בעלי בגד באמון שלי עם אימא שלו - איך אפשר להתגבר על זה?

מצב
הנושא נעול.

nothingmore

New member
בעלי בגד באמון שלי עם אימא שלו - איך אפשר להתגבר על זה?

אני אדם פרטי, בדרך כלל לא מפרסמת הודעה בשום פורום ולא משתפת אחרים בבעיותיי, אבל אני באמת לא יודעת איך להתמודד עם הסיטואציה. אחרי טיפולי פוריות ארוכים ומפרכים נכנסתי להריון ואני ממש בהתחלה. בעלי ואני ביחד עשר שנים, מבחינתי הוא החבר הכי טוב שלי, החצי השני שלי. מעולם לא היו לנו בקשר בעיות שהן מעבר לויכוחים רגילים שיש בכל זוגיות ותמיד סמכתי עליו בעיניים עצומות.

מכיוון שנושא ההריון מאוד רגיש אצלנו, הסברתי לו שעד שבוע 12 אני לא רוצה שנשתף אף אחד (שהרי בדרך כלל מחכים לשבוע 12-14 לספר). הוא כביכול היה לגמרי איתי, הסכים והבין, אבל רמז לי מעת לעת כמה קשה לו שלא לשתף את אמא שלו. בעלי קשור לאימא שלו, אבל לא באופן שהייתי מגדירה כחריג: הוא משוחח איתה כמה פעמים בשבוע, ניפגש איתה בדרך כלל רק איתי פעם בשבועיים-שלושה, כי כולנו מאוד עסוקים. יחד עם זאת הוא מגדיר אותה כאשת סודו ותמיד תמיד מגן עליה כשעולה עניין כזה או אחר.

בחזרה לנושא, עניין ההריון מאוד רגיש ואמרתי לו שכמה שבועות של איפוק מבלי לספר לה לא יהרגו אותו, חשוב לי שזה יהיה פרטי שלנו עד שיהיה בטוח לספר.
אתמול, כשבילינו זמן איכות הוא ואני, הוא סיפר לי על שיחת הטלפון האחרונה עם אמא שלו, טען שלדעתו היא מנסה לגשש מה קורה איתנו ושהוא מנסה לשמור על איפוק. בתגובה אמרתי לו שאעשה לה טלפון ואבקש ממנה בנימוס בשלב הזה לא לנסות בכוח לדלות מידע וללחוץ, שאנחנו זקוקים לפרטיות. ראיתי שהוא נלחץ מעצם הרצון שלי לדבר איתה אבל לא ייחסתי לכך חשיבות גדולה מדיי באותו רגע.

כמה שעות לאחר מכן בלילה, הוא סיפר לי שהוא חייב להתוודות בפניי על משהו. מסתבר, שביום שגילינו שאני בהריון (עשיתי לו מחווה מאוד מרגשת כדי לשמח אותו עם הבשורה) הוא רץ לספר לאימא שלו. עכשיו מילא זה, הייתי יכולה להבין, הוא כל כך התרגש והוא משתף רק אותה (חוץ ממני) בדברים שעוברים עליו, נגיד שבסדר. אבל מסתבר, שבשבועות האחרונים מאז הגילוי, מאחורי הגב שלי, הוא מעדכן אותה בכל בדיקה שיש לנו, כל רופא, כל תוצאה, ככה- בלי ידיעתי, בלי אישורי, בהסתרה, בשקרים. אני המומה, כועסת, פגועה, ולא יודעת איך להתמודד עם הידיעה הזו.

בנושא כל כך רגיש הוא לא כיבד אותי ואת הרצון שלי, וכגבר שבדרך כלל לא מסוגל לשקר על כלום, גם על דברים דביליים, הוא שיקר לי במשך כמה שבועות? ואני שאני בן אדם מאוד חשדן, לא קלטתי שזה מה שקורה??? ובשבועות האלה כשנפגשנו עם אימא שלו מסתבר שהיא יודעת הכול מהכול ועדיין מעזה לשבת ולחייך מולי ולהתנהג כאילו כלום?!

