עדכונים מאת מיקי אלון

amickyaa

New member
../images/Emo124.gif מתחם הבילויים החדש בעיר

ראש העיר קיים מפגש עם בעלי העסקים והנכסים באזור התעשייה הישן, לקראת ביצוע פרויקט מתחם הבילויים החדש: "המטרה היא להפוך את אזור התעשייה הישן למתחם בילויים חי, תוסס ואטרקטיבי לתושבי העיר והבאים בשעריה". מאת:מיקי אלון ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, קיים בשבוע שעבר בלשכתו מפגש עם עשרות בעלי העסקים והנכסים באזור התעשייה הישן ב...עיר, זאת במטרה לשתפם בהליכי התכנון לפרויקט מתחם הבילויים החדש העתיד לקום באזור. העירייה תשקיע 25 מיליון ₪ בחידוש מתחם הבילויים באזור התעשייה הישן, כחלק ממדיניות ראש העיר לחדש את פני העיר ולהפוך את ראשון לציון למרכז תרבות ובילוי עבור תושבי העיר והסביבה. מועצת העיר אישרה לאחרונה את הצעת התכנון, שעליה מופקד משרד מייזליץ-כסיף אדריכלים, אשר תכננו גם את מתחם נמל תל-אביב החדש. ראש העיר הסביר לבעלי העסקים כי החליט לשדרג את אזור התעשייה הישן ולהפכו למתחם בילויים שיפעל בכל שעות היום והלילה. דב צור: "כבר היום פעילים באזור מוקדי בילוי רבים והמגמה מובהקת. אולם, המצב הפיסי של המתחם בכלל והמגרשים והמבנים הפרטיים בפרט, הנו עגום ודורש טיפול. הכוונה היא לשלב פיתוח סביבתי ברמה גבוהה ביותר, כאשר התכנון המקיף מכוון למטרה אחת- להפוך את מתחם הבילויים למתחם עירוני חי, תוסס, אטרקטיבי ומודרני אשר יהווה מוקד משיכה לתושבי העיר והבאים בשעריה, הן לצעירים והן למבוגרים". צור הוסיף כי "אנו רואים חשיבות רבה בשיתוף שלכם, בעלי הנכסים במתחם, בכל התהליך. העיר ראשון לציון נמצאת היום בתנופת פיתוח ובדרך להפוך למרכז החדש של ישראל ולעיר המחוז לבילוי, פנאי, תרבות, עסקים ומסחר. אנו מתכוונים להשקיע בתכנון ארכיטקטוני וגם בקונספט חדש שהולך ונבנה למתחם, ולהפוך את המתחם לאחד ממתחמי הבילויים המובילים בארץ". התכנית ומיתוג המתחם מטפלים בכ-26,000 מ"ר שטחים ציבוריים וכוללים רחבה עירונית לפעילות והופעות בשטח של כ 3 דונם, ריצוף ייחודי, מיצגים אינטראקטיביים המלווים בקול ותאורה, הצללות, מיצב סביבתי מרשים, וכוללת הנחיות לשיפוץ החזיתות של המבנים הקיימים. התכנון מציע תוספת של מאות מקומות חניה ואפשרות לחנייה בטווח הליכה מהמתחם. העבודה צפויה להתחיל בחודשים בקרובים ולהימשך כ-24 חודשים. המתכננים מציינים כי העבודה תתבצע בשלבים המתוכננים בקפידה על מנת שלא לפגוע בפעילות המתחם ובהכנסה של בעלי העסקים במקום. במפגש לקחו חלק גם מנכ"ל העירייה פרנקו גונן, מ"מ מנכ"ל החברה הכלכלית ניצן פלג, היועץ המשפטי לעירייה עו"ד רועי בר, מהנדס העיר אדר' אלי יהלום, יועץ ראש העיר לפיתוח עסקי יעקב קרקובסקי, מנהלת הפרויקטים ביחידה לפיתוח עסקי, מרינה רדלינגר ובכירים נוספים.
 

amickyaa

New member
../images/Emo46.gif אירועים פליליים בעיר

תחנת ראשל"צ-מאת:מיקי אלון- ב-10/9התקבלה הודעה מאישה שהבחינה כי השכן שלה תוקף את אשתו. למקום האירוע הגיעו שוטרים שהבחינו באב המשפחה כשהוא חבול וחתכים קטנים על ידיו. בבירור ראשוני נמסר לשוטרים ע"י האב כי הוא הותקף ע"י הבן לאחר שזה התערב בויכוח בינו לבין אשתו. הבן טען כי הותקף ע"י האב, והאישה הכחישה תקיפה כלשהיא מצד בעלה. ...בתום הבירור האב ובנו הובאו לתחנה. בחקירתם מסר האב כי במהלך ויכוח עם אשתו בנו התערב, איים עליו שידקור אותו והפנה כלפיו סכין. האב ניסה לקחת מידו של הבן את הסכין וכך נחתך בידיו ונחבל. הבן בחקירתו מסר כי האב הכה אותו בפניו, ולאחר מכן פנה למטבח ולקח סכין לשם הגנה עצמית. בתום החקירה נעצרו ונכלאו.השניים הובאו בפני שופט במוצאי שבת - 11/09/10 ושוחררו למעצר של 6 ימים. ב-10/9 בשעות הבוקר נורו מספר יריות באזור רוטשילד זד"ל החשוד שהיה בגילופין נראה נכנס לפיצוציה בסמוך לקופ"ח הוציא את האקדח ודרך אותו כאשר הגיעו פקחים למקום הבחינו בחשוד בתוך הפיצוציה כאשר ממכנסיו בולט אקדח, החשוד לקח מעל הדלפק סכין , הפקח ישר תפס את ידו של החשוד כדי למנוע תקיפה. החשוד נעצר ובחקירתו הודה כי ירה ירייה אחת ללא סיבה ,לציין כי אחד הקליעים פגע בחלון של קופ"ח וחדר לתוך מערכת המיזוג המרכזית. לעצור הוארך מעצר עד ליום שני 13/9 מבדיקה הוברר כי האקדח גנוב משנת 2009 החקירה נמשכת. ב-9/9 התלונן אדם על כך שהוא ושני חבריו שתו במהלך הערב , לאחר שירדו למטה החל חברו להקניטו לקח פחית שהייתה במקום קרע אותה וחתך באמצעותה את בטנו ואת פניו וגרם לחתך בבטן ושריטה בפנים , במקום נכח חבר נוסף שהפריד ביניהם. החשוד יליד 83 נעצר נחקר הכחיש הטענות נגדו וטען כי לא אחז כלל בפחית וטען כי הם התקוטטו ביניהם. החשוד נעצר ונכלא נלקח לבית משפט ומעצרו הוארך עד 14/9. ב-9/9 בשעות הבוקר הגיעה בת 60 לדווח על כך שבנה שבר שולחן וטלויזיה בבית ואח"כ לקח חתיכה מהזכוכית השבורה ואיים באמצעותה שיהרוג אותה. האם נבהלה ונמלטה מן הבית. בעזרת האחיין שלה הזעיקה את המשטרה.החשוד מודה כי שבר את החפצים בבית. טען כי עשה זאת כיוון שקבוצת כדורגל אותה הוא אוהד הפסידה. לטענתו כאשר עשה זאת לא היה אף אחד בבית. מכחיש איומים על אימו.. נעצר בתום חקירתו ונשלח לבדיקה פסיכיאטרית..בתום בדיקתו הוחזר לתחנה נעצר ונכלא והיום הוגש כתב אישום נגדו.
 

