חדש כאן פעם ראשונה כותב

Blumonk

New member
חדש כאן פעם ראשונה כותב

לפני 4 חודשים "יצאתי מזוגיות " נפגשנו היא הייתה צעירה ממני קצת , אבל אני לא הרגשתי עצמי בתקופה הזאת , המילים שלה היו פוגעות היא ניסתה לשנות אותי ולהוכיח לי כל הזמן שאני טועה , חייבה אותי לענות לדרישות שלה ולבקשות של באמצע הלילה , בסוף הבנתי אני עובר התעללות פזי ו מילולית , לא קרה לי הרבה, כי רוב החיים שלי אני מדבר ולא שולח הודעות , נמנעתי מזה כי לא אהבתי לכתוב .אחרי שסיימתי את זה איתה לגמרי, נכנסתי לדכאון ממש כבד , לא הייתי מוכן לקום בשביל לאוורר את החדר שינה ,לא רציתי לראות אף אחד הרגשתי מאופס אפס טוטאלי בחיים שלי ,לאחר הבנה שלהתאבד לא מצליח לי , הלכתי לפסיכולוג לאחר הבנה שמצבי לא רק שבור בגללה ,אלא בגלל טראומה שעברתי בגיל 11 כאשר אבי "נפטר" , לא התגלו לי כמה בעיות או מיוחדות של בזמן הלימודים שלי , בלימודים אמרו תנו לו זמן ואת הקצב שלו ,זה הכל בגלל הטראומה , אלא שפה הם טעו ,לאחר ברור קל אצל הפסיכאטר התגלה ילד מקסים עם דסלקסיה ודיסקלקוליה וגם אוטיסטיוט קלה ,אז סוף סוף יסתדר הכל בקו אחד ,למה לא אהבתי לקרוא ,כי לא הבנתי מה אני קורה ,למה לא אהבתי לכתוב ,כי לא הבנתי מה אני כותב , ולדבר מספיק סרטים מצויירים ובסיס של שפה העברית ,כתוביות ואתה פתאום מדבר באנגלית מדוברת וכולם חושבים שאתה גאון הדור , אך למעשה את הבעיה האמיתי פספסו ,אחרי ההבנה הזאת בגיל 25 שכל החיים שלי הם שקר אחד שאני לא מבין מבנים חברתיים או הופך הכל בגדול , המציאות שיש לי חברים שאוהבים אותי ,שקרית ,שיש מערכות יחסים בריאות אצלי שקרית , ושכל מה שחווית עד עכשיו שקר מיכוון שהייתי לא אני אלא בעל מסכה של ליצן ללא מטרה של להרוויח מזה אני.
פשוט נפש קלועה בגוף פגוע ,שמנסה להוציא את הצער אך לא מצליח כי אין אדם שמבין אותה ,נפילה לסמים ולאלכהול בקלות שם כל אחד מקשיב ואומר יהיה בסדר הובילה לדימוי נמוך עצמי, ו רצון למות כל יום כי את הכוח הנפשי האחרון שיהיה לך ברכבת ההרים הזאת שאבה בחורה ,שבאמת פעם ראשונה אהבתי.
אז ככה זה ליפול מגן עדן לגיהונום ,זה סה"כ קו מחשבה אחד ושינוי פרספקטיבה של חיים .
 
לא יודעת איך אפשר לשכנע אותך

אותך ועוד בהודעה בפורום באינטרנט.
אבל גילוי מאוחר של אוטיזם אין משמעותו שהכל בחייך היה שקר. אדרבא. אוטיזם והספקטרום הם לא מצב של שחור או לבן אלא נטייה מסויימת וקשיים מסוימים. אז אולי חווית אותם במהלך החיים ולא היה לך שם לתת להם וכעת יש לך. אני יודעת שהחברה לא סלחנית כלפי שום סוג של סטייה אפילו קטנה מהמרכז של המרכז (וזה נכון לכל כך הרבה מצבים אחרים שאולי אתה לא מכיר פשוט כי הם לא רלונטיים לגביך). אבל תנסה לחשוב במונחים של מה שיהיה לך טוב ולא לאנשים סביבך כי אין שום סיבה שתקום בבוקר רק על מנת לרצות אידאלים חברתיים פגומים, ירודים ערכית ומוגבלים. תהיה אתה ואל תתנצל בפני אדם.
מההודעה הקצרה שקראתי עולה אדם שסהכ מתפקד יפה כשאינו נופל למצב רוח ודיכאון ובעזרת טיפול מתאים בטוחה שתוכל להמשיך ולהנות מאיכות חיים. אדם חושב ומרגיש ואכפתי גם אם קשה לך קצת יותר להתחבר לאחר וגם אם כרגע קשה לך לראות זאת בעצמך.
תזקוף ראש וזוגיות תבוא גם תבוא כמו שבאה כבר.
 

מריוס זכריה

Member
מנהל


 
להתמיד בטיפול פסיכולוגי וללמוד עוד על אוטיזם ..

לחפש קבוצת תמיכה לאוטיסטים או כל קבוצה אחרת שעובדת עם פסיכולוג.
 
למעלה