אני מרגישה כל כך נבגדת, שאני פשוט לא יודעת איך להתמודד, במיוחד כשהפלא הזה גדל בתוכי ואני חייבת לנסות להירגע ולא להתעצבן אבל אני פשוט לא מסוגלת להירגע. בוידוי שלו אליי הוא בכה, אמר שמרגיש נורא, שזה נהייה כדור שלג והוא פחד מהתגובה שלי. אני לא מקבלת את ההסברים האלה כי עובדה שעד עכשיו הוא עדכן אותה באופן שוטף בלי טיפת חרטה והסיבה היחידה שהתוודה היא שרציתי לטלפן לאמא שלו והוא ידע שאני אגלה כך הכול.

אני ממש זקוקה לעצות טובות ואולי אפילו לסיפורים שישימו אותי בפרופורציות כי אני כרגע לא רואה בעיניים מרוב זעם וכאב.
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
את רוצה פרופורציות? בבקשה:

1. אף אחד לא מת
2. אף אחד לא נפגע פיזית
3. האדם שלו בעלך גילה את הסוד הוא לא אחר מאמו הורתו, שאפשר לומר שהיא אדם מאוד קרוב שרוצה בטובתכם.
4. אין שום נזק ממשי, פרט למצב רוח שלך ולבעיות האמון שלך.

אני מקווה שזה נותן לך פרופורציה.

---

ועכשיו לניתוח המקרה בעיניים של מטפל זוגי:

יש פה זוג, שזה אומר שני אנשים, שלכל אחד מהם הצרכים שלו.
למען הדיוק, לא מדובר באמת בצרכים, אלא ברצונות או העדפות [אפרופו פרופורציות].
לך יש הצרכים/רצונות/העדפות שלך (פרטיות מוחלט).
ולו יש הצרכים/רצונות/העדפות שלו (לשתף את אמו, שאליה הוא מרגיש מאוד קרוב).

ועכשיו השאלה עליה הכל קם או נופל: מה עושים כשהרצונות סותרים? מי קודם למי? ומי יוותר למי?

לשיטתך, את קודמת, והוא צריך להכפיף את רצונו לשלך.
מה הנימוקים שלך? לא פירטת, אבל אני אנחש:
- לך הטיפולים כאבו יותר, פיזית ונפשית
- לך העניין היה דחוף וקיומי יותר
- התינוק נמצא בבטן שלך
- ואולי עוד...

יחד עם זאת, חשוב להבין: בעלך הוא עדיין 50% מהסיפור. וגם אם הוא נכנע ללחץ שלך והבטיח הבטחות שהוא לא יכל לקיים, הוא עדיין שותף ב-50% בפרוייקט, ואין סיבה עקרונית למה צרכיו יהיו משניים לצרכייך.

בעלך אכן יצא חסר עמוד שדרה מולך, כי הוא לא הצליח מראש לעמוד מולך ולומר לך: "אני מתעקש על הרצון שלי לגלות לאמא שלי".

אפשר לתת לו כמה נסיבות מקלות:
- אולי היית הורמונלית
- אולי את מטבעך אישה נחושה שרגילה לקבל את שלה, לפחות בחלק מהתחומים
- אולי האישיות שלו יותר מרצה משלך.
- ואולי עוד...
על כל אלו הייתי מוריד לו נקודות בגיליון ההתנהגות.

אבל נשאלת השאלה האם מה שחסר לו בעמוד השידרה, לא נמצא אצלך דווקא בעודף? שהרי זוגות יש להם נטייה להשלים זה את זו... (דרכו של הטבע לשמר את הגזע האנושי).

ואולי הלקח לשניכם הוא שבעתיד תהיי קצת יותר פתוחה לצרכים שלו, ופחות מתעקשת שזה ילך בדרכך?

---

אז אני לא מצדיק אותו. הבטחה צריך לקיים.
בהחלט.
אבל אני כן מקווה שנתתי פרופורציות.
____________________________________
מריוס זכריה, מטפל, מנחה ויועץ אישי, זוגי ומשפחתי
 

nothingmore

New member
גם יש ילדים רעבים באפריקה, לא לכך התכוונתי בפרופורציות

זה נכון, אף אחד לא חולה, גוסס או מת.
אבל כשיש משבר אמון אני רואה בכך נזק ממשי, כן.
פרופורציות הכוונה היא אולי לדעת שיש סיפורים דומים לשלי ושאני לא לבד.
--
מתשובתך הרשה לי להניח שייתכן ואינך אב לילדים ובמקרה שאתה כן אב לילדים, מעולם לא היית צריך להתאמץ להביאם לעולם. אני לא מאחלת לאף אדם להתמודד עם טיפולי פוריות, טיפולים קשים, מפרכים, כואבים. דבר שאמור להיות כה פשוט בין בני זוג הופך להיות למאבק כל כך ארוך וקשה. אז מה הנימוקים שלי לא לספר כשזה סוף-סוף קורה?? כי יכולים לקרות כל כך הרבה דברים בדרך, חוסר ידיעה מוחלט מה יעבוד ומה לא, מה יצליח ומה ייכשל ומוכרחים לשמור על איפוק ואופטימיות, להיות סבלניים ולקוות לטוב ביותר.

