למכירה-עסק שיכול לעניין את כל הגרפיקאים שבינינו.

sdahan11

New member
למכירה-עסק שיכול לעניין את כל הגרפיקאים שבינינו.

אם בא לכם להריץ עסק קטן עם פוטנציאל גדול בנוסף לכל מה שאתם עושים, אז ממליץ להמשיך לקרוא.
אתר שבניתי לפני כשנה.

www.sdahan11.wixsite.com/shon

האתר מהווה עסק (לא רשום) לעיצוב והדפסת עץ שורשים (אילן יוחסין), קולאז' תמונות והדפסת צילומים.
התחלתי לפני שנה לימודים אינטנסיביים בחו"ל *ככה שהאתר יד ראשונה מסטודנט לרפואה

יצא שמיד איך שהאתר עלה לאוויר ואיתו עמוד הפייסבוק (יש הרבה עוקבים בעמוד) נהייתי לא זמין ללקוחת ולעדכונים. במהלך השנה קיבלתי עשרות מיילים ושיחות מלקוחות שמעוניינים במוצר (עץ שורשים לרוב) אך נאלצתי לסרב. למרות שבהתחלה עוד הצלחתי להוציא עבודה או 2 עד שנהייה לחוץ.
הרעיון שעומד מאחורי האתר הוא מתן האפשרות ללקוח לבחור עיצוב מרשימת ההצעות באתר ושליחה של תמונות בני המשפחה וכיתוב. כל מה שנותר למעצב לעשות הוא להניח את התמונות בעיצוב המוכן שהלקוח בחר והמוצר מוכן להדפסה. מאוד פשוט מאוד קל ומאוד חבל לי שאין מי שיממש את הפוטנציאל העצום של הרעיון.
אני מעוניין למכור את האתר והרעיון במלואו במחיר סמלי כי אני פשוט רוצה שזה יצליח. עבדתי על זה המון שעות והשקעתי בהתחלה כספים כי האתר נבנה במערכת וויקס למי שמכיר. כרגע הוא עם פחות פונקציות כי נגמר המנוי. בנוסף אני מעביר את כל העיצובים (בפורמט PDF) של מה שהספקתי להכין- כלומר שאתם מקבלים משהו שכבר עובד. כל שנותר הוא להעשיר את מאגר העיצובים.
עוד משהו שחשוב לציין- זה המיקום של האתר בגוגל. תחפשו קנבסים מעוצבים, או קנבסים מעוצבים ועץ שורשים, זה אמור להופיע ראשון. ועל הדרך כדאי לעיין קצת באתר כי בניתי אותו בצורה מאוד חיננית וייחודית, אבל הכל שם נתון לשינוי כאוות נפשכם

מקווה שעוד מישהו רואה את הפוטנציאל באתר וברעיון שלו. מוזמנים ליצור איתי קשר לפרטים נוספים.
מייל: [email protected]
או בפלאפון - 0507913505

האתר:

www.sdahan11.wixsite.com/shon



 
למעלה