תפסתי את בת הזוג צופה בתכנים לא ראויים, להגיד לה?

תפסתי את בת הזוג צופה בתכנים לא ראויים, להגיד לה?

מתנצל על החפירה, אני די לא יודע עם מי לדבר על זה. אני והחברה ביחד 3 שנים אחרי ששנינו היינו הרבה זמן רווקים. בשנה האחרונה בת הזוג שלי אמרה לי שהיא רוצה פעם בשבוע להפגש עם חבורת החברות שלה וברור שלא הייתה לי התנגדות. אבל מאז שהיא חזרה לחדש את הקשר איתן היא כל היום בפלאפון שלה ובקבוצות וואטסאפ שונות ומשונות שהן מוספיות אותה אליה, ואני יודע שיכול מאוד להיות שיש שם גם בנים שהיא אפילו לא מכירה(!). מאז אותה תקופה היא גם התחיל לצפות בתכנים לא ראויים. תפסתי אותה פעמיים בהפרש של חודש. בשתי הפעמים האלו שיחקתי את עצמי ישן בשביל שלא להביך, אבל נלחצתי בפעם השנייה כשהבנתי שזה לא קטע חד פעמי. מה הייתם עושים במקומי, הייתם מספרים? זה ממש מפריע לי אני לא מבין את זה היא בחורה זה לא אמור להיות הפוך ?!
תודה מראש לקוראים ולעונים....
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
אולי תסביר קודם מה זה "תכנים לא ראויים"?

כי בעייה אחת בשאלה שלך היא שאתה מניח ש"בלתי ראוי" זה משהו אובייקטיבי, שכולם מבינים מה הוא, למה הוא לא ראוי, וגם מניחים ש-"לא ראוי" שווה ל-"אסור".

גם אם אני אנחש שאתה מתכוון לפורנוגרפיה, ונניח שלזה התכוונת, עדיין יש ויכוח בין בני אדם האם וכמה ראוי או לא ראוי לצפות בזה (ואני לא מבטא פה עמדה אישית בעד או נגד - רק מציין שיש דעות שונות).

שנית, יש גם פער גדול בין "לא ראוי" ל "אסור".

שלישית, יש מקום לבני אדם לדבר ביניהם מה ראוי ביעיניהם, מה לא ראוי, ואיך מגשרים על פערים ערכיים, שיש בכל זוגיות.

ורביעית, גם אם אמרת לה שבעיניך תכנים X הם לא מקובלים בשום אופן, עדיין זה לא מחייב אותה לקבל את התכתיב שלך.

לכן, ועוד לפני שעניתי לך, תשים לב שאתה מניח המון הנחות כמובנות מאליהם, כשהן כלל לא מובנות מאליהן.

פרט והסבר למה התכוונת, ונמשיך משם.
____________________________________
מריוס זכריה, מטפל, מנחה ויועץ אישי, זוגי ומשפחתי
 
תכנים לא ראויים הכוונה שהיא לא הייתה רואה אותם בציבור

אתה מבין למה אני מתכוון. קשה לי לומר מילים קשות כי מדובר פה בחברה שלי. אם הם לא היו בעייתים ולא ראווייים הייא לא הייתה מסתירה אותם אתה לא חושב?
וברור שזה לא "אסור" אני פשןט לא מבין למה עליה ללכת למקומות האלה. היא צריכה להסתפק בי ובזה אני בטוח. כמו שאמרתי כל הבלאגנים התחילו מאז ההצטרפויות לקבוצות ווטאפ של החברים שלה. מה שבאמת משגע שאני לא יודע מה התכנים שרצים שם בטח שיש שם גברים שאני לא מכיר. אין לי בעיה אם היא הייתה רק מסתכלת אני פשוט באמת לא יכול לדעת אפילו אם מישהו שלח לה את זה או שזה רעיון שלה ואם אני בכלל צריך להגיד לה על זה משהו. אתה היית אומר?
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
אני אומר שתקשורת פתוחה בין בני זוג היא אבן יסוד

אם ההתנהלות שלה, עם החברות, או עם התכנים שאתה לא רוצה לנקוב בשמם, מפריעה לך, והיא הרי בת זוגך לחיים, מן הראוי שתדברו על זה בפתיחות ובגילוי לב.