amickyaa

New member
אירוע חגיגי לעובדים לשנה החדשה ../images/Emo252.gif

עובדי המערכת העירונית קיבלו את השנה החדשה באירוע חגיגי...ראש העיר, דב צור: " מי ייתן והשנה הזו תביא עימה המשך פריחה ושגשוג לעיר ראשון לציון ולתושביה" . מאת:מיקי אלון כ-1,000 מעובדי המערכת העירונית של העיר ראשון לציון קיימו לפני ערב החג הרמת כוסית חגיגית לרגל ראש השנה, שכללה הופעה של הזמר ליאור נרקיס, במקרה גם תושב העיר. הרמת הכוסית הת...קיימה השנה במתכונת חדשה וניסיונית, במסגרתה התכנסו יחד לראשונה עובדי העירייה יחד עם עובדי החברות העירוניות. האירוע אף התקיים בשעות הערב ולא בשעות הבוקר, על חשבון שעות העבודה, כפי שהיה נהוג שנים רבות. עובדה זו אפשרה לעובדים רבים שלא השתתפו בהרמות הכוסית המסורתיות, כגון סייעות במעונות של החברה העירונית, עובדי תברואה, עובדי מערכת החינוך ועוד להשתתף לראשונה בחגיגה. ראש העיר, דב צור, אמר לעובדים, "אנו מסכמים שנה של עשייה רבה ופותחים שנה חדשה, מלאים בכוחות מחודשים לקראת המלאכה המרובה שלפנינו. ראשון לציון עומדת בסימן התחדשות ושינוי. ואתם, עובדות ועובדים יקרים, מהווים חלק מהותי מהשינוי הזה". צור הוסיף, כי "השנה הצלחנו להביא להישגים רבים: עשינו מהלך של התייעלות, שהיה מחויב המציאות. ההתייעלות הזו הביאה לשיפור מצבה הפיננסי של העירייה ועל כן זכינו בשנה האחרונה למעמד עיר איתנה, לפרס ניהול כספי תקין, ולאחרונה נתבשרנו כי ראשון לציון היא העיר היציבה ביותר מבחינה פיננסית. כל הצעדים הללו הביאו לכך שהשנה, לראשונה, בצעד היסטורי, ראשון לציון הייתה לעיר היחידה בארץ שזכתה לאישור בהורדת הארנונה". צור הודה לעובדים על ההשקעה, המסירות והאכפתיות, ועל "הידיעה שאנו כאן כדי לשרת את תושבי ראשון לציון על הצד הטוב ביותר. זוהי משימתנו, זה ייעודנו". צור: "שתהיה לכולנו שנה טובה. שנה של בריאות ושמחה, של אחווה ואחדות בינינו, של שלום וביטחון עם שכנינו. מי ייתן והשנה הזו תביא עימה המשך פריחה ושגשוג לעיר ראשון לציון, לתושבי העיר ולכם ולבני ביתכם. אני רוצה לברך את כולנו לקראת שנת תשע"א שתהא שנת עשייה איכותית, ומי ייתן והשנה ניתן תוקף לפסוק "ושבו בנים לגבולם" ונראה את גלעד שליט בחיק משפחתו". בהמשך הערב הודיע מנכ"ל העירייה, פרנקו גונן, כי "אנו ממשיכים לעודד מצוינות, ועל כן החלטנו לפתוח במסורת ולהעניק ערב ראש השנה את התואר "אגף מצטיין", לאגף שהצטיין בעבודתו. האגף שזכה לתואר הוא אגף מוסדות חינוך והאגף הטכני במינהל שפ"ע, בניהולם של הרצל יחזקאל ואבי מיכלסקי,. עובדי האגף יזכו לטיול בן יומיים שיאורגן על ידי ועד העובדים. חבר המועצה, מחזיק תיק שיפור פני העיר, אייל מושיוב, אמר כי "מינהל שפ"ע עשה קפיצת מדרגה בשנה האחרונה ואני גאה על העבודה המצוינת של המינהל והאגף בפרט". קצת רכילות: 1.ליאור נרקיס, תושב העיר, הופיע בפני עובדי העירייה באמפי-פארק בראשון לציון. נרקיס אמר שזו ההופעה הכי קל"ב שהייתה לו והכי כיף לו להופיע בפני ראש העיר שלו ועובדי העירייה. לקראת סיום ההופעה אמר נרקיס שביום שלישי בשבע בערב הוא על המטוס לאומן והוא חייב לסיים עם שיר שמתאים לאווירה, אז הוא שר את "אדון הסליחות" עם כל הנשמה. 2.ליאור נרקיס הקפיץ את הקהל. לא נשארו אדישים ושרפו את רחבת הריקודים: ראש העיר, דב צור, המנכ"ל, פרנקו גונן, סמנכ"ל העירייה, חיה ברנפלד, יו"ר וועד העובדים, רוני כהן. הפתיע במיוחד: סמנכ"ל אמרכ"לות וכוח אדם, איתן דורון, שזכה לתואר הרקדן המצטיין.
 

