכל שהזקנה מפזרת בכל רחבי הבניין והחצר הם גועל נפש אחד גדול הלוואי ויפי הנפש היו דואגים לאנשים אומללים ולא לחיות אל תגיבו בכלל
 
אם מישהו מאכיל אותך....ואתה נשמע כמו מטרד הרב

הרבה יותר גדול מכל חתוילי הרחוב יחד....אין סיבה שמישהו לא יאכיל אותם.
 

יעל717

New member
מי שרגיל לחיות בזבל ובליכלוך

לא מפריע לו בכלל עניין החתולים והוא גם נהנה מאוד להציג את עצמו כ"יפה נפש" כאשר הוא צריך להשקיע בשביל זה פרוסת לחם או עצם עוף. אדם שרגיל ורוצה לחיות בסביבה נקיה ומסודרת ,אדם שרגיל שרחוב שבו הוא חי,כניסה לבניין ולובי מטופחים ונקיים לא יסכים שיסתובבו שם חתולי רחוב בהמונייהם.אין לאנשים אלה שום דבר נגד החתולים,הם רק לא רוצים אותם מתחת לבית שלהם ובלובי הבניין שלהם,אין בזה שום דבר פסול. אבל אני הבנתי שיש הרבה אנשים שלא מפריע להם לחיות בזבל,כך שעוד כמה חתולים בסביבה לא מקלקלים להם את "איכות החיים".
 

SupeRonit

New member
כמה הכללות.כמה שטויות.כמה פוגענות.כמה חוצפה.

להגיד שמאכילי חיות=אנשים שלא מפריע להם לחיות בזבל ולכלוך 1. מרבית מאכילי החתולים לא עושים את זה "בכניסה לבניין" אלא בפינה מבודדת-מרוחקת (ולו רק בשביל שלא יפגעו בחתולים) 2.מרבית מאכילי החתולים משקיעים כסף רב כדי לקנות אוכל יבש. אוכל שלא משאיר לכלוך (לא נשאר פירור). אז ההיבט הזלזולי שלך במידת ההשקעה ובמידת הכסף היוצאים פשוט מבייש 3.את.וכל שאר המתנגדים קוראים "להם" יפי נפש. הם לא מעידים כך על עצמם. והם בטח לא מחפשים את ה"מחמאות" שלך. תאמיני לי שהם היו מעדיפים פשוט לעשות את זה בלי שאת תציקי להם=שהם יצטרכו להתגונן=לזכות באהדה וחיבה ושאר מחמאות. 4.כדאי שתיזהרי עם ההשמצות שלך. להוציא היבטים משפטיים. הבורות שאת מפגינה פה ממש לא מחמיאה לך.או לציבור שאת מייצגת.
 

יעל717

New member
שקרים מצחיקים אפילו .....

אני מקווה שלפחות את מאמינה במה שאת כותבת,כי הרבה אנשים אחרים רואים [בבירור] מציאות אחרת לגמרי.ובכתיבה שלך את יורדת לרמה שאולי הולמת אותך אבל בהחלט לא מחמיאה.
 

SupeRonit

New member
זה לא שקר.זו מציאות.כזו שלך נוח לעוות.או

"לראות" את מה שמתאים לך. ולו רק באותה נשימה אתם נותנים דוגמאות ספציפיות מגמתיות (נוחות למדיי) ובו בזמן עושים הכללות. סתירה פנימית מבישה ומקוממת. ואני יכולה להגיד לך בדיוק את אותו הדבר. "אני מקווה שלפחות את מאמינה במה שאת כותבת,כי הרבה אנשים אחרים רואים [בבירור] מציאות אחרת לגמרי".הרמה הנמוכה פה היא שלכם.אם לכאורה ירדתי לאיפשהו זה רק כדי להתאים את עצמי אליכם. לא שעשיתי כך-אבל זה ממש אמין שאת משתמשת נגדי במילים שאני עצמי כתבתי.אז במקום להגיב לעניין (כפי שאני עשיתי) את משתמשת במילים שלי-אז אם הרמה שלי כל כך נמוכה,אז למה את משתמשת בה?!
 

SupeRonit

New member
יכולה להגיד לך בדיוק אותו הדבר

והנה הסכמנו על משהו
כל טוב
 

yhnk

New member
נכון... כי כל חתול שמאכילים אותו מתרבה..

יש לעשות משהו לגבי התרבות החתולים.. לא למען המוות של הקיימים או הרעבה שלהם. ביום שלהאכיל חיה יהיה דבר אסור, אני לא רוצה לדעת מה עוד יהיה כאן כולנו שותפים לבעיה, פשוט נראה לי שבחרת בדרך שלא תביא לשום פיתרון ובדרך העלבת את כל אוהבי בעליי החיים (כמוני) ועצבנת את כולם. רטוריקה, אנשים, רטוריקה.. אה, ושכל.
 
למעלה