אני מבין שאלו נושאים שקשה להעלות אותם בשיחה, גם מפאת תוכנם, שלא נח לך איתו, וגם בגלל שהדברים מעוררים התגדויות ומתחים זה אצל זו. אבל דיבור פתוח וגלוי לב נועד בדיוק למצבים הללו, שבהם קשה ולא נח לדבר. שהרי על מנת לדבר על נושאים שקל לדבר עליהם, לא דורשה פתיחות. זה קורה מעצמו. הפתיחות וגילוי הלב נמדדים בדיוק בנושאים האלה שקשה לדבר עליהם!

---

לגבי נושא החברות, לגופו של עניין, אציין את דעתי מהצד, שלא מחייבת כמובן אף אחד חוץ ממני, שאני חושב שיש פה איזו בעייה עמוקה יותר ממה שאתה מגלה. שהרי גם בלי חוג החברות, בני אדם הולכים לעבודה, לקניות, ופגושים את בני שני המינים כל הזמן. אם בני זוג לא יכולים לסמוך זה על זה, יש לשניהם בעייה.

אני יכול רק לתמוה למה אתה כל כך חשדן. אני לא קובע שום קביעה אם אתה צודק או לא, כי אולי יש לכך בסיס מוצק בעברכם, ואולי רק בעברך, או בשלה. אני לא יכול לדעת. אני רק אומר שמצב שבו צד אחד מתבקש לא להיות במגע עם אנשים בני שני במינים, הוא ביסודו בעייתי מאוד, כי הוא נוגד את דרכו של עולם.

לגבי תכנים "לא ראויים", כמו שאמרתי, יש בני אדם שבעד ובני אדם שנגד, ואין לי מה לחדש בעניין.
____________________________________
מריוס זכריה, מטפל, מנחה ויועץ אישי, זוגי ומשפחתי
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
לעניין תכנים שהיא לא הייתה רואה אותם בציבור

זה לכשעצמו אינו קריטריון לפסילה של דבר מה, ואני אדגים:
נניח שאתם מקיימים יחסי מין ביניכם. אתה והיא.
זה מעשה לגיטימי וראוי?
אני מניח שכן...

האם הייתם עושים אותו בציבור?
נדמה לי שלא...

מכאן אני מסיק שעצם היותו של דבר פרטי ולא נעשה בציבור, אינה פוסלת אותו.

במלים פשוטות, ובלי התפלספות, צפייה בפורנוגרפיה שייכת במהותה לעולם של קיום יחסי מין, על כל ההבדלים בין הדברים. עולם המין רחב, ומכיל קומבינציות שונות ומשונות יותר ופחות, ואני לא בא לקבוע מה כלול ומה לא כלול.

אם יבוא מישהו ויטען שפורנו מבחינתו איננו חלק לגיטימי מעולם המין, אני אגיד לו שזכותו לחשוב כך ולהתנהל כך. בדיוק כמו שמישהו יגיד שמין שאיננו בתנוחה X, בזמן Y, [כמו שאתה רואה אני חוסך ממך ביטויים בוטים יותר] מבחינתו איננו כשר. כל אחד צודק לעצמו ורשאי לקבוע את הגבולות של עצמו.

כשעוברים מהפרט אל הזוג, אני חושב שההתנהגות מינית משותפת [וגם פרטנית] של בני זוג צריכה להקבע בהסכמה ביניהם, והסכמה כזו באה משיחה ודיון.

וזוג שלא מסוגל להסכים הדדית על גבולות הגיזרה של חיי המין שלו, כנראה לא יוכל להתקיים לאורך זמן.
____________________________________
מריוס זכריה, מטפל, מנחה ויועץ אישי, זוגי ומשפחתי
 

einat162

New member
"היא צריכה להסתפק בי ובזה אני בטוח" -

באמת שאמרתי לעצמי שאני אקרא- ולא אגיב, אבל המשפט הזה...
לא היא לא.
ולא במובן של בגידה, אלא אתה לא צריך להיות כל עולמה וכל מחשבתה. פנטזיות מיניות או עוררות מינית שלא כוללת אותך. זה בסדר, גם נשים הן בני אדם (וכהמשך להודעה הראשונה שלך בשרשור- גם נשים צופות בתוכן "לא ראוי" ועושות עוד דברים שיחשבו הרבה יותר לגיטימיים לגברים). אני לא יכולה להוסיף על העצות הטובות שכבר קיבלת כאן, חוץ משהשיחה בינכם חייבת לבוא כשאתה מבין שהיא (כנראה) לא עושה שום דבר אסור- מביך או מדאיג אותך- אבל לגיטמי מאוד לאישה בוגרת במאה ה 21 בעולם המערבי.
 

