הסופרלנד:יש ימים סגורים ליהודים ויש לערבים

shamrockh

New member
הסופרלנד:יש ימים סגורים ליהודים ויש לערבים


איך נקרא לזה
הפרדה גזעית

חשיפה: מורה מבית ספר אג'יאל ביפו התלונן בפני מינהל החינוך: הסופרלנד לא אפשר לנו להזמין כרטיסים עבור התלמידים. מנהל בית הספר: אסור לעבור על כך בשתיקה. פארק השעשועים: יש ימים סגורים לבתי ספר יהודיים וימים סגורים לבתי ספר ערביים .
לה לה לנד: הנהלת הסופרלנד לא אפשרה לבית הספר אג'יאל ביפו להזמין כרטיסים עבור תלמידיו, כך טוען חאלד שאקרה, מורה בתיכון, במכתב ששלח השבוע לראשי מינהל החינוך.

ביום שלישי התקשר שאקרה לסופרלנד וביקש לברר עלויות של יום כיף עבור תלמידיו. "ביקשתי להזמין 25 כרטיסים", הוא מספר. "נשאלתי לגבי תאריך ונאמר לי שהעלות היא 52 שקל לכרטיס. סגרנו ל־18 ביוני והפקידה שאלה באיזה בית ספר מדובר. השבתי לה 'אג'יאל'. היא אמרה לי: 'מה?! מה זה?! עוד רגע בבקשה'.
"חיכיתי מספר דקות בהמתנה ופתאום ענתה לי מישהי אחרת ששאלה איך היא יכולה לעזור. אמרתי לה שהזמנתי כרטיסים וסגרנו תאריך. פתאום היא אמרה






שהתאריך שסגרנו לא פנוי. היא הציעה תאריך אחר, הסכמתי ואחרי רגע היא אמרה שגם זה תפוס. אחר כך היא אמרה שתברר מתי יש תאריכים פנויים ותחזור אליי".



שאקרה החליט שלא להמתין. כעבור חצי שעה התקשר שוב לסופרלנד, הציג את עצמו בשם אייל, אמר שהוא נציג של עמותה יהודית ושאל אם יוכל להזמין מקומות לקבוצה. "קיבלתי תשובה חיובית. הבחורה מעבר לקו שאלה אותי 'לאיזה תאריכים תרצה להזמין? פנויים אצלנו הימים 17 עד 19 ביוני'. הייתי בשוק".



במכתב ששלח לבכירי מינהל החינוך כתב על תחושתו הקשה. "אני שואל את עצמי האם בכל שטחי החיים מרגיש הערבי שהוא מופלה לרעה, נדחק לשוליים שבשוליים מבחינה פוליטית, חברתית ותרבותית, ומרגיש בצדק שהוא נשלט ולא שותף? השאלה שלי אינה פרובוקטיבית, אלא שהמציאות קשה, ולפיכך היא מעלה שאלות קשות ומציגה את הבעייתיות המורכבת".



מנהל בית הספר ג'לאל טוחי: "במדינה השואפת לדמוקרטיה בפתיחות זו בושה שתלמידים שבסך הכול רצו ללכת לסופרלנד נתקלים בכזה יחס. התלמידים מאוד מאוכזבים. אסור לעבור על כך בשתיקה".



מהסופרלנד נמסר: "אנו פותחים את שערי המקום לכל עם ישראל ולכל הקהלים במשך כל ימות השנה. כל אחד יכול לקנות כרטיס כשהאתר פתוח לקהל הרחב, גם ישירות בקופה וגם דרך ועדים ומבצעים שונים. לעומת זאת, בחודש יוני אנו פותחים את האתר לאירועים סגורים שמוזמנים על ידי בתי ספר למסיבות סוף שנה. יש הזמנות לימים סגורים של בתי ספר יהודיים ויש הזמנות לימים סגורים של בתי ספר ערביים".
 

ellale

New member
הסופרלנד טוען בתגובה

שכאשר בילו במקביל בתי ספר יהודים וערבים, נגרמו אירועי אלימות. הנה דוגמא למשהו שקרה שנה שעברה.
 
אני נגד גזענות ואפליה

אך האם יש זכות כלשהי לקבוע איך עסק פרטי יתנהל. אין לאף אחד זכות לקבוע מי ייכנס או לא ייכנס לבית עסק כזה או אחר מלבד הנהלתו או בעליו.
 

GuyN2

New member
מה זה השטויות האלה

למה אותי אף פעם לא לקחו לסופרלנד מהבית ספר?
 

טל6881

New member
מה אתה רוצה?! בסה"כ מנסים למנוע אירועי

אלימות, ונוקטים בהפרדה הכרחית. זה לא שלא נותנים לערבים להיכנס לסופרלנד, אלא שפשוט מפרידים בין הקבוצות כדי שלא יהיה בלגאן. מנהל ביה"ס הוא מגלגל עיניים בכיין ומניפולטור, ומשקף בדיוק את מלוא היקף בעיית רגשי הנחיתות המוגזמים של המגזר הערבי. מה הוא מעדיף, שיהיו הרוגים בקטטות שכמובן ייזמו הציונים הרצחניים ולא ילדי ביה"ס הערביים רודפי השלום? ואני רשאי להניח שזה נעשה מנסיון מר של הנהלת הסופרלנד. אבל נכון, תמיד קל יותר להתבכיין, ואם הבכי מקבל כותרת בוואי-נט - אז בכלל עשה לו את היום.

ובפעם המליון: אין קשר ל ג ז ע נ ו ת ! ! ! יותר מחמישים אחוז מהיהודים בארץ, מוצאם בדיוק מאותן המדינות הערביות שמהן היגרו מי שקוראים לעצמם "פלסטינים". אפשר היה לצרוח "אפרטהייד!!!!", אפילו זה כבר היה יותר בכיוון.
 

Manaf1

New member
זאת גזענות פר אקסלנס

בשביל שני ערבים לא צריך לעשות הפרדה גזענית, כאילו שאין יהודים שתוקפים וכאילו שאין יהודים שתוקפים ערבים. המקרה של היריות בבנק מוכיח לכל רפי השכל שבעיותיכם לא יגמרו אם תרחיקו את הערבים כמו שעשו הארים לעמים אחרים.
 

טל6881

New member
תבדוק "גזענות" בוויקיפדיה, הרי זה ה"ספר"

היחיד שאתה מסוגל איכשהו לקרוא, יא אהבל.
 

טל6881

New member
נו, הנה. את, להבדיל ממנאף הדגנראט,

אישה משכילה. בבקשה תסבירי לי ולפורום באיזה שלב נתקלת בגזענות שהשתמעה מהדברים שלי? תנסי לענות בכנות, ולהפסיק לרגע את ההתבכיינות האינסטינקטיבית.
 
אתה עוד שואל ?

אתה לא רציני ?
לא מבזבזבת עליך את הבוקר שלי לא בא לי לענות לך אני אסתם אתעצבן
יוצאת לעשות שופינג
 
למעלה