אין קשר לאף אחד מהניחושים שלך, זה רק טבעי שבתהליך כל כך מורכב של טיפולי פוריות שהזוג ייקח את זה צעד צעד ולא ימהר לספר על כך גם אם זה להורה הקרוב שלו. זו דעתי כמובן.

תן לי מעט יותר קרדיט על זוגיות של עשר שנים, שהוא לא נכנע ללחצים שלי כל כך מהר והוא לא שם את צרכיי לפני אלה שלו, אלא שמדובר פה במקרה חריג של גבר שהלך מאחורי גבי ושיתף את אמו בלי ידיעתי והסכמתי בדברים הכי אישיים שלי. כן, הם שלי במקרה הזה, אתה אולי שוכח כגבר (ותודה אגב על ההערה של ה"הורמונלית") שאנחנו הנשים חוות על בשרנו את כל השינויים, תופעות הלוואי, הכאבים והלחץ ואתם שם להחזיק את היד במקרה הטוב, לא באמת נושאים בעול גופני או נפשי ממשיים.

אני עדיין לא יודעת איך להמשיך מכאן הלאה ואולי כשהזעם יעבור דברים יראו ברורים יותר (בתקווה). תודה לך על תשובתך.
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
אני אב לבנות מבוגרות ועברתי דבר או שניים בנושא זוגיות

ואני מבין מדברייך שמה שרצית הוא לא פרופורציות, אלא חיזוק ועידוד לעמדתך.

לדעתי את יורה לעצמך ברגל. אבל אני רק גבר, אז מה אני מבין.

אגב, ההערה על "הורמונלית" היא תאור מקוצר ולא שיפוטי למה שקורה לנשים שמקבלות הורמונים וסובלות עקב כך סבל נפשי וגופני רב. אין בזה שום דבר מקטין. אמנם לא קיבלתי זריקות כאלה, אבל זה לא אומר שאני לא יודע כלום על זה.
____________________________________
מריוס זכריה, מטפל, מנחה ויועץ אישי, זוגי ומשפחתי
 
מריוס, אין לך מושג מה זה לחוות הפלה ואז להצטרך לספר

כשהריונות נתקלים בקשיים, החשש להפלה הוא מאוד מוחשי. אין לך מושג מה זה לעבור הפלה, ואז לעבור אותה שוב מול אנשים שיודעים על ההריון וצריך לספר להם שלא, וגם לספוג את התגובות שלהם. במקרה שזה קורה, בן זוגה לא צריך לשאת עובר שהפסיק להתפתח, ואז להוציא אותו, ואז לדון בזה עם אנשים שלא בא לו לדון בזה איתם. עד שבוע 12, אז הסיכון להפלה יורד משמעותית, זו סיטואציה בה הם לחלוטין לא במעמד שווה, והצורך שלה בפרטיות גובר על הצורך שלו לספר.
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
אני מסכים לגמרי לגבי החווייה הקשה, ואכן לא עברתי אותה

אבל העניין כולל עוד כמה אספקטים.

למשל, הקרובים לנו ביותר (וזה בהחלט עשוי לכלול הורים) הם חלק מחיינו לא רק בשמחה אלא גם בעצב.אין סיבה מהותית שחמות לא תדע שכלתה עברה הפלה. והיא בהחלט יכולה להבין שזה פצע ענק ולהיות רגישה.

בקיצור, אני לא מקבל את הרעיון שבגלל שהסבל של האישה גדול ואישי וישיר בהרבה משל כולם (ובזה אני בהחלט מכיר) - שבגלל זה הסיפור הוא שלה ורק שלה ורק לה יש say בעניין מי יודע מזה.