נוסעת27

New member
זה כבר עניין של השקפה

"היא צריכה להסתפק בי ובזה אני בטוח"
למה?
היא לא בוגדת, לא מצ'וטטת עם זרים. הסתכלה על פורנו כמו הרבה מאוד מבוגרים אחרים שבריאים בנפשם ושמחם בזוגיותם. אני לא אכנס לכל העניין הסבוך של הלגיטימציה או אי לגיטימציה של פורנו על כל הסתעפויותיה, אלא אתייחס לזה שמרבית האוכלוסיה רואה בזה עולם של פנטזיה, של ריגוש, שאין לו בהכרח קשר למציאות האמיתית של חיינו.
&nbsp
בעיני אין שום קשר בין פורנו לבגידה. בגידה היא איזשהו מגע מיני/ריגשי עם פרטנר אחר. אם זה דרך אינטרנט/טלפונים/וואטסאפ ועד פגישות פיזיות.
&nbsp
פורנו מנותק מהמקום הזה. הוא על תקן פנטזיה בלבד, ונועד לשעשועי המוח. אדם בוגר ובריא בנפשו מבין את ההפרדה בין חיי המין שלו לבין הפנטזיה. וכן זה לגמרי בסדר לפנטז לפעמים. אתה לא מאשר את צפייתה בפורנו, לקחת בחשבון שיש לה גם את המוח האישי שלה שגם שם היא יכולה לפנטז על דברים שהם לא אתה? אז נעשה לה כריתת אונה כדי להוציא את השטויות האלו מהראש שלה?
&nbsp
אתה נשמע לי מאוד חסר ביטחון, כנראה ובעיקר מול המיניות שלך. אני לא חושבת שזה קשור אליה, זה אישיוז שלך עם עצמך. לא חושבת שאם היית בטוח במקום הזה היית מוטרד משטות כזו.
&nbsp
בכל מקרה.. יש רק שני פתרונות- 1. לקבל את זה שלפעמים היא תעסוק בצפיית פורנו ולשחרר. או 2. להעלות את הדברים ולשוחח איתה. אולי תופתע לגלות שההסברים שלה לגבי החוויה הזו יניחו את דעתך.
&nbsp
&nbsp
 

abillify

New member
תגובה

כן, תגיד לה. אני בעד שתדברו על זה...קח בחשבון שיש מצב (גדול) שיש כמה נתוני רקע, נסיבות שלא לקחת בחשבון או פרטים שאתה לא יודע שיכולים לשנות את כל התמונה..לטובה כמובן. לטובת שניכם. כן, תדברו על זה- אני לא בעד לשמור בבטן ולהכנס ל"סרטים" מיותרים, לעתים איומים והרבה פעמים גם לא נכונים.
אולי תופתע לטובה ממה שהיא תגיד לך?
לי יש הרגשה שהיא מאד אוהבת, מאד נמשכת, מאד מסופקת ממך אבל יש כמה דברים שאתה פשוט לא יודע. אתה לא יודע הכל!
 
אני מתלבט איזה כותרת לתת לתגובה

א. סחטיין, זכית, תצטרף אליה ותחגגו
או
ב. טאליבן זה כאן

השורה התחתונה שכדאי לך מאד לעבוד על חוסר הבטחון שלך ולהצטרף למאה ה-21. אשה בימינו יכולה להיפגש עם חברות שלה גם בלי רשות שלך, מפתיע שהיא בכלל בקשה. וכן, מותר לה גם לדבר עם גברים אחרים. בדיוק כפי שלך מותר לדבר עם נשים אחרות. ודבר אחרון, אם בא לה לראות פורנו, זכותה. אני מניח שהיא מעל גיל 18, נכון? תציע לה שתצפו ביחד.
 
