חרדות

אילנה1975

New member
חרדות

צהריים טובים, בת 40 + 2 ילדים, לפני כחודשיים וחצי התחלתי לחשוד שבעלי בוגד בי. (עם אשת חברו), שכרתי חוקר פרטי ולא נמצא כלום. הבעיה הגדולה שעדיין לא יצאתי מהחרדה, כל היום אני מדמיינת שהם ביחד, בודקת את הוואטאפ של שניהם לראות אם הם מחוברים ביחד. האווירה בבית לא טובה, אני כל הזמן כעוסה ללא מצב רוח.
יש לציין כי אמרתי לבעלי מספר פעמים שאני חושדת בו, כמובן שהוא מכחיש, ולאחרונה שהצקתי לו שוב בנושא הוא פשוט כועס עליי ואומר שלא רוצה לדבר איתי שאני רק גורמת לנזק שהוא מתרחק ממני, כי נכנס לי שיגעון ואני חייבת להוציא את השטויות מהראש שלי. האם צריכה פסיכולוג או טיפול?
נ.ב.: מאז ומתמיד לא הייתה לי גישה לנייד שלו, בערבים ובלילות נמצא בבית.
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
מן הסתם, כדאי.

אם לקחת חוקר והוא לא מצא כלום, אז כנראה שבאמת אין כלום.

בנסיבות הנ"ל סביר יותר להניח שיש בעיה אחרת ביחסים, כגון מאבקים, שחיקה, התרחקות וכולי. בעיות שיגרתיות שיש לרוב הזוגות. אגב, אלו הן בדיוק הבעיות שדוחפות אנשים, בשלב כלשהו, לבגידות. רוב הבוגדים לא בוגדים כי הם חרמנים סידרתיים, אלא כי יש בעיות בבית והם התייאשו מלפתור אותן.

כך שבכל מקרה כדאי לטפל בבעיות הזוגיות. אלא מאחר ולך קרה משהו לפני חודשיים וחצי, כדאי לבדוק במבט מקצועי מה זה. האם זה שינוי לרעה שקרה בזוגיות, שאיננו בגדר בגידה, אבל הוא יכול לחולל משבר. או שקרה משהו אחר בחייך שלא קשור לזוגיות. בקיצור, כדאי לעשות "מיפוי ראש" ולראות מה קורה.

זה כמובן לא אומר ש"את לא בסדר". זה משהו שגרתי שאנשים עושים בזמן מצוקה.

אם כן, האם טיפול פרטני או זוגי? שניהם בסדר. אם בעלך סבבה עם זה (נראה לי שלא ממש...) אפשר להתחיל טיפול זוגי. אם לא, אפשר להתחיל בפרטני. העיקר הוא להזיז את עצמך למישהו מיקצועי ולראות מה העניינים.

אגב, גם אם בעלך היה בוגד בפועל, עדיין היה צריך לעשות משהו קונסטרוקטיבי בעניין, לא? כך שגם אז זה היה כנראה מגיע לטיפול. אז יאללה.
____________________________________
מריוס זכריה, מטפל, מנחה ויועץ אישי, זוגי ומשפחתי
http://www.marius.co.il
 
למעלה