amickyaa

New member
תחזית אסטרולוגית שנתית במיוחד לגולשי הפורום

תחזית אסטרולוגית שנתית במיוחד לכם הגולשים ממני צילה שיר-אל הראשונית...שנה טובה לכם: השנה הקרובה נפתחת כאשר כוכב העשייה המוכר בשמו מארס נמצא במקום בו מובטחת לנו התחלה חדשה של פעילות. החודש הקרוב יהיה אינטנסיבי במיוחד בגלל העובדה שמארס הוא גם כוכב המביא איתו פעילות אגרסיבית ולכן, מומלץ מאוד להיזהר בחודש הקרוב על מנת ל...א להיגרר למעשים אלימים. ואולם, במידה ולא תהיה ברירה אין ספק שיש למדינה את כל הכוחות לפעול. למעשה, בשנה הקרובה לא מומלץ לפעול בצורה ישירה ולא להציג את תוכניותיה ברבים, אלא אך ורק מאחורי הקלעים וזאת בגלל ביקור הכוכב שמביא איתו צורך בסגירת מעגל במקום המקושר עם פעילות סודית. זוהי שנה מעולה לעבודה יסודית שיש בה איסוף של פרט לפרט כשהתוצאות הטובות שלה יגיעו רק כמחצית השנה לאחר יום ההולדת הבא של המדינה שאז יהיה הזמן הנכון יותר ללקיחת אחריות, שינויים והתחלות חדשות ממשיות של עשייה. ומאחר ואנו תלויים במנהיגי העם והם אלה שעושים את העבודה עבורנו מומלץ להכיר את התנהגותם וסגנון מחשבתם של המנהיגים, ובכך נוכל להיות יותר רגועים ולדעת שאפשר לסמוך עליהם. והנה "הצצה" למפתם האישית של המושכים בחוטים.... ביבי נתניהו – ראש הממשלה , 21.10.1949, בן מזל מאזניים. מפתו האישית מעמידה אותו כבעל נתונים טבעיים להיות תמיד במרכז ולא משנה מהי הזירה בה הוא מופיע. את מפתו האישית כדאי לחלק לשני חלקים: האישי והמקצועי. במובן המקצועי הינו אינטליגנט ברמה גבוהה במיוחד ויש לו יכולת דיבור ושכנוע מרשימים. הפוליטיקה , הוא המקום בו הוא מרגיש הכי בנוח ותמיד יעדיף פוליטיקה על פני כל עיסוק אחר. את החלטותיו אינו מחליט על רגל אחת, אלא מעניק להן מחשבה מעמיקה גם לטווח הרחוק. יכולות הביצוע שלו גבוהות ביותר ויש לו יכולת מנהיגות הסוחפת אחריו אנשים. יש לו את ההילה הדרושה לאיש ציבור מצליח. ברמה האישית, יש לו צורך בחופש אישי רב ואם לא היה נאלץ להיות בתפקיד מחייב הדורש מסגרת ממוסדת ומחייבת, היה יכול לוותר כליל על מוסד הנישואין. מאחר וביבי נתניהו חסר את אלמנט המים שבטבע, הוא האלמנט הגורם לאדם לדבר ברגש ולחדור לנימים הרגשיים הקטנים ביותר של האדם שעומד מולו. הרי שלעיתים אנשים מרגישים כי אינו מגיע אליהם בדיבוריו וזו גם התשובה לכך, מדוע אנשים רבים מפרשים את דיבורו כחלקלקים. החלקלקות היא חלק מאומנות הלשון בה ניחן כדי לפרוץ גבולות חסומים פוליטיים. יש לו יכולת להיות קליל ולשנות את התנהגותו על פי הצרכים בשטח. חבריו הקרובים אוהבים אותו והרחוקים פוחדים ממנו. אהוד ברק – שר הביטחון , 12.2.1942, בן מזל דלי. מפתו של שר הביטחון נשלטת ברובה על ידי מזל דלי,עובדה זו גורמת לו להיות אידיאליסט אשר פועל מתוך תחושה של שליחות. הכוח המניע אותו היא תחושה שיש לו ייעוד בחיים שעליו לבצע אותו. יכולת הדיבור שלו מעולה ולא תתפסו אותו לא מוכן . את התשובות הוא שולף מהמותן ללא הכנה מרובה מראש, כשהוא סומך על יכולת האלתור שלו. כאדם הוא זקוק לחיזוקים רבים ומרגיש שהכול הגיע לו לאחר עבודה קשה מאוד. הוא אינו פועל בצורה אימפולסיבית, אלא לאחר בדיקה מעמיקה והתלבטויות קשות מהי הדרך הנכונה. לפעמים , בזמנים של לחץ רגשי עשויות להשתחרר לו פליטות פה שאינן במקומן, כך שהמקורבים לו בטוחים שיש לו פה גדול (:) את היחסים הבין אישיים הוא לוקח ברצינות ומתכוון לכל מילה שהוא אומר ובמיוחד במערכת הביתית שלו. מבחינה חברתית יש לו הרבה חברים והוא יכול להיות נאמן, עקבי ויציב ביחסים אך לעולם לא ייתן לאחרים להיכנס לתוך נשמתו ותמיד ישמור לעצמו טווח מרחק. זהו אדם הפועל מתוך אידיאל שעושה הפרדה מוחלטת בין העבודה לחייו