דב צור מתגלה ככישלון גדול,יורק לצעירים בפרצוף

MotiML

New member
דב צור מתגלה ככישלון גדול,יורק לצעירים בפרצוף

הייתי אחד מתומכיו הנלהבים של צור: הייתי הולך לתלות שלטים, נוכח במפגשים בתקופת הבחירות וכד', והיום גיליתי כמה שטעיתי. זה לא שניצן היה יותר טוב, אבל במקרה הזה האלטרנטיבה פשוט מבישה: פניתי לצור בנוגע להתנהלות בעייתית של החברה העירונית - התנהלות שפגעה בי ובעוד קבוצה של כ-25 איש, סטודנטים וחיילים משוחררים. אתמול, אחרי חודשיים וחצי, מצא לנכון צור לענות לתלונתי. בתשובתו לא הייתה ולו התייחסות אחת לתלונתי, במקום זה הוא בחר לתקוף אותי ולהגיד לי שעלי להגיד תודה על כך שיש לנו חברה עירונית נהדרת, שלא כמו בערים אחרות. במכתבו הוא גם היה טיפש מספיק להוסיף "ראיה" לדבריו, שרק אישרה את נכונות תלונתי. מי יודע, אולי גם מאיר ניצן היה נותן לי תגובה זהה, אולי גם אצל מאיר ניצן הייתי צריך לחכות חודשיים וחצי לקבל "תגובה", אבל מה שבטוח זה שאצל ניצן לפחות הייתי יכול לבוא כל שבוע ללשכה פתוחה - מה שאין אצל צור. ניצן היה זמין לתושבים (מס' הטלפון שלו היה מפורסם ברבים) - וגם את זה אין אצל צור. אולי זה בגלל שהוא לא מסוגל לענות פנים אל פנים, אלא מעדיף להסתתר מאחורי "נבחרת" הדוברים שלו. אני מאוד מקווה שזו הקדנציה האחרונה שלו, כי הבן אדם לא ראוי לכהן כראש עיר, על אחת כמה וכמה כשהוא נותן גיבוי מלא לפגיעה בוטה של העירייה בסטודנטים וחיילים משוחררים. (אח"כ עוד הצבוע הזה הולך ומצטלם בטקס חלוקת מלגות...)
 

Shark Alarm

New member
דעות על אדם יש לכל אחד ואחד מאיתנו ../images/Emo26.gif

אך לכתוב את מה שאמרת ללא כל הסבר על מה הייתה הפניה ומה נרשם במכתב התשובה--- מבחינתי התלונה שלך לא תקפה.. (איזה התנהלות פגעה בך ובקבוצה הנוספת, מה היה המכתב שנשלח, מתי נשלח, מתי התקבלה התשובה, האם קיבלת פידבק על כך שהמכתב שלך התקבל וכו') (ואין זה רלוונטי אם אני מתומכי דב צור או ממתנגדיו)
 

MotiML

New member
הסיפור פורסם בעיתונות המקומית:

בעקבות החלטת המשטרה נאלצה הנהלת היכל התרבות להחליף את מאבטחי ההיכל בחברת אבטחה חיצונית. הוראה זו נכנסה לתוקפה החל מה-1.8. המכרז והחוזה עוד נחתם באפריל 2010, אבל לעובדי ההיכל לא אמרו דבר. במקום זה, ב-27.7 הודיעו לעובדי ההיכל, סטודנטים וחיילים משוחררים - כי הם אינם רצויים עוד בהיכל - "יש עובדים חדשים במקומכם". יחד עם זאת סירבו לפטר אותנו, כדי שלא יצטרכו לתת לנו פיצויים. הוחזקנו כבני ערובה ע"י החברה העירונית, עד שפנינו לעו"ד ולתקשורת. רק אז הבטיחו לתת לנו מכתבי פיטורים ופיצויים כנדרש בחוק. אין לנו דבר כנגד הפיטורים עצמם, שכן אלו נכפו ע"י המשטרה. אך מדובר כאן במשהו שהיה ידוע עוד מחודש אפריל ע"י אלי פולק ומנכ"ל ההיכל גיל בלט, והם בחרו להסתיר את זה מהעובדים, וגם סירבו לפטר אותנו עד שפנינו לתקשורת ולעו"ד. בתשובה למכתבי בו שאלתי את ראש העיר איך דבר כזה ידוע להם מאפריל והם הסתירו זאת מאיתנו, ענה לי כי "ב-27 ליולי שלח אלי פולק מכתב למשטרת ישראל בנסיון להשאיר את עובדי ההיכל..." - שזו תשובה מעליבה, שכן ב-27 ליולי העיפו אותנו לכל הרוחות. למה הוא לא עשה את זה באפריל כשהוא חתם על אישור המכרז מול החברה החיצונית? הגדיל לעשות אלי פולק שהגיב בעיתונות המקומית (ואני מצטט): "איזה סטודנט שלומד עיצוב למשל, כשהוא יסיים את הלימודים יתן לי בעיטה בתחת כמו שאני נתתי לו היום, יגיד לי סלמאת, תודה רבה לך, וזה בסדר גמור, זו דרכו של העולם". אם לדברים כאלה דב צור נותן גיבוי, אז אין הרבה מה להוסיף - הבן אדם אפס מאופס.
 

heichal rishon

New member
מכיר את הסיפור

אני מכיר את הסיפור מקרוב שלי שעבד בהיכל כמאבטח. היחס היה מחפיר. התגובה שהסטודנטים הצעירים האלה קיבלו מחפירה לא פחות.
 
למעלה