מבולבל

מישהו153

New member
מבולבל

שלום
אני והיא יוצאים כמעט חודש שנינו בני 29 אני לפני כ חצי שנה יצאתי מקשר של 9 שנים והיא עד היום לא היתה בקשר ארוך ורציני אם אף אחד החודש איתה היה בשבילי חודש מושלם חזרתי להיות מי שאני והתחלתי להרגיש אני מתאהב בה ושהכול פורח בנינו אחרי שבועים היא גם אמרה לי שהיא אוהבת אותי ולא הרגישה ככה אף פעם והיא לא היתה באקט מיני אם אף אחד מלבד איזה מישהו מלפני כמה שנים ואיתי זה קרה בגלל שהיא באמת מרגישה שהיא אוהבת אותי אבל מהצד שלה היו הרבה תלונות שאני קר אליה שאני לא מספיק נפתח איתה ושאין ביננו תקשרות יצא לנו לדבר על זה כבר כמה פעמים ואהיתי מסביר לה שלפי דעתי זה יבוא עם הזמן ואני להפך חושב שהכול סבבה בנינו היה כמה לילות שהיא ישנה אצלי ואמרה לי שהיא היתה בוכה בגלל זה כול הלילה והיום שוב דיברנו על זה ואמרתי לה שתכח לה כמה ימים שתחשוב מה היא רוצה לעשות הלאה היא אמרה לי סבבה וכשהיא הגיבה ככה אז אמרתי לה שעדיף נפרק הכול כי ככה אני ואי אפשר לשנות אותי והלכתי כיוותי שהיא תגיד לי שבסדר נתגבר על זה וניכח תזמן
אבל היא נתנה לי ללכת כשחזרתי הבית הבנתי שאני הולך לאבד בן אדם שבאמת התאהבתי בו אבל כול הדברים שהיא התלוננה עליהם זה דברים שככה אני ואני לא יכול יכול לשנותצ אותם למרות שתמיד נייסתי להיות אחר איתה
לא יודע מה לעשות עכשיו....
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
אין לי ממש פתרון לזה

עקרונית, כשיש שני בני זוג שאחד מרוצה מאוד מהקשר, והשני לא מרוצה (אפילו חלקית) ומתלונן - אז ההגה הוא בידיים של זה שלא מרוצה. כי הוא זה שעלול ללכת. ההוא שמרוצה, נדון להיות מובל ומנוהל על ידי אי המרוצות של הצד שלא מרוצה.... ככה זה בדרך כלל.

אז אתה בתור זה שמרוצה ומאוהב - אין לך יותר מדי דיבור בעניין. אתה יכול כמובן ולהתקשר אליה, להפציר, לנסות לשכנע אותה. אבל האם זה יעבוד? אי אפשר לדעת. הכח עכשיו אצלה.

מה כן אפשר לעשות? בדרך כלל מומלץ שאם הצד השני מתלונן על משהו שוב ושוב, כדאי לקחת אותו ברצינות. וכדאי לעשות את זה לפני שיש משבר גדול.

האם היא בהכרח צודקת בתלונות שלה עליך שאתה קר ולא מתקשר וכולי? כמובן שלא. אבל ככה היא מרגישה. אז מה יעזור להתווכח איתה שזה לא ככה?

מה שיכול לעזור עכשיו זה שאולי תבין יותר טוב למה היא התכוונה, ותראה לה שאתה מבין ויש לך מה לעשות בנידון. כל זה כמובן בתנאי שאתה באמת מבין ובאמת מוכן לעשות משהו. אם תצליח בזה, סיכוייך להחזיר אותה משתפרים. גם אז זה לא בטוח, אבל זה יותר סביר. ואם לא תצליח - אז אי אפשר לדעת. או שהיא תחזור, או שלא.

האם שווה לך לעשות את זה? אין לי מושג. זה תלוי בך. יש כאלה שירוצו אחרי מישהי שלא רוצה אותם עד קצה העולם, ויש אחרים (כמוני למשל) שירוצו הרבה פחות. מבחינתי אם מישהי לא רוצה אותי, כנראה שאנחנו באמת לא מתאימים. כי כדי שתהיה התאמה היא אמורה לראות מי אני, ולרצות את זה. ואם היא לא רוצה אותי - אז זה לא. אפילו אם התאהבתי - ברור לי שזו טעות מצדי. כי בעיניי האהבה צריכה לבוא באמת משני הצדדים, ולא שצד אחד ירדוף אחרי השני. אבל זו רק דעתי האישית, לגבי החיים הפרטיים שלי. מי שרוצה לרדוף ולשכנע - זכותו המלאה.

יחד עם זאת אני חייב להעיר: אני לא מכיר אותה, אבל בחורה בת 28 שלא הייתה עדיין באף קשר רציני - יש לה מן הסתם בעיה קשה ביצירת ושמירת קשר אינטימי. כך שהסיכויים מראש היו נגדך. ככה לפחות נראה לי.

נכנסת לדרמה גדולה, ודרמות יש להן את המהלך שלהן. קשה לנהל אותן בהיגיון או באיפוק.
בכל אופן אני מאחל לך שהדרמה תיגמר עם סוף טוב.
____________________________________
מריוס זכריה, מטפל, מנחה ויועץ אישי, זוגי ומשפחתי
http://www.marius.co.il
 

justanotherme82

New member
בקיצור שיחקת צ'יקן והפסדת

אמרת לה שעדיף לפרק כי חשבת שהיא תוותר על הרצונות שלה והתברר שטעית. היא מוכנה לוותר עליך ולא על הרצון בחום ופתיחות מצד בן הזוג. עכשיו אתה יכול להחליט עד כמה אתה מתעקש על ה"ככה אני". זה באמת כל כך קשה לך להפגין חום? לשתף? או שזה עניין עקרוני- אתה לא מוכן שהיא תשנה אותך. אם אתה באמת לא מסוגל לזה אז אין שום דבר לעשות. אם זה עניין של עקרון, כדאי שתחשוב עד כמה העקרון הזה חשוב לך.
 
למעלה