האישיים כשהשאיפה הפנימית שלו לעולם טוב יותר, דוחפת אותו קדימה. גבי אשכנזי, רמטכ"ל, 25.2.1954, מזל דגים כבן מזל דגים מתאים לגבי אשכנזי לנהל את ענייני הצבא מאחורי הקלעים. אין כמו מזל דגים לאסוף נתונים , לעבד אותם ולשלוף אותם בזמן המתאים. לגבי אשכנזי יש שילוב מדהים ומנוגד בין הרגישות הטבעית שלו לכל אדם וחי לבין הצורך שלו בביצועים מסוג אקסטרים המצריכים הרבה אנרגיה ונטייה לספונטאניות. החשיבה ויכולת הסקת המסקנות שלו נובעת מתוך האינטואיציה הטבעית הגבוהה בה ניחן ולמעשה, לא יבצע שום החלטה אם לא קיבל את האוקיי מה"אני הפנימי" שלו. שילוב מעולה זה בין אינטואיציה מעולה וצורך באקסטרים יוצר אצלו את הדרייב שהפך אותו לרמטכ"ל. יש לו את היכולת לבחור את הטיימינג הנכון מתוך הכרת הנתונים בשטח בשילוב תחושות הבטן הנותנות לו את האישור הפנימי לדרך הנהגתו והתנהגותו. בדרך כלל, אינו אוהב לפעול בצורה אימפולסיבית אך אלו שקרובים אליו מאוד יודעים שאם ימתחו את החבל יותר מדי – אזי יכירו את החלק האימפולסיבי של גבי אשכנזי שאיתו פחות יאהבו להתעמת. מאחר והינו אוהב לחשוב ולפעול בגדול יעדיף את התכנון והעשייה ואילו את העיסוק בפרטים הטכניים, יעדיף לתת לאחרים איתם הוא עובד כשווה בין שווים. יש לו צורך טבעי לעסוק בפרויקטים גדולים מתוך אמונה ואידיאל ולא יהיה מוכן לפעול עבור נושאים שאינו מאמין בהם. יעדיף חשיבה בגדול ופחות התעסקות עם הפרטים. באישיותו רגיל גבי אשכנזי להתאמץ עבור כל דבר ולמעשה כל הישג שהגיע אליו בחיים, הגיע לאחר תכנון, מאמץ רב ועבודה קשה. כיוון שכך, יעדיף להתנהג עם הקרובים אליו כחבר בגובה העיניים ופחות יאהב יחסים המבוססים על שליטה. עם הקרובים לו ביותר יהיה נאמן מאוד ויעניק מעצמו ללא כל גבול וסייג. באופיו הינו חובב טבע מושפע, אוהב להכיר את הארץ דרך הרגליים ויעדיף לשמר את הטבע כפי שהוא. יש בו שילוב מנצח של איש צבא קשוח עם יכולת הנהגה, בעוד שבחייו האישיים יעדיף להיות הצד האנושי המכיל והנותן. ונראה שאי אפשר לסיים ללא האדם שאולי לא חותם באופן ישיר על המסמכים אך אין ספק שהוא מושך בחוטים מאחורי הקלעים כבר שנים רבות שמעון פרס – נשיא המדינה – 16.8.1923 – בן מזל אריה. כולנו תוהים מהו הכוח המניע העומד מאחורי אדם זה הגורם לו להמשיך לעבוד, לפעול ולהימצא היום בתפקיד הנשיאותי אותו הוא ממלא בצורה מכובדת במיוחד. העובדה היא שכוכבים רבים במפתו האישית מושפעים ממזל אריה השואף לכתר המלכות , לבד ממזל השמש שלו. שמעון פרס הינו אדם בעל אופי חזק, בעל יכולת ביצוע מעולה ודבקות במטרה. יש לו יכולת עמידה עצומה מול קשיים גם אם הם נמשכים לאורך זמן. יש לו כריזמה, נוכחות חזקה ונטייה טבעית לעמוד במרכז הבמה בכל צורה ודרך אפשריים. מאחר והינו בן מזל אריה הרי שהשלטון הוא המקום הטבעי שבו ירצה לראות את עצמו ותמיד יהיה לו מענה משכנע וחכם מדוע הדברים התגלגלו בדרך זו או אחרת. הינו אדם חם, אוהב חברה ואנשים מפורסמים שלאו דווקא מתחום הקריירה הפוליטית שלו. ההתחככות עם מפורסמים למיניהם באה מתוך הרצון הטבעי שלו להנאות ולהיות ב"עניינים", בכל תחום שהוא. חסר לו אלמנט מים (כמו לבנימין נתניהו) המאפשר להתחבר רגשית אל האנשים שלידו. נכון שהוא מדבר בחוכמה רבה, אך מבחינה רגשית אינו נותן לדברים להגיע אליו כך שאינו נכנס לדרמות רגשיות. עובדה זו גרמה לו לקום פעם אחר פעם כמו עוף החול לאחר מפלות צורבות. גילו המתקדם רק גרם לו להראות מכובד ובשל יותר כך שהשילוב של חוכמה, כריזמה, ואינטליגנציה שכלית מעולה, לצד דמות מעוררת כבוד כיאה לאריה, הביאה לו את ההצלחה לה זכה והפעם נראה שהוא נמצא במקומו הטבעי כ"אבא" של המדינה. שנה טובה ובשורות טובות צילה שיר אל 0522248626
 

