שרשור השאלות לדוד רוטנברג

שלום לך ../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

שאלה שמאד מאד מטרידה אותי -לי יש אישור כתיבה בבחדרי אבל לקח לי קצת זמן לקבלה . ולפעמים אני רואה ניקים שכל הזמן מתקיפים את החרדים והרבנים והם כותבים שם איך הם קיבלו אישור כתיבה???? וכמה וכמה ומחברותיי עדיין לא מאושרות???לחשוד בך באפליית נשים??או שאתה עושה אנ-דן-דינו?? ובכלל????למה בכלל צריך שם אישור כתיבה??מי שלא יכתב לרוחכם תחסמו לצמיתות!!!!!!!!!
 
תשובה ל-האחת ויחידה1

א. נחמד מצידך שהמתנת עם שאלות כה מטרידות עד לאירוח זה, ולא הטרדת אותי בתיבה האישית. ישנם אחרים שלא חסים עלי. ב. כפי שציינתי, איני מפרט את השיקולים המנחים אותי בכל הקשור להחלטות שאני מקבל. כיוון שכך, גם לא אפרט מהם השיקולים לפיהם אני מאשר כתיבה ולמי. ג. יש בפורום כותבים מכל החוגים ומכל המגזרים. גם נשים. ד. אכן לוקח זמן לקבל אישור, משום שיש מכסה מסוימת של אישורים שאני מאשר מידי שבוע או שבועיים. צר לי על כך, אך אין בידי ברירה אחרת. ה. בתקופה הראשונה הפורום היה פתוח לכולם. זה היה בלתי נסבל. גם מפני שהגיעו אנשים שכל מטרתם הייתה להציק לגולשים החרדים וד"ל. לא יעזור אם נחסום את הניק לצמיתות, מפני שהוא יופיע חמש דקות אחר-כך עם ניק חדש.
 
תשובה ליוסילה2

א. קצת פחות ממה שנדרש באמת. ב. לפעמים, כשאני נתקל בכפיות טובה כלפיי, גם אני שואל את השאלה הזו: למה אני עושה זאת. ואז אני נותן לעצמי שתי תשובות: 1. הדברים הטובים שאני עושה באמצעות הפורום מצדיקים את ההשקעה. 2. כנראה שאני אוהב את זה...
 
למה רבנים, קהילות, עיתונים מקורבים

אסור לכתוב נגדם שרשורים לא מכובדים כלפיהם ימחקו ולפעמים אף הכותבים יחסמו. ולעומת זאת נגד רבנים אחרים (בעיקר ליטאים, ולא רק) קהילות אחרות (כנ"ל) ועיתונים אחרים (בעיקר יתד נאמן) כל אחד יכול לכתוב ככל העולה על רוחו וקשקושיו לא ימחקו. ואיך זה מסתדר עם כך שהפורום אינו דבר פרטי ואמור לפעול לפי כללי הגינות ושיוויון
 

כוללניק

New member
שאלה 2

האם זה נכון שהמנהלי משנה של בחדרי מקבלים משכורת חודשית? ומדוע אתה לא כותב במשקיי?
 
תשובה לכוללניק

א. כן. בטח שמקבלים. אבל בגלל שהם רק מנהלי משנה, הם מקבלים רק 25 אלף. דולר. (תגידו, מאיפה אתם מביאים את האגדות האלה?) ב. זה באמת מטריד אותך? אתה רציני? מטריד אותך למה אני לא כותב במישקיי?
 
תשובה לאור הבוקר

אני חושב שאתה טועה. אנחנו – ואל תשכח שישנם גם מנהלים ליטאיים - משתדלים לפעול כל הזמן בהגינות כלפי כולם. ראה התייחסות לכך בהודעות קודמות.
 

איווט

New member
שאלה:

קראתי כאן כתבה עליך שבה הבאת טענות שמאורעות תרפ"ט נגרמו בגלל הרבי ודחית אותם בטענה שאין כל בסיס לטענות אלו. לעומת זאת, אני השתכנעתי שיש איזשהו קשר. לפחות, הגפרור שהדליק את חומר הנפץ (ע"ע שרון והר הבית). האם העובדה שאתה ועמיתיך ממשפחה חבדניקים - משפיעה?
 
תשובה לאיווט

אני בודק רק את העובדות. העובדות הן שאין שום מקור ערבי שטען כך אז או טוען כך היום. רק היהודים מחפשים כל הזמן סיבות כדי להצדיק את מי שרוצחים בהם.
 

מסתקרן

New member
שאלה 1

הספר על הרבי הריי"צ ערוך כל כך יפה ובטוב טעם, אבל למה הוא יקר כל כך? הרבה יותר מהפרופורציה לספרים אחרים מסוגו! רבים נמנעים מלרוכשו רק בגלל זה. לא חבל?
 
תשובה למסתקרן

40 ₪ לא נחשב יקר, לדעתי. איני יודע האם נמנעו מלרכשו. אני כן יודע שהוא אזל.
 
אתה טועה

מאז שיצא לשוק הוא עלה 40 ש"ח. אולי בשוק השחור זה עלה 65. אין לי מושג. כתבת כאן בשירשור הרבה דברים שאינם נכונים. הפרט הזה הוא אחד מהם.
 

מסתקרן

New member
שאלה 2

ידוע לי על שמועות שאתה עומד מאחורי עריכת ספר כל שהוא בעניני משיח, התוכל לפרט או שטרם הגיעה העת?
 

מסתקרן

New member
שאלה 4

חב"ד וספרים, - באיזה שהוא מקום יש תחושה של הגזמה, של רויה, כמה ספרים צריכה חב"ד להוציא, אף כי אין הכמות על חשבון האיכות, אבל מי יכול לעמוד ברוב טובה? האין אתה חושב שדרושה איזו תפנית בענין? (אולי משהו בסגנון 'אוצר החכמה')...
 
למעלה