דב צור מסייר בראשון

heichal rishon

New member
דב צור מסייר בראשון ../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif

דוברי ראה"ע בעירייה לא נחים לרגע, ואירגנו לדו"צ כתבה חיננית בזמן מקומי ו-NRG - "יורדים לשטח: כך נראה סיור של דב צור ברחבי ראשון לציון". מה זה רחבי ראשון לציון? זה מתחיל בשכונת כצנלסון, ששם דב צור גר, משם הלך מערבה (מישהו מופתע?) לקריית גנים, פרס נובל וחוף הים - שם הוא בונה פארק גדול נוסף. אולי זכרוני מטעה אותי, אבל זה לא אותו דב צור שהבטיח "שיקום ושיפוץ למרכז ומזרח העיר"? כבר שנתיים שהדב ישן ולא קופץ לבקר בשיכון המזרח. שם, חוץ מהרחובות הראשיים, נמצאים הכבישים במצב מחפיר. בחלק מהרחובות אין בכלל מדרכות, אלא ערימות חול. תושבי שיכון המזרח והסביבה התלוננו על הנושא עוד מזמן, ולפני יותר משנה הבטיח צור ש"יושקעו 50 מיליון ש"ח בפיתוח שיכון המזרח". בינתיים אנחנו זוכים לראות רק עוד פארקים במערב, חניכת מגרשי ספורט בנווה דקלים, גזירת סרטים ובעיקר מהומה רבה על לא דבר.
 
דב צור

הוא אחת הטעויות הגדולות שלנו כעיר. לא זמין לאזרחי העיר (משלמי המשכורת שלו) לא מסתובב בעיר (עובדה שהסיור הקטן הזה הוא כותרת) פופוליזם והבטחות סרק (ע"ע ההודעה שלי על הארנונה) האיש לא מעוניין בתפקיד, הוא מעוניין בתואר ובכבוד. שילמד כמה דברים מקודמו בתפקיד: את מאיר ניצן יכולתם לראות סתם הולך ברחוב, וגם אז לעצור אותו לשיחה או בקשה. אפשר היה להתקשר אליו ישירות, והוא הקשיב וטיפל. אפשר היה לקבוע איתו פגישות אישיות, לא רק לשכה פתוחה קבוצתית. שניהם שלחו ידם לקופה הציבורית ונתפסו, ניצן לפחות גם תפקד כראש עירייה...
 

Shark Alarm

New member
תכנון הפארק במערב העיר תוכנן בימי קודמו../images/Emo26.gif

לד"א- מתוכנן גם לקום פארק מטרופולוני ענק באיזור הסופרלנד שיכלול בית מלון ומרגשי טניס/גולף וכו' אך עוד חזון למועד.... אבל תכנונים כאלה יש עוד מימי ניצן... (אם לבת ים יש בית מלון- למה שלראשון לציון לא יהיה? )
 

heichal rishon

New member
לא, ידו של ניצן לא בדבר הפעם

מדובר על פארק שהוכרז עליו לראשונה ביולי 2009, בעירייה אמרו שהם מקווים שהפארק יפתח עד סוף 2009. כמובן שזה לא קרה. ואז באוגוסט 2010 באה הכרזה נוספת על אותו פארק, כיוון שהציבור בעל זכרון קצר. אכן מימי ניצן יש תוכניות להפוך את אזור הסופרלנד לפארק ענקי, וגם להקים עיירה יהודית משוחזרת בשלמותה ובגודל טבעי (חבל באמת שהפרוייקט האחרון לא יצא לפועל).
 
למעלה