amickyaa

New member
אייל מושיוב וחברים חגגו את תחילת השנה החדשה

אייל מושיוב וחברים חגגו את תחילת השנה החדשה מאת:מיקי אלון במוצאי שבת ה- 4.9.2010 ערך מר אייל מושיוב חבר מועצת העיר הרמת כוסית לראש השנה באולם ה"PURE". במקום הצטופפו למעלה מ- 500 מוקירי עבודתו, תושבי העיר,עובדי חב' חשמל וחבריו. כמו כן נכחו באירוע מר מיקו צרפתי -יו"ר ועד עובדי חב' חשמל , מר דב צור – ראש העירייה, מר יוסי לוי -יו"ר ועד עובדי חב' אל על, אשר הרעיפו שבחים על פעילותו הענפה של אייל למען תושבי העיר, על מסירותו, אמינותו, ונאמנותו לתושבי העיר ולראש העיר. אפשר להגיד שגם בערב זה נולד כוכב . בהמשך נתן מר חרות כורש דברי תורה וברכת שנה טובה לנוכחים. מר דב צור, ראש העירייה, סקר את הישגיי השנה החולפת וציין באופן מיוחד את המרץ, הנכונות בכל שעות היום, הרצון לטוב והנחישות להם הוא זוכה מאייל מראשית הקדנציה, כמחזיק תיק חוף הים, שיפוץ בתי הספר וגני ילדים בכל השנה ונושאים רבים אחרים, בדבריו חיזק ראש העיר את עשייתו ופעילותו המבורכת והרצינית של אייל ואיחל המשך עשייה ושיתוף פעולה גם לשנים הבאות . הערב היה מלווה במופע אומנותי של סטנדאפיסט רוני ששון, זמר מלווה יוסי להב, DJ יניב עזרן המקפיצים. את הערב ארגנו בהתנדבות חבריו של אייל המלווים אותו מתחילת דרכו.
 

amickyaa

New member
העירייה חנכה מגרש חנייה חדש

העירייה חנכה מגרש חנייה חדש ברח' ינובסקי פינת רח' הרצל מאת:מיקי אלון עיריית ראשון לציון חנכה בשבוע שעבר מגרש חנייה חדש ברח' ינובסקי פינת רח' הרצל שבמרכז העיר, בו כ-35 מקומות חנייה. הכשרת מגרש החנייה במקום היא חלק מתכנית רחבה אותה יזם ראש העיר דב צור בשנה שעברה, במסגרתה "תופסת" העירייה סדרה של מגרשים ריקים ברחבי העיר ומכשירה אותם כמג...רשי חנייה זמניים, ללא תשלום. זאת, על-פי סמכויות המוקנות לעירייה בחוק (שימוש ארעי במגרשים ריקים –התשמ"ז 1987). המטרה ברורה: מציאת פתרון לבעיית החנייה ברחבי העיר. העירייה אף מבצעת במגרשים אלה פעולות גינון וניקיון, לרווחת התושבים. בין המגרשים שכבר הוכשרו: מגרש חנייה בפינת הרחובות בלפור וירושלים, מגרש חנייה ברח' הקוקייה שבשכונת נווה הדרים, מגרש בפינת הרחובות ויניק – דרובין, מגרש ברח' גיבשטיין ועוד. יוזמה זו של העירייה מצטרפת להחלטה אותה קיבל ראש העיר עם תחילת כהונתו, לאפשר לתושבי ראשון לציון חניה חינם בשטחי "כחול-לבן", לרבות בחניון חוף-הים. בעירייה מאמינים מגרשי החנייה החדשים בעיר יקלו על התושבים ויספקו להם פתרון יעיל נוסף בהתמודדות עם מצוקת החנייה. *מצ"ב תמונה – חנוכת מגרש החנייה ברח' ינובסקי.
 

amickyaa

New member
פותחים שנה בלי דו"חות חנייה ../images/Emo45.gif

פותחים שנה בלי דו"חות חנייה ! מאת:מיקי אלון גם בחברה לביטחון וסדר ציבורי קיבלו את השנה החדשה בחגיגיות והחליטו להעביר את המסר לנהגים שחונים בניגוד לחוק באופן חיובי. בערב ראש השנה לא התבצעה אכיפת חוקי החנייה ולא ניתנו דו"חות חנייה על ידי פקחי החנייה של החברה. על גבי שמשת הרכב החונה בניגוד לחוק, הוצבה דוגמת דו"ח, עליה נכתבה ברכת שנה טובה ...והודעה לבעל הרכב כי הרכב חנה שלא כחוק. אכיפת חוקי החנייה התחדשה ביום חמישי, ה-09.09.10 לרכבים אשר החנו בניגוד לחוק והיוו הפרעה ממשית לתנועה. מנכ"ל החברה לביטחון וסדר ציבורי, מוטי נחמני, הסביר כי "ההחלטה נבעה מכך שרבים מארחים בערב החג בני משפחה מחוץ לעיר ומצוקת החנייה חריפה יותר. אנו מבינים זאת, ולא רוצים לפגוע בשמחת החג, אך חשוב לנו להעביר את המסר שחנייה בניגוד לחוק מהווה הפרעה ממשית לתנועה ומפריעה לתושבי הסביבה. בחרנו להעביר את המסר בצורה חיובית, אנו מקווים כי השגנו את מטרתנו ואנו מאחלים לכל תושבי העיר שנה טובה וברוכה".
 

amickyaa

New member
../images/Emo26.gifמה עושים בחג בראשון לציון?