נו אזוי

מה שבעיקר אני מבינה מכל זה, לפחות, זה שאתה חש אשמה ובושה ויש מצב שגם חרדה, אישית, סביב נושא המין.. זה משתקף בעמדות השמרניות. האשמים הם כמובן אמא ואבא. שלך. לא כל אחד הוא שחקן פורנו שבדי, זה ברור. וכל אחד רשאי לפתח תסביכים מכאן ועד הו- כמובן. הבעיה היא שזה גם מפחית מאיכות החיים, לפעמים.
גם בפורנו, כמו בבגידה, המעשה הוא אותו מעשה בשביל שני המינים, אבל המניעים שונים לגמרי.
 

itay337

New member
כנראה הגיע הזמן

כנראה שהגיע הזמן שתשאל אותה אם היא חושבת שזה תקין מה שהיא עושה ואם זה בסדר אם זה היה הפוך!
דבר שני לפי מה שאתה רושם נראה כיאלו היא מחפשת קצת אקשן מהצד !
סביר להניח שהיא מקנאה בחברות שלה שהם רווקות ויכולות לעשות מה שבא להן ולדבר ולהתחיל עם מי שבא להם !
אני במכומך מעמיד אותה על המקום וגורם לה לדבר ושתוציא את כל האמת אם היא באמת רוצה אותך או שכבר די בא לה לגוון או לחזור לרווקות! שווה בדיקה אני פשוט רואה את המצב הזה הפוך לגמרה ממך כיאלו אני זאת היא ! בחורה אם טוב לה לא תלך לשבת עם חברות במקום שיש בו גם גברים בלי הבן זוג שלה או שתכנס לקבוצות וואצפ עם נוסחים של מין עם גברים אחרים יש כאן משהו לא תקין לחלוטין! שווה לשבת ולדבר אם הגיע הזמן להיפרד ! ואין ספק שהחברות שלה גורומות לה להתנהג ככה כי היא בדיוק כמוהם! אח שלי יש מלאאאא דגים בים שתתקפל!
 
זו נורית אזהרה

לא יודע איזו עצה לתת לך.
מה שאתה מתאר זו בהחלט נורית אזהרה.
אני לא כ"כ בענייני זכויות... אלא יותר בענייני נפש ורגשות.

בת הזוג שלך כנראה מפנטזת על בחורים אחרים. הצפייה שלה בתכנים פורנוגרפיים הם הביטוי לכך.

רק רוצה לומר לך שזה לא אומר לגביך שום רע חס וחלילה.
יתכן ששניכם נמצאים יחד עם השנייה משיקולי תועלת ולא רק משיכה ו/או אהבה. אין בכך פסול. זו המציאות. אבל המציאות הזאת לעתים גובה מחיר צדדי בכך שבן הזוג המתפשר יותר, גם מפנטז יותר על יחסי מין עם בני זוג אחרים.
זה לא מעיד על אי נאמנות בפועל.
אבל פינטוזים ואף רצון סמוי ליחסי מין עם פרטנר זר ורצוי יותר, כנראה עניין קבוע.
 

שילה1

New member
יוהו בטח אתה מכיר אותה ואותו

ואת המערכת ביניהם. כי אם לא-המפנטז הוא....אתה! מותר גם לצפות בפורנו לבגירה.זו תא עבירה על החוק ולא בגידה.רבים ורבות צופים ולאו דווקא"נדלקים על אחר".אלו שחקנים... וכן.מותר לה בלי קשר לכלום. גם לצאת ולהפגש עם חברים. תתרדם.אנחנו במאה ה21!
 

סנדי120

New member
אולי אני טועה אך נשמע שאתם זוג שקרוב לדת.

אם אני צודקת אז יש מצב שהיא צופה כדי ללמוד תנוחות חדשות.
ואם אני טועה - יש מצב שזה מספק אותה.
מכירה זוגות שצופים יחד בפורנו - זו מתנה להיות עם אישה פתוחה מינית, זורמת- חיה! אצלנו החברות כל היום שולחות בוואטסאפ סרטונים פרונוגרפים, תמונות עירום, בדיחות מיניות - סתם כחלק מהצחוקים ...אולי שולחים לה היא צופה כחלק מ"החברה". הוואטסאפ היום הוא "מקום המפגש" - מלא מחוברות כל היום...
לדעתי ולדעת רוב האנשים אין כל פסול לענג את עצמך באמצעות פרונוגרפיה- תנסה להצטרף אליה לחוויה
 
אנשים מנסים לעקם אותך....

