שרשור השאלות לדוד רוטנברג

הכתב המוכשר שלמה קוק

האם לדעתך אין זה פוגם ברמת העיתון שבחור צעיר (כפי שניכר בכל כתבה שנדחף הענין שהוא לקח ברכבו טרמפיסטים ) כותב בעיתון ? אין לי חלילה דבר נגדו , אלא ההיפך, ומה שמעניין אותי היא מה דעתך בעניין , האם לא כדאי להביא כתבים יותר מבוגרים ? נ.ב. מלבד הנקודה שהוא אחיין של...
 
תשובה לאפרופו חרדים

בכל עיתון ישנם כתבים צעירים חסרי ניסיון, לצד מבוגרים בעלי ותק וניסיון. גם אני הייתי פעם צעיר וחסר ניסיון. שלמה קוק הוא צעיר מוכשר שאני צופה לו הצלחה בתחום העיתונות. אחד הדברים שאני רואה בהם ייעוד חשוב הוא לעודד, לעזור, לייעץ ולסייע לכל צעיר שרוצה לכתוב ולהשתלב בתחום. חשוב לנו לנצל את כל הכישרונות.
 
שוקי לרר

אולי תרחיב לנו קצת האיך משפחה גרמו וניצחו שהוא יביא רק להם תמונות? והאם זה מה שגרם לבקהילה לצאת במבצע של 50 שח לתמונה מאירוע?
 
תשובה לשמע קולינו

אני עורך 'קולות'. 'קהילות הקודש' אינו תחת תחום אחריותי. כיוון שכך, לא הייתי מעורב בעניינו של מר לרר. כבר לפני שנתיים הצעתי למערכת להפעיל 'קו חם' לתמונות וידיעות. זהו רעיון טוב ומוצלח שיכול להביא רק תועלת לציבור הקוראים.
 
שאלתי

בקשר לפירסום תמונות בעיתונכם שיצאתם בזמן האחרון במבצע. האם מדובר דוקא בתמונות מיוחדות כגון : נוף בהרי האלפים בשוויץ וכדו` או שכוונתכם היתה על תמונות משמחות בבית אדמורים ורבנים ?
 
תשובה ל-הזקן שבחבורה

הכוונה היא לכל תמונה שיש בה עניין. שמחות, תאונות, אירועים שהיית עד להם, פגישה מעניינת.
 

ףשיטא

New member
תינוקות של בית רבן

למה אתה מנהל חיידר בקולות במקום עיתון? לא מפריע לך שהכתבים (לא הכותבות) שם הם צוציקונים? (אינדורסקי, בוסקילה, קוק, חטאב)
 
תשובה ל-ףשיטא

איני יודע מניין נובע הזלזול שלך באנשים. האנשים שציינת הם חרוצים, מוכשרים ונמרצים, שבזכות עבודתם אנחנו יוצרים את העיתון הכי מעניין ומרתק שיש היום בציבור החרדי. אגב, ביקרתי פעמים רבות בכלי תקשורת אחרים. גם שם עובדים אנשים צעירים. ועל גל"צ נדבר בפעם אחרת...
 
תשובה ל-ףשיטא

כי אני עסוק בעריכה ובדברים אחרים שמעניינים אותי. כשיש לי הזדמנות – אני כותב.
 
האם אתם מקבלים כתבים חדשים

א"כ מה על הכתב הפוטנציאלי לעשות כדי להימנות בין צוות הכתבים
 
תשובה לאור הבוקר

אם אתה מוכשר ומוכן לרוץ עם המקלדת בין השיניים אל מעבר להרי החושך, אתה מוזמן לפנות אלי.
 
10000 בוגרים רבנים מישיבת חברון

את הנתון הזה מסר יצחק הורביץ בגליון קולות של שבועות. מה שלא ברור מאיפה הוא לקח את המספר הזה שמחייב שמכל מחזור בחברון יצאו 125 רבנים. מה שהוא אבסורד מוחלט. (רק בשנים האחרונות יש בכל מחזור כ130 תלמידים). אין בקורת על העיתון?
 
תשובה לדודיוקון

יצחק הורוויץ הוא, בעיני לפחות, העיתונאי הכי רציני כיום בעיתונות החרדית. איש בעל ידע רב, משקיען ויסודי. עם השנים למדתי לדעת שלכל דבר שהוא כותב יש מקור.
 

gold2000

New member
תגובה

בתור בוגר חברון אני מבין מאיפה הורוביץ לקח את זה זה משהו ששמעתי גם מאחד מראשי הישיבות פה זה מספר כשהככונה לכלי קודש מכל הסוגים ולזה הוא בטח מתכוין. לא נראה לי בכלל שזה מופרך בגלל שכן יש להתחיל את החישוב מהימים הראשונים של ישיבת כנסת ישראל על כל ענפיה שזה כמעט מאה עשרים שנה ולא לשכוח שדי מקובל שבני ישיבות מתחלפים ולא נשארים באותו מחזור לכל השנים ככה שממוצע לשנה של שמונים תלמידים שהם אחרי זה יש להם שטעלע אחר כך, זה לא מופרך בכלל וככה מנפנפים לפעמים כאן בישיבה. אבל זה לא מופרך בכלל שיהיה מספר כזה גדול רק אם מדובר על כל מיני כלי קודש ותלמידי חכמים ולא רק ממש כאלה שמכהנים כרבנים.
 
שאלה ראשונה

האם לדעתך מחירו הנמוך של העיתון 5 שקלים לא גורם לחלק מהרושם שאתם שווים פחות מעיתון משפחה ?
 
תשובה למר קרפדון

מחירו הנמוך של העיתון מסייע להרבה משפחות, שגם כך מתמודדות עם מצב כלכלי לא פשוט, לקבל עיתון יפה, איכותי ומעניין. למתחרים המחיר הזה כנראה גורם להזיע...
 
למעלה