לפעמים אדם מפורסם - שחקן, פוליטיקאי וכולי - עובר אסון משפחתי. וכל המדינה יודעת מכך. האם הוא לא מתמודד עם זה? מתמודד. גם אם העניין הודלף והוא מאוד מאוד רצה שלא ידעו.

למה?

כי הוא לא לבד בעולם. גם לא באסון.

ולמה אני מתעקש על זה?

כי ההיגיון של השואלת ושלך מוביל בהמשך הדרך לרעיון גרוע וקשה הרבה יותר, וזה הרעיון שהילדים (החיים והבריאים) שייכים יותר לאמא מאשר לכל השאר. כי היא ילדה אותם... כי היא אולי עברה הפלות... טיפולים... לא משנה למה. היא הקובעת. היא בעלת הבית. וכל השאר משניים. כולל האבא.

זאת הסכנה הגדולה.

וכל הקרב על "הסוד" איננו אלא הצהרת הכוונות הראשונית על העתיד לבוא.

אם את רוצה, זה שוביניזם נשי.
יכולתי להחזיר לך בשוביניזם גברי: כל ההפלות וההריונות הם משחקי ילדים. הגברים הולכים למלחמה, נהרגים, נפצעים, חוזרים עם הלם קרב. הכל שלהם. הם החשובים.

לא קונה את זה, נכון?

אז גם אני לא קונה שוביניזם נשי, גם לא בשם ההפלה וסבל הטיפולים.
שאני מכיר בהם ובהחלט אמפתי כלפיהם.
אבל הם לא מקנים בכורה על "הפרוייקט".
לעניות דעתי, כמובן.
____________________________________
מריוס זכריה, מטפל, מנחה ויועץ אישי, זוגי ומשפחתי
 
עשית קפיצה לוגית בלתי סבירה

אין שום קשר בין ה"בעלות" על החוויה בשליש הראשון לבין הילדים עצמם. ילד שנולד הוא יישות עצמאית. עובר *בשליש הראשון* הוא עדיין כלום ושום דבר חוץ מאיבר מורחב של האישה. סליחה על ההשוואה הקשה, אבל יותר כמו גידול ברחם מאשר תינוק. המצב בשלב הזה הוא נטו מצב רפואי של האישה, ואין לזה טיפת קשר למצב ההורי שיבוא הרבה אחר כך, כולל בשלבים מאוחרים יותר של ההריון. אם יש מאבקי כוח, מי שירצה יוכל כמובן להשתמש גם בטיעון ההזוי שהעלית (הילדים יותר שלי כי אני נשאתי אותם), אבל אין לזה קשר למצב שאני מתארת.
 

danakama10

New member
הגידול ברחם לא התרחש מאליו

לבעל יש קשר ישיר לחלוטין לאותו גידול, והגידול הזה משפיע עליו לחלוטין מבחינת השינוי הצפוי בחייו.
יש גבול כמה אפשר לשלוט על בן הזוג ולהציב בפניו תנאים על מה מותר או אסור לו לדבר.
 
ולי אמרו שהגבול עובר בשבוע 6-7 כשמבחינים בדופק עוברי

מתסכל, אני מרגיש שעבדו עלי !
 

kagome10

New member
מי שהכי מושפע מהנושא הוא זה שמחליט

והאישה היא זו שתצטרך לספוג את תגובות הסביבה במקרה של הפלה. ואם היא חושבת שהחמות לא תתמוך במקרה כזה, אלא רק תקשה על המצב (כי היא לא שמעה על תיאוריית המעגלים ולא יודעת שבמקרה של הפלה היא צריכה לתמוך באישה שהפילה ולא ההפך), אז היא זו שתושפע מזה, הרבה יותר מהחמות.
&nbsp
ואגב, אני חושבת שלהדליף אסון משפחתי של אדם מפורסם זה מעשה מרושע. לפעמים אנשים מתנהגים ברשעות ומוכנים לגרום לאחרים לסבול בשביל לספק את יצר המציצנות שלהם. ולפעמים אנשים נאלצים להתמודד עם התוצאות. אם פעם שדדו את הבית שלי והתמודדתי עם זה, זה הופך גניבה למוסרית יותר איכשהו?
&nbsp
 
גם אשתי עברה טיפולי פוריות - הכל בסוף מסתדר

היינו בדיוק במקום הזה.
עברנו את התהליך הזה במשך כמה שנים.
הפרייה ראשונה הצלחה - , אחר כך הפלה.
אחרי שנה וחצי ניסיונות ילד ראשון.
אחרי מספר ניסיונות ילדה שנייה, שלוש שנים אחרי,
ילד שלישי יצא טבעי למרבה ההפתעה.