זה מתחיל ככה, בצפייה בפורנו. אח"כ זה מתקדם להתפשטות מול המצלמה.
לאט לאט זה מתחמם, ואז היא מאוננת מול המצלמה עם דילדו ענק כמו של סוס.
אבל אתה יודע שזה לא נעצר שם...
זה נמשך ונמשך, גם לבגידה ממש.
אבל הווידוי לגבי הבגידה מלווה בדמעות. היא תספר שהיא הייתה שתויה, שלא הבינה מה היא עושה.
הכל הולך, רק לא להודות על האמת המרה. שאתה פותח השרשור, מהווה עבורה פשרה זמנית עד לבחור המדליק הבא שהיא תשיג, או שהיא לא תצליח להשיג אותו, כי היא לא מספיק מדליקה בעצמה, אז במקום זה היא תישאר איתך עוד כמה שנים, ותהפוך לאישה מוזנחת, שמנה וקרה, הכל מתוך אדישות מוחלטת ליצר המין שלך ולצרכים שלך.

"מותר לה ויש לה גם זכויות". זה משפט שאתה תשמע עוד הרבה מאוד בחיים ביחס לכל אישה.
ביחס לעצמך, אתה לא תשמע את המשפט הזה, לא בענייני זוגיות.
 

שילה1

New member
שוב-מהרהורי לבך

ופנטזיות-ולא עובדות. יש מי שצופה בפורנו להנאתו,לבד או בזוגיות. מה עניין ויברטור...ועוד תיאור מיותר? א ואם היא צופה ומאוננת,אז מה?רק לגברים מותר? להתעורר.אנחנו במאה ה21!
 
זה לא צריך להיות ככה

צפייה בפורנוגרפיה וגם אוננות עם אביזרים, זה דבר מטיל אימה ומעורר קנאה.
 

סנדי120

New member
אני מאוד אוהבת ל"פלפל" את הסקס

עם סרטים,משחקים, אוכל וכל מוצר מיני חדש שצץ על המדפים.
עם בן זוגי כבר 21 שנה ומעולם לא בגדתי ולא אבגוד.
לדעתי העובדה שבעלי זורם עם העניין וגם הוא אוהב את הגיוון במשחקים וסרטים מעמידה אותי במקום שאני מרגישה מלאה ומסופקת ולכן לא מחפשת לבגוד.
אולי אם היה כמו האדון שפתח את הפוסט נרתע מהעניין הייתי דוחקת את הכיף הזה ומרגישה לא מסופקת ואז החוסר סיפוק היה מוביל אותי לבגוד?
ותאמין לי שכנבגדת אני הכי אנטי בגידות והכי בעד להיות עירניים ועדיין לא רואה בזה צעד לכיוון בגידה.
מבחנתי כל עוד מדובר בפרונוגרפיה שלא עומד מאחוריה אדם פיזי אמיתי שניתן ליצור עימו קשר במציאות אין בכך שום פסול ושום קשר לבגידה.
 
אבל זה לא נוח לפותח השרשור

גם לי אישית זה לא היה נוח אם בת זוגתי הייתה צופה בפורנוגרפיה. גם ציינתי שאוננות מול המצלמה עם אביזרים, מטילה עליי אימה.
לפחות שתעשה זאת מאחורי גבו של פותח השרשור, בעת שאין שום סיכוי שהוא יבחין בכך.

אני לא יודע אם ניתן לצפות מראש בגידה או לא, אבל זה מעורר תחושה לא נוחה ביחס לבת הזוג. מעורר תחושה שמושא הפינטוזים שלה, איננו בן זוגה.
אני חושב שפותח השרשור צריך לומר לה שהתנהגות כזאת מעוררת אצלו תחושה לא נוחה.
יש בזה משהו מצער בעיניי שאנשים בעלי חיי מין קבועים זקוקים גם לגירויים חיצוניים / אביזרים שונים כדי לתפקד.
 
למעלה