מה עושים בחג בראשון לציון? מאת:מיקי אלון בכיפור מתפללים, בחול המועד סוכות שרים ובשמחת תורה מקיפים ! בעירייה נערכים לחגי תשרי ומקיימים שורת אירועים ליום כיפור, סוכות ושמחת תורה. לקראת יום כיפור מכינים בחברה העירונית את היכל התרבות, בנייני המורשת ומרכזי הקהילה לשמש כבתי כנסת, על מנת להתגבר על הצפיפות בבתי הכנסת ולאפשר להמוני המתפללים להתכנס בערב יום כיפור וביום כיפור ולהתפלל יחדיו. במהלך חופשת הסוכות הכינו בחברה העירונית מגוון פעילויות להורים ולילדים. גולת הכותרת היא כמובן פסטיבל ראשון לציון המסורתי, המתקיים זו השנה ה-23. בשמונת ימי הפסטיבל יתקיימו מגוון הופעות בכל רחבי העיר: אייל גולן יארח את ישי לוי למפגש פסגה נדיר, הלהקות הייצוגיות של העיר ראשון לציון יצדיעו ללהיטיה של הזמרת רותי נבון ולמיטב הלהיטים הישראליים ותזמורת צה"ל תארח את הראל סקעת. עוד יופיעו יהודה פוליקר, הפינליסטים של כוכב נולד 8: עידן עמדי, דיאנה גולבי ואוהד שרגאי, והראל מויאל. ישי לפידות יארח את יונתן רזאל, אוהד מושקוביץ, צמד רעים, דב הלר, קינדרלעך, חיים יוסף שוויקי, להקת "צלילי העוד", בעז מעודה יארח את רוני דלומי ועוד. את הפסטיבל יחתום המופע :חוגגים עשור ל"מה קשור". בחי-כיף יארחו במהלך ימי חול המועד את ההצגה "קופיקו" ובמוזיאון יעניקו לכם חוויה לכל המשפחה, הדרכה בכל שעה עגולה, סדנאות יצירה לילדים, שחקן שיפתיע אתכם בתצוגות, חיזיון אור קולי בבאר המושבה ועוד. ביום חמישי ה-30/9/10, שמחת תורה, יתקיים אירוע הקפות שניות בכיכר העירייה במעמד ראש העיר, דב צור. ראש העיר, דב צור, אמר כי "ראשון מדברת תרבות! סיימנו את אירועי הקיץ בהצלחה רבה ואנו נערכים להעניק לתושבי העיר חוויה אחרת של תרבות, בידור ופנאי במהלך חול המועד סוכות. השנה הצבנו את הרף גבוה יותר מאי-פעם. השנה מחכה לכם מגוון עשיר של מופעים ופעילויות, ולראשונה, מופעי חוצות באמפי-פארק. אנו מזמינים את תושבי העיר להצטרף לחגיגה ומאחלים לכל בית ישראל חתימה טובה וחג שמח!" מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, אמר כי "פסטיבל ראשון לציון מתאפיין שנה זו בעיקר בזכות מופעי המקור הייחודיים: אירוח אסתר עופרים בליווי התזמורת הישראלית ראשון לציון, נחגוג 50 שנה לתרנגולים וראש העיר יעניק פרס מפעל חיים לנעמי פולני. עוד אמנים רבים ויוצרים כמו חווה אלברשטיין, שלום חנוך, שלומי שבת, סטנדאפיסטים יעלו על הבמות, וכן יתקיימו מופעי פארק כמו יהודה פוליקר, אייל גולן מארח את ישי לוי ועוד. עיקר החגיגה: יומיים גדושי פעילות בגן המושבה - במות המארחות את מיטב אמני ישראל. ראשון לציון חוגגת ברחובותיה בגדול כאחת הערים המובילות בתחום התרבות".
 

amickyaa

New member
ביקור השר לביטחון פנים בעיריית ראשון לציון

ביקור השר לביטחון פנים בעיריית ראשון לציון מאת:מיקי אלון ביום ב' 30.8.10 הגיע השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ, לביקור בעיריית ראשון לציון כדי להתרשם מקרוב מהמערך העירוני ומפעילות תכנית "עיר ללא אלימות" בעיר. יחד איתו הגיעו גם מנכ"ל ומשנה למנכ"ל המשרד, מנהלים ויועצים. את התכנית "עיר ללא אלימות" מפעיל המשרד לביטחון פנים באמצעות גורמים מקומיים ומטרתה להפחית את מפלס האלימות וליצור תחושת מוגנות בקרב התושבים. לתכנית שותפים גורמים מערכתיים רבים ומשמעותיים כגון- החברה לביטחון וסדר ציבורי; משטרת ראשון לציון; מינהל החינוך; מינהל הרווחה; אגף נוער וצעירים; הרשות למלחמה בסמים ועוד. כולם פועלים יחד באמצעות תכניות מגוונות, ליצירת אוירה עירונית מיטיבה וליצירת התמודדות טובה יותר עם תופעת האלימות. חיה ברנפלד, סמנכ"ל העירייה, ציינה את הפעילות הענפה של העיר במסגרת התכנית, "עיריית ראשון לציון משקיעה למעלה מ 5 מיליון שקלים בהפעלת התכנית. תקציב זה הינו בנוסף לפעולות רבות ונרחבות אשר מבצעת העירייה בתחומים השונים כגון איכות סביבה, חינוך ועוד- ואשר להם השפעה ישירה על תופעת האלימות. לעיריית ראשון קצב עבודה מהיר ומקצועי ואנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת ליישם ולהטמיע את התכנית בצורה אפקטיבית בעיר". בישיבה עם השר נכחו מ"מ ראש העירייה מר ואדים קירפצ'וב וסמנכ"לית העירייה הגב' חיה ברנפלד וכן מנהלת התכנית בעיר, גורמי אכיפה, חינוך, רווחה, חינוך לא פורמאלי, הרשות העירונית למלחמה בסמים, מוקד עירוני ועוד. השר שמע מפי היושבים אודות מאפיינים ייחודיים של העיר, גורמים מחוללי פשיעה ואלימות והדרכים להפחיתם. במקביל, עודכן השר בתכניות השונות אשר החלו לפעול בעיר בתחומי הרווחה, החינוך, האכיפה והחינוך הלא פורמאלי ובין היתר שמע על תכנית הקיץ – "הנוער על המפה" אשר סיפקה מענים חברתיים ותרבותיים משמעותיים לבני הנוער בלילות. השר ופמלייתו התרשמו משיתופי הפעולה המשמעותיים אשר נרקמו בעיר ומן העובדה כי כל הגורמים יחד משתפים פעולה למען מטרה אחת- מיגור תופעת האלימות בעיר! השר ביקש להביע את התרשמותו מפעילותה העניפה של העיר ובירך על היוזמות הייחודיות אשר הוצגו בפניו. את הסיור חתם השר במוקד העירוני, ואליו הצטרפו גם ראש העיר ומנכ"ל העירייה. בביקור במוקד, התרשם השר מתודעת השירות המפותחת של העיר ומן המענים הטכנולוגיים והמקצועיים הניתנים 24 שעות ביממה בכל השנה.
 

amickyaa

New member
חודש הגמלאים בראשון לציון יוצא לדרך

חודש הגמלאים בראשון לציון יוצא לדרך מאת:מיקי אלון אירועי חודש הגמלאים בראשון-לציון יוצאים לדרך. החל מה-4 באוקטובר ועד ה-31 באוקטובר יתקיימו ברחבי העיר מגוון אירועים, הרצאות ומופעים, המיועדים בעיקר לבני הגיל השלישי. יריית הפתיחה לאירועי חודש הגמלאים תהיה ב-4 באוקטובר במופע מרכזי בכיכר העירייה של הזמרת ירדנה ארזי. הכניסה למופע – חופשית. אירוע הנעילה יתקיים ב-31 באוקטובר בהיכל התרבות, במופע של השחקנית והקומיקאית מיקי קם. כמו כן, במהלך חודש אוקטובר תתאפשר כניסה ללא תשלום למוזיאון ראשון לציון בהצגת תעודת אזרח ותיק. בראשון-לציון מתגוררים קרוב ל-27,000 תושבים מעל גיל 65, המהווים כ- 11% מהאוכלוסייה. המינהל לשילוב חברתי באמצעות תחום הטיפול בקשיש והאגף לפעולות חברתיות, מפעיל מגוון של שירותים אשר נועדו להבטיח את רמת חייה ואת איכות חייה של אוכלוסיית הגמלאים בעיר. האגף לפעולות חברתיות ממונה על פיתוח מגוון רחב של שירותים לגיל השלישי והפעלת מסגרות חברתיות ותרבותיות לגמלאים תושבי העיר. האגף מקיים בכל ימות השנה פעילויות התנדבות, פעילויות ספורט, הרצאות, סדנאות לימוד והעשרה, מועדון זמר, קונצרטים ומפגשים חברתיים ותרבותיים, המאפשרים לתושב המבוגר ליהנות ממכלול פעילויות חברתיות. ראש העירייה, דב צור, מציין כי "חודש הגמלאים הוא חודש בו אנו מצדיעים לבני הגיל השלישי, בו אנו נותנים חזרה לאלה שתרמו, ועוד יתרמו, לפריחתה ושגשוגה של העיר ראשון לציון כאחת הערים המרכזיות והחזקות במדינת ישראל. אנו דואגים לטיפוח תרבות הפנאי ויצירת פעילות מגוונת ואטרקטיבית לגמלאי העיר כל השנה, אך בחודש הזה אנו משקיעים יותר! אני מזמין את בני הגיל השלישי ליהנות ממגוון האירועים והמופעים שהכנו עבורם". מ"מ וסגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה, מוטי עג'מי: "עיריית ראשון לציון עושה רבות על מנת לשפר את איכות חייה של אוכלוסיית הגמלאים בעיר. העלייה בתוחלת החיים והשיפור ברמת הבריאות, מחייבת אותנו לא רק להבטחת רמת החיים אלא גם לאיכות החיים והעשרת תרבות הפנאי של האוכלוסייה המבוגרת. אנו משקיעים משאבים רבים בפיתוח והפעלה של מערכות טיפוליות וחברתיות בעיר. אני מזמין את כלל הגמלאים והגמלאיות להצטרף לפעילויות השונות ולהגיע לאירועי חודש הגמלאי". להלן לוח האירועים המלא: שם האירוע תאריך שעה מיקום עלות גמלאי מופע של הזמרת ירדנה ארזי 4/10/10 18:00 רחבת העירייה ללא תשלום קונצרט הסימפונית ראשל"צ 7/10/10 10:30 היכל התרבות 25 ₪ פתיחת תערוכת עבודות אומנות של גמלאים 11.10.10 17:00 מבואת בניין העירייה הופעת טריו אינדיו חגיגה דרום אמריקאית 14/10/10 10:00 יד לבנים 20 ₪ יום ספורט 24.10.10 08:30-12:30 קאנטרי של ההסתדרות 25ש"ח מפגש שיחה של נציגי ארגוני הגמלאים עם מ"מ מוטי עג'מי בתוכנית הופעת אומן 21/10/10 10:00 יד לבנים מועדון הסרט הטוב 6/10/10 "בדרך אל חתולים" 27/10/10 "מכתבים לגו'לייט" 10:30 10:30 אודיטוריום היכל התרבות 20 ₪ סידרת הרצאות בקתדרה העממית בכל חודש אוקטובר הצגת כרטיס "אזרח ותיק" קתדרה עממית 20 ₪ פעילות בין דורית 28/10/10 10:00 פעילות משותפת של תלמידים וגימלאים "שבת תרבות" 30/10/10 11:00 היכל התרבות ארוע סיום מופע של מיקי קם 31/10/10 10:00 היכל התרבות 30 ₪ בעירייה מציינים כי תושבים המעוניינים להצטרף לפעילויות החברתיות ו/או להירשם לפעולות אירועי חודש הגמלאים, יכולים לפנות למזכירות האגף לפעולות חברתיות, בטלפון 03- 9689803 רח' ירושלים 2 ראשון-לציון. אי מייל: [email protected]
 

reem077

New member
איזה ביזיון, בנאדם יורה באמצע הרחוב

ונותנים לו מעצר של שלושה ימים והביתה?!? איזה משטרה מטומטמת. כל המקרים שאתה מתאר פה רק מציגים כמה החוקים במדינה הזאת דפוקים מהיסוד וכמה המשטרה מרחמת על פושעים.
 