היינו בויכוחים הללו. גם אני תמיד הייתי קשור לאימי וסיפרתי לה הכל.
הכל עבר. היום יש לנו שלושה ילדים מתבגרים.
מי זוכר בכלל על מה התווכחנו?
שיהיה בהצלחה.
אל תעשי עניין. תהיו בזה יחד. גם לגבר זה קשה.
 

tal902

New member
מישהו צריך להגיד לך את זה בפנים: את הזוייה!

נראה לי מומלץ להוריד את רמות הדרמה קווין.
&nbsp
אבל אולי זה הכל הורומנים שמשתוללים בהיריון....
&nbsp
&nbsp
 
התינוק הזה שנמצא עכשיו בתוכך

וטפו טפו טפו אוטוטו יתחיל לבעוט וכו' ואת תיקשרי אליו יותר ויותר ותלווי אותו בכל שלב בחייו והוא ייקשר אלייך - יום אחד הוא יגדל ואולי יהיו לו ולאשתו קשיי פוריות כמו לרבים אחרים ואולי לא, ובכל מקרה כשיתברר לו שאשתו בהריון הוא ירצה לחלוק את החדשות המרגשות עם האדם הכי קרוב וחשוב לו בחיים - איתך. את באמת רוצה לשלוח ממנו את האושר הזה?
 

שילה1

New member
קודם כל-בשעה טובה.שיעבור קל ומההההר....

כמי שמבינה אותך ואת התהליך הארוך,המתיש,המעצבן -שמחה שעברת והצלחת! בעלך חלק שמחה והצלחה עם אימו.שלי,לפני שנים,התקשר לאימו בצד השני של העולם,העיר אותה ב3 לפנות בוקר,כדי לבשר לה! אז בבקשה.תרגעי ותעלי חיוך.בעלך שמח על הבשורה ורצה שמישהו קרוב,יעזור לו לעכל ולהכיל. עזבי ועברי הלאה. עוד נכונו לכם רגעים מרגשים.התרכזי בהם יחד עם בעלך. כל טוב ושמחה בשמחתכם.
 

אלב86

New member
ביקשת בקשה שוא לא יכול לעמוד בה, ויצרת ריב שהוא בלתי נמנע

או שהייתם רבים אז כשהוא היה עומד על דעתו שהוא יספר לאמא שלו הכל בלי הפרעה, או שהייתם רבים עכשיו על למה הוא סיפר לה מאחורי גבך. לא היה מצב לעבור את זה בלי ריב.
&nbsp
אם זהאופי שלו, שהוא צריך תמיכה ושיחה עם אמא, אז איך את מצפה ממנו לעבור שבועות כל כך מלחיצים הרי גורל ומלאי רופאים האלה ולשמור עם אמא פני פוקר? בלתי אפשרי בשבילו. זה גם לא בקשה יפה כל כך, לבקש מבנאדם להתנתק ממקור תמיכה בדיוק כשהוא צריך אותו.
&nbsp
נכון הוא שיקר וזה לא יפה, אבל בהתחשב דרמה הגדולה שנוצרה, די ברור למה הוא שיקר, לא? אפילו לא היה צריך לשמוע את ההסברים הברורים שלו על כדור שלג ופחד מהתגובה, הוא מכיר אותך טוב וראה איזה הר געש יש שם. מי יכול להוסיף עוד דרמה לקשיים שיש גם ככה עם הטיפולי פוריות והכלה הרגישה?
אני רואה את החישובים שלו:
-בלי אמא הוא לא יכול
-להגיד לך שהוא מספר לאמא הכל ואל תתערבי בבקשה זה גם התינוק שלי - אש ותמרות עשן
- לספר ולהיתפס - אש ותמרות עשן
- מה נשאר? לספר ולהתפלל שלא תגלי. ומה הוא קיבל בסוף? אש ותמרות עשן
&nbsp
פשוט ריב בלתי נמנע. שמת את שניכם במצב שהתפרצות הר הגעש היא בלתי נמנעת, ההתפרצות קרתה, ועכשיו הוא זה שבוכה ומתנצל. (אני מזהירה שתרגילים כאלה אפשר לעשות רק מספר מועט של פעמים, מתישהו הצד השני קולט שבכל מקרה יש עונש ודמעות, ומתחיל לפתח אדישות).
&nbsp
כדי להפחית ריבים עתידיים מומלץ להפחית את מפלס הדרמה. אם תהיי מישהי שאי אפשר להגיד לה לא, אז הוא יגיד לך כן וישקר. אם תהיי מישהי שמפחדים מהתגובות שלה, אז הוא יסתיר ממך. ככה זה.
כדי להרגיש טוב עם עצמיכם עכשיו, תגידי לעצמך את האמת, שביקשת ממנו בקשה שהוא לא יכול לעמוד בה, ולא ידעת שהוא לא יכול לעמוד בה, קורה. תחליטי מעכשיו שאת לא קובעת לו דברים שאינם פתוחים למשא ומתן, תבקשי ממנו פעם הבאה לא להסכים למשהו שהוא לא יכול ושאת מבטיחה לא לעשות מזה דרמה, ותמשיכו הלאה לגדל בשמחה את המשפחה החדשה.
וגם קחי בחשבון שאתם אנושיים. את דרמתית ואסרטיבית, הוא אוהב את אמא ונמנע מעימותים, (זיווג משמיים?) אז כנראה זה ייקרה לכם שוב ושוב, קחי יותר בקלות.
 