Shark Alarm

New member
מעולה... ../images/Emo26.gif

באמת צריך לחדש את איזור התעשייה הישן בעיר.... האיזור לא שופץ או לא נעשו בו שינויים כבר המון זמן (למעט חידוש בתי עסק- קאסה דה ברזיל ונאפיס) האם יש דגם או אילוסטרציה של המתחם?
 

yd33

New member
הכי חשוב שישימו גלאי מתכות בכניסה למתחם ,

כל סופ"ש יש שם קטטות ודקירות .
 

Shark Alarm

New member
אמנם צירפת אך זה לא הכי ברור ../images/Emo26.gif

איפה יהיו מקומות החניה שם באיזור
הרי עכשיו בכל מקום יש שם חניה, והחניה צריכה להיות מחוץ למתחם (אם רוצים לעשות שם טריבונה וכו'... אלא אם כן הולכים לעשות חניון איפה שה"דרייבאין" חניון קומות/תתקרקעי
 

amickyaa

New member
תוספת שעות לימוד בחטיבות הביניים-עליה בציונים

ההשקעה בחינוך מניבה פירות: תוספת שעות לימוד בחטיבות הביניים הביאה לעלייה בציונים תוספת שעות לימוד לחטיבות הביניים שהחליט עליה ראש העיר, דב צור, הוכיחה עצמה. מדו"ח של היחידה להערכה ומדידה בעיריית ראשון לציון, עולה כי 84% מהתלמידים המתקשים שקיבלו תוספת שעות לתגבור במתמטיקה התקדמו בציון אחד או בשני ציונים, ו-67% מהתלמידים הללו התקדמו במקצועות השפה בציון אחד לפחות. עם כניסתו של דב צור לתפקיד ראש העיר, פנה צור למנהלי בתי-הספר בעיר וביקש לדעת מהם הצרכים שלהם. במפגשים אלו הוצג בפניו מצב בו תלמידי חטיבות-הביניים לומדים פחות שעות מתלמידי בתי-הספר היסודיים ומסיימים את יום הלימודים בשעה מוקדמת יותר. לאור זאת החליט ראש-העיר להקצות שעות נוספות להוראת מקצועות הליבה לכל אחת מחטיבות-הביניים בעיר - בחינוך הממלכתי ובחינוך הממלכתי-דתי כאחד, כאשר מטרת השעות הנוספות היא תגבור מקצועות אלו (שפה, מתמטיקה, אנגלית, מדע וטכנולוגיה) לצורך קידום הישגי התלמידים בכיתות ח' ו-ט'. סך כל התקציב שהוקצה לשעות האפקטיביות בשנה"ל תש"ע עמד על 2,541,270 מליון. בשנה"ל תש"ע 5696 תלמידים בחטיבות הביניים השונות בראשל"צ קיבלו תגבור של 21,400 שעות לימוד. השעות הרבות ביותר ניתנו לתגבור מקצועות השפה (לשון, הבעה בכתב, הבנת הנקרא) השעות המעטות ניתנו לתגבור אנגלית. בתום שנת הלימודים נבחנה השפעת תוספת השעות והתוצאות ברורות: בקרב התלמידים שהתחילו את השנה מתחת לציון 60 - שליש (32%) התקדמו בשני ציונים, קרוב למחציתם (42%) התקדמו בציון אחד, ורבע (26%) לא התקדמו כלל. בקרב התלמידים שהתחילו את השנה בציון מעל לציון 60, 54% הצליחו להתקדם בציון אחד לפחות ו- 47% לא התקדמו אך הצליחו לשמר את הציון במהלך השנה. רק בקרב 3% מכלל התלמידים שקיבלו תוספת שעות חלה ירידה בציון במהלך השנה. ההתקדמות הגבוהה ביותר בקרב התלמידים שציונם בתחילת השנה היה נמוך מ- 60 היא במתמטיקה - 84% מהם התקדמו בציון אחד או בשני ציונים. המקצוע בו חלק ההתקדמות הקטנה ביותר הוא שפה – 67% מהתלמידים התקדמו בציון אחד או בשני ציונים. מניתוח הממצאים עולה בבירור כי תוספת השעות הייתה אפקטיבית ועיקר תרומתה לתלמידים שהתחילו את שנת הלימודים כשציונם במקצועות שתוגברו היה נמוך מ – 60. במסגרת הדו"ח עלה כי מנהלות חטיבות הביניים שיבחו את ההחלטה וציינו כי השעות מאפשרות היענות לצרכים של הילדים, פיצול כיתות והוראה בקבוצות קטנות וכן תרמו לשיפור הישגים, לשיפור האקלים, ולירידה בבעיות משמעת. מנהלת אחת ציינה כי זו מתנה לילדים, התלמידים מבקשים שישבו איתם. מנהלת אחרת אמרה כי יש יתרון אדיר לתוספת השעות הללו. הן נותנות יתרון מבחינת הספק חומר והעמקה וזה מסייע במקום שיש צפיפות בהקבצות. אין יותר שיקול לא להעלות ילד הקבצה "כי אין מקום". עוד ציינו המנהלות, כי ניתן לתת יחס אישי לילדים, ומתאפשר מענה להורים. ראש העיר, דב צור, אמר כי "הצבנו לעצמנו מטרה: להעלות רמת ההישגים במערכת החינוך בראשון לציון. אנו לא רוצים להיות במקום טוב באמצע – אנחנו רוצים להוביל! ידענו מההתחלה שנקודת התורפה ברצף החינוכי שלנו היא בחטיבות הביניים העצמאיות. הצעד הראשון היה תוספת של שעות תגבור, ואני שמח מאוד לראות שהמהלך הניב פירות והתלמידים הצליחו לשפר את הישגיהם. השינוי המרכזי שערכנו במערכת החינוך העל-יסודי הוא המעבר למבנה שש-שנתי: איחוד חטיבות הביניים יחד עם החטיבות העליונות ויצירת בתי ספר שש-שנתיים. אני מאמין שההשקעה הרבה בתוספת שעות לימוד, תגבור תלמידים מתקשים, יצירת סביבה לימודית נעימה ונוחה ועוד יביאו לתוצאות טובות עוד יותר".
 
למעלה