מניח שמאז אתמול הזעם שכך ונכנסת לפרופורציות לבד

אני יכול להבין את רצונך לפרטיות בנושא כל כך רגיש.

לא יודע אם הייתי מגדיר את מה שעשה בן זוגך כבגידה. הייתי מגדיר את זה יותר כטמטום או כרפיסות (או שילוב שלהם).
בפעם הראשונה שלא אמר לך שזה גדול עליו והוא לא מסוגל
בפעם השניה שסיפר לה
בפעם השלישית, שסיפר לך שסיפר לה
 

איה או

New member
שחררי לטובתך

קודם כל בשורות טובות ושיעבור בקלות. שמחה בשבילך!
חוץ מזה, בערך כל חברה שלי עברה את מה שאת מתארת (נכון שלא כולן אחרי טיפולים קשים, אבל הריון ראשון זה שק של חרדות).
&nbsp
כולנו רצינו לספר רק למי שאנחנו רוצות (ובעיקר לא לאמא של בן הזוג), כולנו נחרדנו לגלות שהוא לא מסכים במקרה הטוב, ושסיפר מאחורי הגב שלנו במקרה הפחות סקסי.
&nbsp
בקטנה, באמת. הרי בסוף, כמו שבן זוגי החמוד אמר לי אחרי שצרחתי עליו שאני לא רוצה שאף אחד (ובייחוד אמא שלו) יידע עד שבוע 12: ואם יקרה הנורא מכל, מה, גם את זה נסתיר מכולם? את כל הפרוצדורה, את העצב, את הכאב, נסתגר בבית כמו איזה שני מוזרים ונתמודד עם הכל לבד?
&nbsp
שלושה חודשים ראשונים של הריון זה סבלללל. ככל שיותר אנשים סביבך יידעו, את תקבלי יותר עזרה ואהבה והבנה. אני מצטערת שלא הבנתי את זה בזמנו, ואני עוד יותר מצטערת שהיו לי מצבי רוח קיצוניים ורבתי בלי סוף עם הגבר המסכן שחי איתי :)
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
הינה פרופורציות:

בעוד שבועיים שלושה מהיום, תהיי אחרי סקירה ראשונה, הכל טוב, העובר בריא, הולכים לספר להורים, נשיקות, חיבוקים, כמה דמעות של התרגשות והכל טוב.
בעוד 7 חודשים מהיום, את יולדת בשעה טובה תינוק מקסים ואף אחד לעולם לא יזכור את זה שאמא שלו ידעה על ההיריון שבועיים לפני שהיתה אמורה.
זה מספיק פרופורציות?
די לחפש מתחת לאדמה סיבות לריב. הוא בן אדם, יש לו חולשה, תקבלי אותה, זה לא כאילו החולשה שלו זה שהוא רודף שמלות בוגדני או סטלן-בטלן כרוני או כל דבר אחר שהורס נישואים...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה